Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ
Очікувана вартість
2 819 727,54 UAH
UA-2022-12-14-008150-a ● f6cc21138b874a19b136681e04b30c74
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 12:54 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 12:54 |
Очікувана вартість: | 2 819 727,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 098,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67532, Україна, Одеська область, Лиманський район, села Визирської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2022 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2022 17:48 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 20.12.2022р.pdf | |
20 грудня 2022 17:48 |
Зміни до документації 20.12.2022.pdf | |
20 грудня 2022 17:48 |
Зміни до документації 20.12.2022.pdf | |
20 грудня 2022 17:48 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 20.12.2022р.pdf | |
19 грудня 2022 00:04 |
Зміни до документації 18.12.2022.pdf | |
19 грудня 2022 00:04 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 18.12.2022р.pdf | |
19 грудня 2022 00:04 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 18.12.2022р.pdf | |
19 грудня 2022 00:04 |
Зміни до документації 18.12.2022.pdf | |
14 грудня 2022 11:50 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 14.12.2022р.pdf | |
14 грудня 2022 11:50 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 14.12.2022р.pdf |
20 грудня 2022 17:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 грудня 2022 17:48 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 20.12.2022р.pdf
|
||||||
20 грудня 2022 17:48 |
Зміни до документації 20.12.2022.pdf
|
||||||
20 грудня 2022 17:48 |
Зміни до документації 20.12.2022.pdf
|
||||||
20 грудня 2022 17:48 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 20.12.2022р.pdf
|
||||||
19 грудня 2022 00:04 |
Зміни до документації 18.12.2022.pdf
|
||||||
19 грудня 2022 00:04 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 18.12.2022р.pdf
|
||||||
19 грудня 2022 00:04 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 18.12.2022р.pdf
|
||||||
19 грудня 2022 00:04 |
Зміни до документації 18.12.2022.pdf
|
||||||
14 грудня 2022 11:50 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 14.12.2022р.pdf
|
||||||
14 грудня 2022 11:50 |
ТД Вивезення ТПВ на 2023р 14.12.2022р.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проєкту договору
Дата подання: 18 грудня 2022 19:55
Дата відповіді: 21 грудня 2022 20:25
Шановний Замовнику в ТД ви ставите вимогу щодо: "14) Лист про ознайомлення Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни та іншого. Учасник не повинен відступати від даної форми". Підскажіть будь-ласка що означає -окрім номеру Договору, дати, ціни та іншого, а саме та іншого? коли вказуєте що Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору, що передбачено Замовником для заповнення.. окрім.. і тут -та іншого...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно до ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Саме задля того, щоб Учасники не заповнювали/надавали інформацію, що не належить до їх компетенції, Замовником було передбачено заповнення Учасниками лише тих даних, що стосуються безпосередньо самого Учасника, а саме: Найменування Учасника/Виконавця, юридичні підстави ведення господарської діяльності, реквізитні дані, розрахунок вартості послуг. «Підскажіть будь-ласка що означає -окрім номеру Договору, дати, ціни та іншого, а саме та іншого?» - у вашому випадку це означає: окрім номеру Договору, дати, даних уповноваженої особи з боку Замовника, п.2.2. Договору (сума договору), реквізитних даних з боку Замовника, № Договору та дати Додатку №1 до Договору, реквізитних даних з боку Замовника у Додатку №1 до Договору, № Договору та дати Додатку №2 до Договору, реквізитних даних з боку Замовника у Додатку №2 до Договору.
Дана умова не є дискримінаційною, не є складним для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі.
Дана умова не є дискримінаційною, не є складним для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі.
щодо ребусу в ТД
Дата подання: 18 грудня 2022 20:06
Дата відповіді: 21 грудня 2022 20:26
Розшифруйте будь ласка що це за ребус: "У складі пропозиції Учасник надає Файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що він несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі" ? - а саме: Файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що він несе відповідальність за неякісне тендерної пропозиції"- що за санкції можуть настати при надані такої довідки і настані відповідного факту. І- що означає? - "листа згоди, що він несе відповідальність за несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів?"Що це за новини в законодавстві? Адже якщо Учасник несвоєчасно подасть тендерну пропозицію то вона як мінімум просто не буде опублікована на ПРОЗОРО..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно до ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Саме задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням Замовником було висунуто умову щодо надання відповідних документів. Дана умова не є дискримінаційною, не є складним для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 18 грудня 2022 20:24
Дата відповіді: 21 грудня 2022 20:27
Відповідно до проєкту договору до ТД: "3.1. Виконавець має право: 5) мати укладені договори із суб’єктами господарювання, що надають послуги з захоронення побутових відходів, та перевозити побутові відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об’єкти поводження з побутовими відходами відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту" А ТД вимагає: "Для забезпечення своєчасності надання послуг з вивезення твердих побутових відходів і запобігання утворенню стихійних сміттєзвалищ полігон (сміттєзвалище, інше місце видалення відходів) має знаходитися на відстані не більше тридцяти п’яти кілометрів від місця надання послуг". То для кого та умова за 35 км? Мабуть щоб не прийшли зайві Учасники? Адже для переможця та виконавця цієї умови немає.. Та і взагалі невже Замовнику не байдуже 35 чи 5 км щодо стихійного звалища? Учасник сам прорахує прибуток. А ви з ТД приберіть дискримінаійні умови, Учасник в іншому випадку буде вимушений звернутися до АМКУ за справедливістю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно до ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Пропонуємо вам детально та ретельно ознайомитися з новою редакцією тендерної документації. Всі умови тендерної документації не є дискримінаційними, та не є складним для виконання завданням, не містять обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Окремо звертаємо вашу увагу на додержання норм етичної поведінки. Іноді вони значно вищі, ніж юридичні. Аморальні вчинки, що мають вищий ступінь суспільної небезпеки, кваліфікуються у законодавстві як злочин.
До суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, Ваше хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду.
Звертаємо вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Окремо звертаємо вашу увагу на додержання норм етичної поведінки. Іноді вони значно вищі, ніж юридичні. Аморальні вчинки, що мають вищий ступінь суспільної небезпеки, кваліфікуються у законодавстві як злочин.
До суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, Ваше хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду.
Звертаємо вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-14-008150-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2402512100
Дата подання: 15 грудня 2022 19:16
щодо дискримінаційних умов ТД - відстань до полігону
Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - Замовник) в Тендерній документації на закупівлю за предметом ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 905100005 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Так, п.5 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скани оригіналів або завірені копії документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону або інші документи, які надають Учаснику право на надання послуг, що є предметом закупівлі та користування послугами сміттєзвалища. При цьому Замовником встановлено, що для забезпечення своєчасності надання послуг з вивезення твердих побутових відходів і запобігання утворенню стихійних сміттєзвалищ полігон (сміттєзвалище, інше місце видалення відходів) МАЄ ЗНАХОДИТИСЯ НА ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИ П’ЯТИ КІЛОМЕТРІВ ВІД МІСЦЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ.
Вважаємо визначення конкретної відстані між полігоном та місцем надання послуг штучним та умисним звуженням кола потенційних учасників публічної закупівлі, що жодним чином не впливає на якість послуг та виконання учасником закупівлі своїх зобов’язань за договором.
Так, відповідно Додатку 3 до Тендерної документації передбачено наступні вимоги до надання послуг учасниками:
- вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою один раз на тиждень (у середу) в кількості 293 контейнера;
- вивезенню відходів за планово-квартирною системою збирання ТПВ (в тому числі пляжна зона Калинівка-Кордон травень-серпень) збір ТПВ здійснюється 2 (два) рази на місяць 1 і 3 середа місяця.
Вказаний об’єм відходів можуть забезпечити збір та вивезення 2 сміттєвози під час здійснення 2 ходок протягом одного дня (середи), за умови, що полігон знаходиться на відстані навіть 200 км від місця надання послуг. Також вивезення цього об’єму ТПВ можуть забезпечити одночасно 4 сміттєвоза за 1 ходку від місця надання послуг до полігону та при цьому відстань до полігону взагалі не має ніякого значення.
Таким чином, не має жодної об’єктивної потреби встановлювати Замовнику будь-яке обмеження на відстань між місцем надання послуг та полігоном. Така умова не впливає на своєчасність надання послуг з вивезення твердих побутових відходів і не запобігає утворенню стихійних сміттєзвалищ. Це може забезпечити лише наявність в учасника достатньої кількості спеціалізованих транспортних засобів - сміттєвозів, що здатні виконати технічні та якісні умови предмету закупівлі, їх технічний стан та здатність учасника забезпечити своєчасну заміну несправних автомобілів або провести їх ремонт.
Наша фірма має у своєму розпорядженні достатню кількість спеціалізованих сміттєвозів для вивезення твердих побутових відходів, що регулярно проходять технічні огляди та підтримуються у робочому стані, а також кваліфікований персонал з досвідом роботи від декількох років. Наша технічна та професійна оснащеність дозволить виконати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі своєчасно, якісно та у повному обсязі, із суворим дотримання графіку спорожнень контейнерів та належного виконання договірних умов. Крім того ми маємо багаторічний досвід роботи у сфері поводження з відходами, в тому числі по аналогічним предмету закупівлі договорам та з виконанням такого об'єму послуг, що закуповується Замовником.
Проте сміттєзвалище, послугами якого ми користуємося для захоронення відходів, знаходиться на дещо більшій відстані ніж визначив Замовник у п.5 Додатку 3. У зв’язку з цим наше підприємство та інші потенційні учасники закупівлі, що можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, але користуються послугами сміттєзвалища, що знаходиться на іншій відстані від місця надання послуг, ніж визначив Замовник, позбавлені можливості прийняти участь у публічній закупівлі Замовника через встановлені ним дискримінаційні та обмежувальні вимоги у тендерній документації.
Ч.1. ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 цього Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4 ст.22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вбачаємо у вказаних діях Замовника штучне, нічім необґрунтоване обмеження конкуренції та надання неправомірних переваг певним суб'єктам господарювання. Аналогічної практики притримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, зокрема в рішеннях №379-р/пк-пз від 31.01.2017р., № 10445-р/пк-пз від 10.10.2018р., №2400-р/пк-пз від 25.04.2017р.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг з вивезення побутових відходів
Розгорнути
Згорнути
Так, п.5 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скани оригіналів або завірені копії документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону або інші документи, які надають Учаснику право на надання послуг, що є предметом закупівлі та користування послугами сміттєзвалища. При цьому Замовником встановлено, що для забезпечення своєчасності надання послуг з вивезення твердих побутових відходів і запобігання утворенню стихійних сміттєзвалищ полігон (сміттєзвалище, інше місце видалення відходів) МАЄ ЗНАХОДИТИСЯ НА ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ ТРИДЦЯТИ П’ЯТИ КІЛОМЕТРІВ ВІД МІСЦЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ.
Вважаємо визначення конкретної відстані між полігоном та місцем надання послуг штучним та умисним звуженням кола потенційних учасників публічної закупівлі, що жодним чином не впливає на якість послуг та виконання учасником закупівлі своїх зобов’язань за договором.
Так, відповідно Додатку 3 до Тендерної документації передбачено наступні вимоги до надання послуг учасниками:
- вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою один раз на тиждень (у середу) в кількості 293 контейнера;
- вивезенню відходів за планово-квартирною системою збирання ТПВ (в тому числі пляжна зона Калинівка-Кордон травень-серпень) збір ТПВ здійснюється 2 (два) рази на місяць 1 і 3 середа місяця.
Вказаний об’єм відходів можуть забезпечити збір та вивезення 2 сміттєвози під час здійснення 2 ходок протягом одного дня (середи), за умови, що полігон знаходиться на відстані навіть 200 км від місця надання послуг. Також вивезення цього об’єму ТПВ можуть забезпечити одночасно 4 сміттєвоза за 1 ходку від місця надання послуг до полігону та при цьому відстань до полігону взагалі не має ніякого значення.
Таким чином, не має жодної об’єктивної потреби встановлювати Замовнику будь-яке обмеження на відстань між місцем надання послуг та полігоном. Така умова не впливає на своєчасність надання послуг з вивезення твердих побутових відходів і не запобігає утворенню стихійних сміттєзвалищ. Це може забезпечити лише наявність в учасника достатньої кількості спеціалізованих транспортних засобів - сміттєвозів, що здатні виконати технічні та якісні умови предмету закупівлі, їх технічний стан та здатність учасника забезпечити своєчасну заміну несправних автомобілів або провести їх ремонт.
Наша фірма має у своєму розпорядженні достатню кількість спеціалізованих сміттєвозів для вивезення твердих побутових відходів, що регулярно проходять технічні огляди та підтримуються у робочому стані, а також кваліфікований персонал з досвідом роботи від декількох років. Наша технічна та професійна оснащеність дозволить виконати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі своєчасно, якісно та у повному обсязі, із суворим дотримання графіку спорожнень контейнерів та належного виконання договірних умов. Крім того ми маємо багаторічний досвід роботи у сфері поводження з відходами, в тому числі по аналогічним предмету закупівлі договорам та з виконанням такого об'єму послуг, що закуповується Замовником.
Проте сміттєзвалище, послугами якого ми користуємося для захоронення відходів, знаходиться на дещо більшій відстані ніж визначив Замовник у п.5 Додатку 3. У зв’язку з цим наше підприємство та інші потенційні учасники закупівлі, що можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, але користуються послугами сміттєзвалища, що знаходиться на іншій відстані від місця надання послуг, ніж визначив Замовник, позбавлені можливості прийняти участь у публічній закупівлі Замовника через встановлені ним дискримінаційні та обмежувальні вимоги у тендерній документації.
Ч.1. ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 цього Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4 ст.22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вбачаємо у вказаних діях Замовника штучне, нічім необґрунтоване обмеження конкуренції та надання неправомірних переваг певним суб'єктам господарювання. Аналогічної практики притримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, зокрема в рішеннях №379-р/пк-пз від 31.01.2017р., № 10445-р/пк-пз від 10.10.2018р., №2400-р/пк-пз від 25.04.2017р.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг з вивезення побутових відходів
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2022 23:56
Шановний Учаснику, Замовником додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Звертаючи увагу на Ваше зауваження щодо вимог тендерної документації стосовно визначення конкретної відстані між полігоном та місцем надання послуг та відповідно до діючого законодавства України, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Звертаючи увагу на Ваше зауваження щодо вимог тендерної документації стосовно визначення конкретної відстані між полігоном та місцем надання послуг та відповідно до діючого законодавства України, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2022-12-14-008150-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2402512100
Дата подання: 15 грудня 2022 19:19
строк дії сертифікату ISO
Визирською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - Замовник) в Тендерній документації на закупівлю за предметом ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 905100005 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Так, п.п.10, 11 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено, що Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно збирання безпечних відходів та систему екологічного управління стосовно безпечних відходів. На підтвердження чого має надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно. При чому Замовник встановлює вимогу, що строк дії вказаних сертифікатів повинні бути чинними протягом усього строку надання послуг, тобто до 31 грудня 2023 року включно.
Вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що прямо обмежують участь потенційних учасників у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі.
Так, Сертифікати за системою ISO видаються на 3 роки з щорічним проходженням наглядових аудитів, що випливає зі змісту самого сертифікату. Після закінчення терміну дії сертифікату проводиться повторна сертифікація або ресертифікація. Отримання вказаних сертифікатів на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних документів. Діючим законодавством України не передбачено, що такі документи, як сертифікат, посвідчення, свідоцтво може бути продовжено в будь-який момент за рішенням його власника, як звичайний цивільний чи господарський договір.
Така вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, та при цьому мають чинні сертифікати за системою ISO та чинні всі інші дозвільні документи, що дають законне права на надання послуг за предметом закупівлі, проте строк дії таких документів менший, ніж визначив за власним бажанням Замовник у тендерній документації.
Відповідно до даних електронної системи закупівель кінцевий строк подачі учасниками своїх пропозиції становить 22.12.2022 00:00. На дату подачі тендерної пропозиції ми маємо всі чинні дозволи, свідоцтва та сертифікати та при цьому готове гарантувати та взяти на себе зобов'язання щодо своєчасного отримання нових дозвільних документів (дозволів, свідоцтв. сертифікатів тощо), строк дії яких сплине після подання пропозиції та протягом всього строку дії договору про закупівлю, в тому числі і з урахуванням його продовження на наступний рік. Однак Замовник визначив у тендерній документації, що такі документи повинні діяти саме протягом усього строку надання послуг та не передбачає для учасників закупівлі можливості продовжити чи поновити строк дії таких дозвільних документів, якщо термін дії їх закінчиться раніше 31.12.2023 року.
Враховуючи вищенаведене, вимоги Замовника щодо надання учасниками закупівлі сертифікатів за системою ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 зі строком дії протягом усього строку надання послуг є надмірною та необґрунтованою вимогою, яка незаконно обмежує конкуренцію та позбавляє потенційних учасників можливості участі у публічній закупівлі. В результаті чого виконати вимогу замовника та фактично прийняти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають всі ці документи в наявності одночасно та строк їх дії становить до 31 грудня 2023 року або із більш пізніми датами.
Це пряме обмеження на участь та дискримінація щодо потенційних учасників закупівлі, які мають вказані дозвільні документи, але їх строк менший, ніж того вимагає Замовник. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що Замовник має право вимагати надання лише чинних на дачу подачі документів, а не на вигаданий ним на власний розсуд строк. Якщо ж Замовник бажає впевнитись у тому, що учасник забезпечить чинність таких документів протягом всього строку дії договору про закупівлю, то повинен надати всім учасникам закупівлі альтернативу шляхом гарантування з боку учасників своєчасного отримання (поновлення) документів, строк дії яких сплине протягом виконання договору про закупівлю. Лише при таких умовах будуть дотримані принципи добросовісної конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Вимоги Замовника є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов свідчить про те, що Замовник навмисно необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи в доступі до участі у закупівлі певним виконавцям (постачальникам) послуг, які спроможні виконати умови договору, брати участь у Закупівлі.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг з вивезення побутових відходів.
Розгорнути
Згорнути
Так, п.п.10, 11 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ встановлено, що Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно збирання безпечних відходів та систему екологічного управління стосовно безпечних відходів. На підтвердження чого має надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно. При чому Замовник встановлює вимогу, що строк дії вказаних сертифікатів повинні бути чинними протягом усього строку надання послуг, тобто до 31 грудня 2023 року включно.
Вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що прямо обмежують участь потенційних учасників у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі.
Так, Сертифікати за системою ISO видаються на 3 роки з щорічним проходженням наглядових аудитів, що випливає зі змісту самого сертифікату. Після закінчення терміну дії сертифікату проводиться повторна сертифікація або ресертифікація. Отримання вказаних сертифікатів на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних документів. Діючим законодавством України не передбачено, що такі документи, як сертифікат, посвідчення, свідоцтво може бути продовжено в будь-який момент за рішенням його власника, як звичайний цивільний чи господарський договір.
Така вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, та при цьому мають чинні сертифікати за системою ISO та чинні всі інші дозвільні документи, що дають законне права на надання послуг за предметом закупівлі, проте строк дії таких документів менший, ніж визначив за власним бажанням Замовник у тендерній документації.
Відповідно до даних електронної системи закупівель кінцевий строк подачі учасниками своїх пропозиції становить 22.12.2022 00:00. На дату подачі тендерної пропозиції ми маємо всі чинні дозволи, свідоцтва та сертифікати та при цьому готове гарантувати та взяти на себе зобов'язання щодо своєчасного отримання нових дозвільних документів (дозволів, свідоцтв. сертифікатів тощо), строк дії яких сплине після подання пропозиції та протягом всього строку дії договору про закупівлю, в тому числі і з урахуванням його продовження на наступний рік. Однак Замовник визначив у тендерній документації, що такі документи повинні діяти саме протягом усього строку надання послуг та не передбачає для учасників закупівлі можливості продовжити чи поновити строк дії таких дозвільних документів, якщо термін дії їх закінчиться раніше 31.12.2023 року.
Враховуючи вищенаведене, вимоги Замовника щодо надання учасниками закупівлі сертифікатів за системою ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 зі строком дії протягом усього строку надання послуг є надмірною та необґрунтованою вимогою, яка незаконно обмежує конкуренцію та позбавляє потенційних учасників можливості участі у публічній закупівлі. В результаті чого виконати вимогу замовника та фактично прийняти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають всі ці документи в наявності одночасно та строк їх дії становить до 31 грудня 2023 року або із більш пізніми датами.
Це пряме обмеження на участь та дискримінація щодо потенційних учасників закупівлі, які мають вказані дозвільні документи, але їх строк менший, ніж того вимагає Замовник. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що Замовник має право вимагати надання лише чинних на дачу подачі документів, а не на вигаданий ним на власний розсуд строк. Якщо ж Замовник бажає впевнитись у тому, що учасник забезпечить чинність таких документів протягом всього строку дії договору про закупівлю, то повинен надати всім учасникам закупівлі альтернативу шляхом гарантування з боку учасників своєчасного отримання (поновлення) документів, строк дії яких сплине протягом виконання договору про закупівлю. Лише при таких умовах будуть дотримані принципи добросовісної конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Вимоги Замовника є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов свідчить про те, що Замовник навмисно необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи в доступі до участі у закупівлі певним виконавцям (постачальникам) послуг, які спроможні виконати умови договору, брати участь у Закупівлі.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг з вивезення побутових відходів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2022 23:34
Шановний Учаснику, Замовником додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Звертаючи увагу на Ваше зауваження щодо вимог тендерної документації стосовно строку дії Сертифікатів за системою ISO та відповідно до діючого законодавства України, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Звертаючи увагу на Ваше зауваження щодо вимог тендерної документації стосовно строку дії Сертифікатів за системою ISO та відповідно до діючого законодавства України, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2022 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
2 252 456,01
UAH з ПДВ
|
1 930 755,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
2 710 707,93
UAH з ПДВ
|
1 940 179,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" |
2 291 259,60
UAH з ПДВ
|
2 291 259,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРАНД 1" |
2 705 164,56
UAH з ПДВ
|
2 705 164,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА |
2 771 685,00
UAH з ПДВ
|
2 771 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГО ЕКО ТРАНС" |
2 790 162,90
UAH з ПДВ
|
2 790 162,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Очікує рішення |
1 930 755,77
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 13:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 16:36 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених технічної/механічної помилки |
Документи:
03 січня 2023 16:36
|
Електронний підпис |
03 січня 2023 16:34
|
Протокол про техн помилку та відміну торгів Вивіз ТПВ.pdf |