Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталя Кравченко +380678727968 inforada555@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 97000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у розмірі 5% від вартості договору Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2022 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2022 18:09 |
Додаток_6_Проєкт договору.docx | |
23 грудня 2022 18:09 |
Тендерна_документація нова редакція3.docx | |
23 грудня 2022 18:09 |
Протокол 23_12-02 тд зміни.docx | |
23 грудня 2022 10:22 |
Протокол 23_12-01 тд зміни.docx | |
21 грудня 2022 11:22 |
Протокол 21_12-01 тд зміни.docx | |
14 грудня 2022 11:19 |
Оголошення.docx |
23 грудня 2022 18:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 грудня 2022 18:09 |
Додаток_6_Проєкт договору.docx
|
|||||||||
23 грудня 2022 18:09 |
Тендерна_документація нова редакція3.docx
|
|||||||||
23 грудня 2022 18:09 |
Протокол 23_12-02 тд зміни.docx
|
|||||||||
23 грудня 2022 10:22 |
Протокол 23_12-01 тд зміни.docx
|
|||||||||
21 грудня 2022 11:22 |
Протокол 21_12-01 тд зміни.docx
|
|||||||||
14 грудня 2022 11:19 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-19-000004 ● 3c444d9d563948639333d1fd677f95a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 17:50 |
21.03.2023 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.03.2023 № 66
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2022-12-14-006476-a
14.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ
36094821
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 14:00:18
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту з виведенням на пульт центрального спостереження (згідно дислокації), код ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-006476-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника:
- учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за технічне обслуговування систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації) Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): мати стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років;
- учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за спостерігання за системами протипожежного захисту (керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту ) Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): мати стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", який містить підтверджуючі документи щодо:
- стажу роботи відповідальної особи за видом робіт - технічне обслуговування систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації) не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років;
- стажу роботи відповідальної особи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції Учасник надає акт обстеження за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації, по кожному об’єкту зазначеному у Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", який містить акт обстеження за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації, по об’єкту зазначеному у Додатку 2, а саме: комунальному закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 162» Дніпровської міської ради, м. Дніпро, вул. Краснопільська, будинок 4Д?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 12:01:14
Пояснення замовника
1. Надаємо пояснення по 1 пункту:
Учасник ПП "ПОЖЦЕНТР" у складі пропозиції надав інформацію щодо особи, відповідальної за спостерігання за системами протипожежного захисту (керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту) – Серченко Ігор Васильович. Стаж роботи в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років підтверджується документом Біографічна довідка (файл Кер_вник роб_т трудова д_яльн_сть МНС МВС.pdf), а саме: робота в органах МНС з 02.2003р. по 31.10.2010р.
2. Надаємо пояснення по 2 пункту:
При розгляді документів учасника ПП "ПОЖЦЕНТР" уповноваженою особою було проведено звірку актів обстеження Комунальних закладів за кодом ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 162» Дніпровської міської ради – 03381853. Акт обстеження за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 162» Дніпровської міської ради код ЄДРПОУ 03381853, наданий учасником ПП "ПОЖЦЕНТР" у складі пропозиції та міститься у файлі Акти огляду .pdf. Акт обстеження підписаний представником закладу, поставлена печатка, на якій зазначено код ЄДРПОУ.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" |
3 232 320,00
UAH з ПДВ
|
3 232 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" #30619226 |
Переможець |
3 232 320,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 09:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 10:41 |
Кінець періоду оскарження: | 03 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 квітня 2023 01:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг |
23 березня 2023 10:41
|
Електронний підпис |
23 березня 2023 10:40
|
Протокол.pdf |