Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання адмінбудівлі та прилеглої території
Очікувана вартість
1 311 099,00 UAH
UA-2022-12-13-022311-a ● f254381eaee94fb29c0db52809377a40
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Ксенія Іванова +380442000883 k.ivanova@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 311 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 555,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
З питань оформлення тендерних пропозицій – Іванова Ксенія Олександрівна, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: k.ivanova@nazk.gov.ua.
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Пічко Валентин Петрович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел: (044) 200-08-39,e-mail: v.pichko@nazk.gov.ua.
Розгорнути
Згорнути
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Пічко Валентин Петрович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел: (044) 200-08-39,e-mail: v.pichko@nazk.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання адмінбудівлі та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі послуг. Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць. Оплата за Послуги, які надаватимуться у грудні, здійснюються Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункту 151 постанови КМУ від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на підставі рахунку, наданого Виконавцем до 5-го грудня, та у розмірі 100% місячної вартості Послуг. Якщо, сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг, Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі ХІІІ цього Договору, невикористані суми протягом 2 робочих днів, після завершення розрахункового періоду. Виконавець не пізніше другого робочого дня після закінчення розрахункового періоду, визначеного Договором, надсилає Замовнику підписаний у 2-х примірниках акт приймання-передачі послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2022 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2022 17:25 |
Проект договору 19.12.2022.docx | |
19 грудня 2022 17:25 |
Тендерна документація 19.12.2022.docx | |
19 грудня 2022 17:25 |
Перелік змін 19.12.2022.docx |
19 грудня 2022 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 грудня 2022 17:25 |
Проект договору 19.12.2022.docx
|
||||||
19 грудня 2022 17:25 |
Тендерна документація 19.12.2022.docx
|
||||||
19 грудня 2022 17:25 |
Перелік змін 19.12.2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог документації
Дата подання: 15 грудня 2022 19:00
Дата відповіді: 17 грудня 2022 16:58
Шановний замовник ! Прошу встановити в документації вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії у сумі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога передбачена у ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також прошу встановити вимогу про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), що мають досвід. Дана вимога не дозволить взяти участь у торгах учасникам, що надають фіктивні документи про працевлаштування.
Також прошу встановити вимогу про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами. Це можуть будуть виписки з банку. Це дасть змогу встановити достовірний факт надання послуг.
Це дасть змогу взяти участь у торгах учасникам, які не будуть свідомо занижувати ціни та недобросовісно виконувати зобов’язання. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за ваше запитання.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги, які повинна містити тендерна документація, встановлені у статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 22 Закону передбачено, що розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій встановлюються у тендерній документації лише у випадку якщо замовник вимагає його надати. Тобто, вимагати забезпечення тендерних пропозицій це право Замовника.
Відповідно до пункту 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Додатком 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується довідкою в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та з метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає стосовно кожного виконавця:
- завірені копії першої, другої та сторінки, що підтверджує факт працевлаштування працівника у Учасника, скан-копії договорів (контрактів);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Крім того, у додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне:
1.11. Всі працівники, які будуть залученні до надання послуг, повинні бути працевлаштовані офіційно, не порушуючи трудового законодавства та/або інших положень чинного законодавства.
1.14. Обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти Замовника.
Крім того, додатком 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується копією/копіями аналогічного/их* договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Аналогічний/і договір/договори має/мають бути наданий/і з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. *Під аналогічними договорами слід розуміти виконаний/ні учасником договір/договори про надання послуг з прибирання офісних приміщень загальною площею не менше 11937,9 м2 та прибудинкової території площею не менше 6518,4 м2.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, слід зазначити, що Замовник самостійно вирішує які вимоги встановлювати в тендерній документації.
Водночас, зазначаємо, що в умовах воєнного стану встановлення надлишкових вимог у тендерній документації знижує можливість участі потенційних учасників та відповідно конкуренції у закупівлі, що в свою чергу призводить до завищення цін тендерних пропозицій через відсутність конкурентної боротьби в аукціоні.
Таким чином, не доречно навантажувати тендерну документацію вимогами, що не є обов’язковими відповідно до Закону.
Дякуємо за ваше запитання.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги, які повинна містити тендерна документація, встановлені у статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 22 Закону передбачено, що розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій встановлюються у тендерній документації лише у випадку якщо замовник вимагає його надати. Тобто, вимагати забезпечення тендерних пропозицій це право Замовника.
Відповідно до пункту 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Додатком 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується довідкою в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та з метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає стосовно кожного виконавця:
- завірені копії першої, другої та сторінки, що підтверджує факт працевлаштування працівника у Учасника, скан-копії договорів (контрактів);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Крім того, у додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне:
1.11. Всі працівники, які будуть залученні до надання послуг, повинні бути працевлаштовані офіційно, не порушуючи трудового законодавства та/або інших положень чинного законодавства.
1.14. Обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти Замовника.
Крім того, додатком 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується копією/копіями аналогічного/их* договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Аналогічний/і договір/договори має/мають бути наданий/і з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. *Під аналогічними договорами слід розуміти виконаний/ні учасником договір/договори про надання послуг з прибирання офісних приміщень загальною площею не менше 11937,9 м2 та прибудинкової території площею не менше 6518,4 м2.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, слід зазначити, що Замовник самостійно вирішує які вимоги встановлювати в тендерній документації.
Водночас, зазначаємо, що в умовах воєнного стану встановлення надлишкових вимог у тендерній документації знижує можливість участі потенційних учасників та відповідно конкуренції у закупівлі, що в свою чергу призводить до завищення цін тендерних пропозицій через відсутність конкурентної боротьби в аукціоні.
Таким чином, не доречно навантажувати тендерну документацію вимогами, що не є обов’язковими відповідно до Закону.
Щодо витратних матеріалів та миючих засобів
Дата подання: 18 грудня 2022 10:32
Дата відповіді: 19 грудня 2022 17:27
Доброго дня шановний Замовнику, просимо надати орієнтовний перелік миючих засобів та витратних матеріалів, які необхідні будуть при наданні послуг , для більш детального розрахунку цінової пропозиції, так як саме на витратні мателіали та миючі засоби на сьогодняшній день ціни виросли майже в два рази і ростуть щодня.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за ваше запитання.
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дякуємо за ваше запитання.
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій