Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055009 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Ярослава Мудрого, 15 |
Контактна особа: |
Шимченко Віта Олександрівна 380979543739 tender.bc@bc-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 999 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 996,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
2023 рік
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2022 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2022 17:09 |
Додаток № 3 Договір прокат техніки (2023 рік)-1.docx | |
13 грудня 2022 17:09 |
Тендерна документація з особливостями.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000008 ● 696f90c27e1047bf935fa3834b782d11
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-12-13-020942-a 13.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 15:13:53
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 15:24:10
1. Про розгляд та надання відповіді ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо закупівлі Послуги спеціальною (будівельною) технікою з оператором 2023 рік, ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Закупівля оголошена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова).
Враховуючи загострення поточної ситуації, викликаної останньою агресивною тенденцією російських ракетних ударів і атакою безпілотних літальних апаратів по важливих об’єктах критичної інфраструктури міст України для належного захисту та оборони території України, виникає необхідність застосування спеціальної (будівельної) техніки з оператором за запитом військовослужбовців Збройних сил України чи утвореного відповідно до законів України добровольчого військового формування (запити є з обмеженим доступом), виконання завдань, яких потребує використання особливих механізмів, нерозривно пов’язаних із введенням воєнного стану.
Закупівля здійснювалася відповідно до Службової записки вх. № 59/19-29 від 06 грудня 2022 року про проведення закупівлі послуг спеціальною (будівельною) технікою з оператором на 2023 рік відповідно до Програми заходів національного спротиву Білоцерківської міської територіальної громади на 2023 рік в новій редакції, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради 3400-36-VIII від 28 грудня 2022 року оголошено закупівлю UA-2022-12-13-020942-a.
Відповідно до пункту 46 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із тим, що закупівля проведена на очікувану вартість для безперебійного отримання послуг та повноцінного функціонування військових формувань з необхідністю завчасно потурбуватись про укладення договорів про закупівлю в кінці поточного бюджетного року на наступний. Тому, під час підготовки бюджетного запиту на виконання вимог статті 35 Бюджетного кодексу України зазначеного обсягу коштів прийнято рішення розпочати процедуру закупівлі визначену Законом України «Про публічні закупівлі» у 2022 році. Але, відповідно з ускладненою ситуацією пов’язаною з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, виникає необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю.
Таким чином, були наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю оприлюднено у формі протоколу № 07/19-29 від 06 січня 2023року в Електронній системі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/prokat_obladnannia_z_operatorom_dlia_vykonannia_zemlianykh_robit/121851.pdf
або
https://bc-rada.gov.ua/node/13182
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЦ СПЕЦТРАНС" |
9 000 236,29
UAH з ПДВ
|
9 000 236,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЦ СПЕЦТРАНС" #44531970 |
Переможець |
9 000 236,29
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:59
|
UA-2022-12-13-020942-a-report.pdf | укладений |
04 січня 2024 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 08:01
|
9 ТО_16022023 (1).pdf | укладений |
17 лютого 2023 08:00
|
07.19-29. Протокол про продовження строку на укладання договору.Техніка.pdf | укладений |
06 січня 2023 10:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги спеціальною (будівельною) технікою з оператором 2023 рік | 1 | послуга |
9 000 236,29
UAH з ПДВ
|