Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2022 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2022 16:13 |
Додаток №3_технічне завдання.doc | |
13 грудня 2022 16:13 |
Додаток 1_Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 грудня 2022 16:13 |
ТД_тракторний причеп.docx | |
13 грудня 2022 16:13 |
Додаток 2_ст. 17.docx | |
13 грудня 2022 16:13 |
Додаток 4_Інші документи.docx | |
13 грудня 2022 16:13 |
Додаток 5_проект договору_тракторний причеп.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-11-000010 ● 9b6eecc992b44b78881566bde0ff1a1d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-13-018996-a від 13.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 14:02:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-6 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 34220000- 5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-018996-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 11:29:43
Пояснення на запит по закупівлі Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-6 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 34220000- 5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери UA-2022-12-13-018996-a від 13.12.2022 (ID моніторингу UA-M-2023-01-11-000010)
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі вимог ДСТУ та технічних характеристик відповідних товарів розміщених у вільному доступі в мережі Інтернет їх виробниками та постачальниками.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради №21/25 від 21 листопада 2022 року «Про внесення змін в «Програму розвитку комунального господарства та благоустрою на території Ківерцівської міської територіальної громади на 2022 рік» затвердженої рішенням сесії №16/34 від 21 грудня 2021 року зі змінами від 18.02.2022 року №17/19, від 01.04. 2022 року №54, від 28.04.2022 року №66, від 19.05.2022 року №98, від 10.06. 2022 року №117, від 04.07.2022 року №128, від 12.08.2022 року №159, від 12.09.2022 року №187, від 10.10.2022 року №219».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений пунктом 1 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торгівельних майданчиках. Під час збору інформації про ціни враховувалась можливість співставлення параметрів запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки) з умовами закупівель, інформацію про які було використано з відкритих джерел для розрахунку очікуваної вартості, а також можливі коливання цін на предмет закупівлі.
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами)?
Відповідно до п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», передбачено наступне: «рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На законодавчому рівні не встановлено обов`язку щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті саме для органів місцевого самоврядування, зазначена вище норма носить суто рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом.
26 січня 2022 року розпорядженням міського голови №11-во «Про призначення відповідальної особи за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було визначено відповідальну особу за виконання п.4 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів».
11 січня 2023 року відповідальною особою було оприлюднено на офіційному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://kivrada.gov.ua/news/1673428564/).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Завод Кобзаренка |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Завод Кобзаренка #19344937 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2022 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 10:21
|
Договір_тракторний самоскидний причіп.pdf | укладений |
29 грудня 2022 10:20
|