Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142388 |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, місто Покров, вул. Центральна. 7 |
Контактна особа: |
Яна Сергіївна Макаренко +380957685629 tender.gorono@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 112 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 562,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за спожиту електричну енергію здійснюється за фактично спожиту електричну енергію відповідно до комерційного обліку не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 11:49 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 16.12.2022.pdf | |
16 грудня 2022 11:49 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 16.12.2022.pdf | |
16 грудня 2022 11:49 |
Нова редакція ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023 зі змінами від 16.12.2022.pdf | |
16 грудня 2022 11:49 |
Нова редакція ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023 зі змінами від 16.12.2022.pdf | |
13 грудня 2022 12:37 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023.pdf | |
13 грудня 2022 12:37 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023.pdf | |
13 грудня 2022 12:37 |
Проект договору.pdf | |
13 грудня 2022 12:37 |
Проект договору.pdf |
16 грудня 2022 11:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2022 11:49 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 16.12.2022.pdf
|
|||
16 грудня 2022 11:49 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 16.12.2022.pdf
|
|||
16 грудня 2022 11:49 |
Нова редакція ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023 зі змінами від 16.12.2022.pdf
|
|||
16 грудня 2022 11:49 |
Нова редакція ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023 зі змінами від 16.12.2022.pdf
|
|||
13 грудня 2022 12:37 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023.pdf
|
|||
13 грудня 2022 12:37 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2023.pdf
|
|||
13 грудня 2022 12:37 |
Проект договору.pdf
|
|||
13 грудня 2022 12:37 |
Проект договору.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000057 ● ed8d0026a6224fc49794aa42225e0ce6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 16:32 |
15.05.2023 № 116
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 15.05.2023 № 116
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2022-12-13-010172-a 13.12.2022 Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
(ЄДРПОУ: 02142388) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 14:12:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-13-010172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН» оприлюднено банківську гарантію від 20.12.2022 №5113-22 видану Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» (файл «Гарантія 5113-22.7z» 21.12.2022), зміст якої не відповідає змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення: Чому Управлінням освіти виконавчого комітету Покровської міської ради не відхиллено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН».
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 09:09:20
Відповідь на запит
Стосовно першого питання:
Управлінням освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (далі - Замовник) 13.12.2022 року було оголошено закупівлю за Класифікатором ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено, що розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції відноситься до основних функцій Уповноваженого органу.
Так, на виконання Закону Мінекономіки розроблено форму і Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, які затверджено наказом Міністерства від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (далі – Наказ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897.
Разом з тим відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731, державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.
Отже, оскільки Законом передбачено розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, Наказ є обов’язковим для суб"єктів в тому числі Замовника.
У пункті 1 Наказу № 2628 зазначається, що вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які визначені цим Наказом, є обов’язковими до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Пункт 3 Наказу № 2628 визначає, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. З огляду на вищезазначене, будь-яка гарантія, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбачене пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, повинна відповідати Наказу № 2628.
Водночас тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Відповідно до пункту 3-7 Розділу X Закону: «Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз».
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на дату оголошення процедури закупівлі (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Варто зазначити, що Особливостями не змінено та не зупинено норми щодо можливості витребування від учасників забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, залишаються чинними норми пункту 9 частини 2 статті 21 та пункту 15 частини 2 статті 22 Закону, згідно з якими оголошення про проведення відкритих торгів, а також тендерна документація, можуть містити умови щодо витребування забезпечення тендерної пропозиції.
Так, за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Така ж умова неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначена формою забезпечення, що затверджена Наказом.
Проте з огляду на норми Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану норма частини 6 статті 17 Закону не застосовуються. Ці положення тепер врегульовані Особливостями.
Зокрема, за Особливостями переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тим самим вбачається колізія норм за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону та пунктом 44 Особливостей.
Позиція Замовника підтверджується позицією Уповноваженого органу, а саме відповідями на запити: запити 572/2021, № 447/2021 та зокрема у роз’ясненні на запит Акціонерного товариства «Укрпошта» № 1068/2022 (далі – Запит № 1068/2022) у якому було поставлено запитання: «чи може замовник при складанні тендерної документації вносити зміни до затвердженої Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції у зв’язку з набуттям чинності Особливостями в частині встановлення оновлених строків надання переможцем закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, оскільки норма частини 6 статті 17 Закону у період дії Особливостей не діє».
У роз’ясненні на Запит № 1068/2022 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e0c2bc49-3139-4994-bdcc-2a9e5f7e6fcf&lang=uk-UA) Міністерство економіки України зазначило, що оскільки відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням Особливостей.
Тому Замовником було зазначено у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації інші умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, яких повністю дотримано ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН» у банківській гарантії від 20.12.2022 №5113-22 видану Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» (файл «Гарантія 5113-22.7z» 21.12.2022) чим виконано усі вимоги Замовника щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у повній мірі.
Тому Замовник не мав підстав відхиляти тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН». І навіть у разі наявності якої не будь невідповідності гарантії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН» формі Наказу та Тендерній документації Замовника, то керуючись пунктом 40 Особливостей, це невідповідність, яку переможець може усунути, і вона не може тягнути за собою відхилення тендерної пропозиції.
Однак ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТЕ ЮКРЕЙН» повністю дотримано вимог Замовника та Наказу.
Стосовно другого питання:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі — обов’язкова інформація, яка має міститися в тендерній документації (у разі проведення конкурентного діалогу ця інформація з’явиться лише на другому етапі) та оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також може міститися в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури.
Постанова № 1266 вимагає від замовників пояснювати вибір предмета закупівлі й розрахунок його очікуваної вартості, при цьому критеріїв обґрунтованості не існує. Запроваджені Постановою № 1266 додаткові заходи підвищення ефективності використання державних коштів не для всіх сформульовані як обов’язкові: органам місцевого самоврядування (тобто місцевим радам усіх рівнів), Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування, а тому цим замовникам надано лише рекомендації, які носять необов’язковий, факультативний характер.
Для обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі замовник може скористатися Примірною методикою очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Мінекономіки рекомендує, зокрема, аналізувати ринок, спираючись на загальнодоступну інформацію та ринкові консультації, корегуючи ціни на розмір інфляції, зміни курсів валют і т. д.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник може обрати один із варіантів.
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
• здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою);
• провести статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів:
• скоригувати ціну договору попереднього періоду (якщо наявний) з урахуванням індексу інфляції.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів:
• обрахувати вартість, орієнтуючись на тарифи, затверджені органом державної влади чи місцевого самоврядування.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання у попередньому році та обсягу фінансування. Якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін та методом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.
Стосовно розміщення обґрунтування на сторінці власного веб-сайту. Якщо у замовника уже наявний власний веб-сайт, оприлюднювати обґрунтування можна безпосередньо на сайті. Якщо веб-сайт відсутній, можна оприлюднювати обґрунтування на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану чи разом з оголошенням, чи на веб-сайті свого бюджетного розпорядника. Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради не має власного веб-сайту, тому уся інформація стосовно закупівлі зазначається у тендерній документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-06 12:11:52
Стосовно надання роз'яснення
Керуючись абзацом першим частиною 10 Статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник звертається до Східного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань визначених у висновку:
1. Яким нормативним документом повинен керуватись Замовник в момент прийняття рішення щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «РТЕ Юкрейн»:
- Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, яким затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції;
- Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Оскільки у абзаці 9 пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції йде посилання на частину 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка на момент оголошення процедури закупівлі, була змінена Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
2. Чи має Замовник в односторонньому порядку відмовитись від Договору від 30.12.2022 року № 1-Т/23 та направити Додаткову угоду Постачальнику;
3. Чи має Замовник укласти Додаткову угоду до Договору від 30.12.2022 року № 1-Т/23 про дострокове розірвання за згодою сторін з підстав зазначених контролюючим органом у своєму висновку;
4. З якого числа Замовник та Постачальник мають припинити дію Договору?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-06-09 08:46:58
Про надання роз'яснення
1.Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 15 частини другої статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно частини першої статті 9 Закон №922 основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Пунктом 1 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 зазначено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Отже, зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
2. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (частина перша статті 41 Закону №922).
Отже, статтею 188 Господарського кодексу України визначено порядок зміни та розірвання господарських договорів.
3. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про постачання електричної енергії від 30.12.2022 №1-Т/23, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
4.У відповідності до частини 8 Закону №922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушення.
2023-06-08 16:46:29
- ДУ розірвання.pdf
- Повідомлення про розірвання.pdf
- Відповідь на Повідомлення про розірвання Доворору.pdf
- Лист стосовно виконання зобовязань.pdf
- Електронний підпис
- Повідомлення ТОВ РТЕ ЮКРЕЙН щодо позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі та позовна заява.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РТЕ ЮКРЕЙН» встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам підпунктом 2.3 пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації та Замовником порушено вимоги пункту 40 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала про відкриття провадження |
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/20382/23 |
Дата відкриття провадження: | 19 червня 2023 |
Документи:
20 червня 2023 14:02
|
Електронний підпис |
20 червня 2023 13:56
|
Ухвала про відкриття провадження.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН" |
8 035 800,00
UAH з ПДВ
|
8 035 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН" #43741891 |
Переможець |
8 035 800,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:44
|
ДУ 9 свет.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:42
|
ДУ 9 свет.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 08:11
|
Лист та цінова довідка.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 08:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 14:03
|
ДУ 8 свет.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2023 14:32
|
ДУ 7 свет.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 14:30
|
ДУ 7 свет.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:54
|
ДУ 6 свет.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:52
|
Лист та цінова довідка.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 09:57
|
ДУ 5 свет.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 09:55
|
Повідомлення_з_01.07_передача.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:27
|
д.у.4 .pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:25
|
д.у 4.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 09:43
|
Повідомлення_про_зміну_передачі_з_01.04.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2023 11:32
|
Повідомлення + Постанова.pdf | зміни до договору |
18 січня 2023 11:31
|
ДУ 3 свет.pdf | зміни до договору |
18 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2023 11:54
|
ДУ 2 свет.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 10:08
|
ДУ 1 свет.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 09:36
|
Договір електрична енергія 1 Т.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 09:26
|
Протокол 1 виправлення свет.docx | зміни до договору |
03 січня 2023 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:47
|
Договір 1Т електрична енергія.pdf | укладений |
30 грудня 2022 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічноЇ помилки (реквізити постачальника зазначені в договорі не повністю відповідали звіту про результати проведення процедури закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Т/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.12.1 та Додатку 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 5.11 Договору (виправлення технічної помилки). |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни та зменшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та ціни договора |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |