Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ЧЕРЬОМУШКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 35303278 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ГАЙДАРА, будинок 38А |
Контактна особа: |
Цішенко Сергій Семенович 380978887889 cheromgks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 11:47 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 11:47 |
Очікувана вартість: | 1 219 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 199,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Сума забезпечення: у розмірі 36 597,96 грн. (тридцять шість тисяч п′ятсот дев′яносто сіт гривень 96 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). В гарантіїобов’язковоповинні бути зазначеніпочатковий та кінцевийтермінїїдії. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням ЕЦП/КЕП гаранта. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва та реквізити бенефіціара: Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Черьомушки». Код ЄДРПОУ: 35303278. 65078, Україна, м. Одеса, вул.. Лип Івана та Юрія, 38-А. IBAN: UA 103071230000026009010780233, ПАТ «Банк Восток» МФО 307123 код ІПН 353032715520. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 36597.96 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надан іВиконавцем послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів наданих послуг (без зауважень) та наявності коштів на поточному рахунку Замовника відповідного призначення протягом 180-ти календарних днів за розрахунковим місяцем шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на поточний рахунок. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2022 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2022 11:56 |
Тендерна_документація.docx | |
13 грудня 2022 11:56 |
Додаток 1.docx | |
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 5 Обсяг послуги.docx |
13 грудня 2022 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:56 |
Тендерна_документація.docx
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:56 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
13 грудня 2022 11:55 |
Додаток 5 Обсяг послуги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000006 ● 891a08e3f56f4e6ab9b0036037d6777a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2023 Одеса № 5
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.01.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 09.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2023 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2022-12-13-008609-a 13.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 16:19:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник К» (далі – ТОВ «Колійник К») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Колійник К» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника?
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, яка надана не у формі електронного документа та не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання)?
3. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОЛІЙНИК К» пункту 2.2 частини 2 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників, а саме: диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни; водіїв автотранспортних засобів Апреленка Андрія Вікторовича, Киприченка Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінька Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича; інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОЛІЙНИК К» пункту 1.2 частини 3 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують право власності або право перебування в оренді обладнання та машин Volkswagen Caddy ВН6002НВ, Volkswagen Caddy ВН6507КА, Volkswagen Caddy ВН8497НВ, а також не надано технічні паспорти на обладнання та машини Mercedes-Benz Sprinter ВН3604КТ, Volkswagen Caddy ВН6002НВ, Volkswagen Caddy ВН6507КА, Volkswagen Caddy ВН8497НВ, про які йдеться в довідці про наявність обладнання та машин від 14.12.2022 № 6/1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 14:10:14
Відповідь на моніторинг
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник К» (далі - ТОВ «Колійник К») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД), тоді як учасником ТОВ «Колійник К» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника?
Відповідно до Тендерної документації, розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ч. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: «документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Обов'язкове використання електронного підпису на захищених носіях планувалося запустити спочатку з 5 березня 2022 року, а постановою КМУ від 23 лютого 2022 року № 229 було визначено, що на період дії карантину дозволяється використання
електронних підписів чи печаток без їх зберігання на захищеному носії інформації. Оскільки на момент прийняття Постанови № 617 карантин продовжено не було і він повинен був закінчитися 31 травня 2022 року, то з 1 червня 2022 року користувачі електронних довірчих послуг втратили б можливість використовувати електронні підписи без їх зберігання на захищених носіях інформації.
Однак для того, щоб не створювати під час воєнного стану навантаження на надавачів електронних довірчих послуг і великі черги на отримання довірчих послуг, рішення відтермінували. А це означає, що користувачі електронних довірчих послуг з 1 червня 2022 року зможуть і надалі використовувати удосконалені підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах для електронної взаємодії фізичних та юридичних осіб, а також автентифікації в держсистемах.
Згідно з Постановою № 617 можливість використання електронних підписів та печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається на засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, продовжено на період дії військового стану на території України та протягом 6 місяців з дня його скасування чи припинення.
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, яка надана не у формі електронного документа та не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання)?
Повідомляємо, що довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території було надано Учасником ТОВ «КОЛІЙНИК К» з підписом уповноваженої особи учасника - при укладанні Договору (зазначена довідка додається).
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
3. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця?
Повідомляємо, що Інформація у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця - надана при укладанні Договору з Учасником (зазначена довідка додається).
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОЛІЙНИК К» пункту 2.2 частини 2 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників, а саме: диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни; водіїв автотранспортних засобів Апреленка Андрія Вікторовича, Киприченка Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінька Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича; інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни?
Згідно з частиною 2 розділу 1 додатку 1: Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації - дана довідка надана Учасником ТОВ «КОЛІЙНИК К».
п.п. 2.2. частини 2 розділу 1 додатку 1 має в собі уточнення які документи необхідно надати до зазначеної довідки:
«копії документів (наказ про призначення, витяг із або копія штатного розпису, посадові обов’язки, документ, підтверджуючий кваліфікацію розряд) працівників».
З боку, ТОВ «КОЛІЙНИК К» надано копію штатного розпису з посиланням на код класифікатора професій та Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначено кваліфікацію працівників.
Також, надана довідка відповідно до якої ТОВ «КОЛІЙНИК К» підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації.
Кваліфікація - здатність виконувати задачі та обов’язки відповідної роботи («Загальні положення» Класифікатора професій ДК 003:2010):
A) Обов’язки диспетчера полягає у прийманні, обробці та розподілу заявок, здійснення контролю за їх виконанням - для виконання зазначених обов’язків не потрібна кваліфікація (розряд). З боку, ТОВ «КОЛІЙНИК К» був наданий наказ про призначення диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни.
Накази щодо призначення водіїв: Апреленка Андрія Вікторовича,
Киприченка Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінька Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича - також надані у складі пропозиції ТОВ «КОЛІЙНИК К».
Б) Щодо надання кваліфікації (розряда) інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни: Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці”, кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер - проектувальник” - Код КП - 2142.2 - дана інформація зазначена у штатному розкладу ТОВ «КОЛІЙНИК К», який надано у пропозиції. Наявність кваліфікованого сертифікату - не вимагалось.
B) Для водіїв автотранспортного засобу рівень кваліфікації визначається
класністю. Присвоєння класності водію є правом, а не обов’язком підприємства. Порядку присвоєння класності водіям в чинних
нормативно-правових документах не визначено, підприємство має право самостійно затвердити подібний документ для внутрішнього використання.
Отже, як вбачається з вищенаведеного, для виконання професійних обов’язків диспетчера та водія автотранспортного засобу не існує документа який підтверджує кваліфікацію (розряд).
Тобто, виконання обов’язків за даними посадами не потребує надання документа, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору.
За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник та ч.5 цього розділу «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України».
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОЛІЙНИК К» пункту 1.2 частини 3 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують право власності або право перебування в оренді обладнання та машин Volkswagen Caddy ВН6002НВ, Volkswagen Caddy ВН6507КА, Volkswagen Caddy ВН8497НВ, а також не надано технічні паспорти на обладнання та машини Mercedes-Benz Sprinter ВН3604КТ, Volkswagen Caddy ВН6002НВ, Volkswagen Caddy ВН6507КА, Volkswagen Caddy ВН8497НВ, про які йдеться в довідці про наявність обладнання та машин від 14.12.2022 № 6/1?\
Замовник у Додатку 1 розділ 3 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п. 1.2 Тендерної документації вказана вимога що Учасник повинен мати наступне обладнання та машини: - спеціалізовані машини, оснащені гідродинамічними установками для промивання систем зливової та госпфекальної каналізації; - спеціалізовані машини, укомплектовані професійним електромеханічним обладнанням для прочищення внутридомовой системи каналізації; - спеціалізовані машини, укомплектовані інструментом для усунення аварійних ситуацій в системах водопостачання, водовідведення та опалення; - спеціалізовані машини, укомплектовані професійним інструментом для усунення аварійних ситуацій в електрообладнанні і внутрішньо будинкових електричних мережах; - спеціалізовані автомобілі, оснащені професійним обладнанням для проведення теле- і відеоінспекціі труб від діам. 100 мм з фото фіксацією аварійних ділянок; - каналопромивочні машини (муловисмоктувачі). Тобто 6 видів машин для реалізації аварійних послуг з обслуговування внутрішньо будинкових систем багатоквартирних будинків. Учасником у складі тендерної пропозиції надано 12 технічних паспортів, які підтверджують наявність всіх потрібних спеціалізованих машин. Тобто в довідці про наявність обладнання та машин вказано більша кількість машин, однак ті техпаспорта, які надані учасником підтверджують всі види машин необхідні Замовнику.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2023-02-06 12:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-02-07 14:52:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОЛІЙНИК К |
987 564,00
UAH з ПДВ
|
987 564,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГІДРОАКТИВ" |
1 219 000,00
UAH з ПДВ
|
1 219 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОЛІЙНИК К #42560569 |
Переможець |
987 564,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 12:36
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
06 лютого 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:02
|
Договір №021.pdf | укладений |
02 січня 2023 13:01
|