Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44573674 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129 |
Контактна особа: |
Бугайчук Христина Ігорівна 380634326848 kristinabugaychuk1993@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2022 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 789 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 899,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2022 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2022 17:01 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
11 грудня 2022 17:01 |
Додаток 2 тех специфікація.docx | |
11 грудня 2022 17:01 |
Додаток №5 лист - згода.docx | |
11 грудня 2022 17:01 |
Додаток 4 тен. пропозиція.doc | |
11 грудня 2022 17:01 |
Тендерна документацiя.docx | |
11 грудня 2022 17:01 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-11-000014 ● ad2059dd705e42c6bfbc20caa0cb8b5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-11-001133-a від 11.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 16:37:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонту з усунення аварійного стану підлоги та стелі 5 кабінетів і коридору 1 поверху приміщення Володимирської дитячої художньої школи імені М. Рокицького по вул. Устилузька, 54 в м. Володимир Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-11-001133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-20 14:18:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонту з усунення аварійного стану підлоги та стелі 5 кабінетів і коридору 1 поверху приміщення Володимирської дитячої художньої школи імені М. Рокицького по вул. Устилузька, 54 в м. Володимир Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-11-001133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Також, вимогами тендерної документації Замовник затвердив, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДЕМЕТРА-БУД», на тендерну пропозицію якого накладено удосконалений електронний цифровий підпис директора Гаврилюка Олега Васильовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, а прийняв рішення щодо укладання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Деметра-буд |
766 319,00
UAH з ПДВ
|
766 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Деметра-буд #41113133 |
Рішення скасоване |
766 319,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 08:37
|
ТОВ Деметра-буд #41113133 |
Переможець |
766 319,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2022 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 10:41
|
150.pdf | укладений |
27 грудня 2022 10:40
|