Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)
Очікувана вартість
3 479 236,35 UAH
UA-2022-12-09-021494-a ● e97df4dd1bbc483f816d92e067bf1e56
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 21661450 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., місто Київ, площа Лесі Українки,1 |
Контактна особа: |
Артем Бихало +0442568183 bukhaloai@cvk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 22:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 11:55 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 11:55 |
Очікувана вартість: | 3 479 236,35 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 396,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
412 штуки
Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, м. Київ, Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 2 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 16:39 |
ТД_CISCO_16.12.2022 (нова редакція).doc | |
16 грудня 2022 16:39 |
Перелік змін_ТД(Cisco)_16.12.2022.doc |
16 грудня 2022 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2022 16:39 |
ТД_CISCO_16.12.2022 (нова редакція).doc
|
|||
16 грудня 2022 16:39 |
Перелік змін_ТД(Cisco)_16.12.2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 13 грудня 2022 17:24
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:42
Відповідно до оголошення про проведення торгів, Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2022. За особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, договір не зможе бути підписаним раніше 26 грудня, тож вже є невідповідність між вимогою та можливостями учасників. Просимо внести зміни в оголошення про проведення закупівлі для забезпечення учасників можливістю брати участь в торгах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до пункту 4.4 розділу І (Загальні положення) тендерної документації щодо закупівлі "Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)" (код ДК 021:2015: 48730000-4 – пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки) (далі – Тендерна документація), затвердженої рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за забезпечення закупівельної діяльності Центральної виборчої комісії (протокол № 11/А від 09 грудня 2022 року) передбачений строк надання послуг – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору. Також відповідно до пункту 5.1 проєкту договору (додаток 4 до Тендерної документації) Виконавець повинен надати Послуги у строк (термін) протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору в обсязі згідно з Додатком № 1 до Договору.
Таким чином, строк постачання послуг не визначається конкретною датою і має відбуватися протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору, тобто від 1 до 5 днів (включно) – відповідно до технічних можливостей Виконавця (Переможця).
Відповідно до пункту 5) частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, зокрема, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Проте, технічними можливостями електронних майданчиків не передбачено можливості вибору строку поставки відповідно до умов договору, а саме: протягом 5 днів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що надання послуг буде здійснюватися тільки після підписання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 4.4 розділу І (Загальні положення) тендерної документації щодо закупівлі "Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)" (код ДК 021:2015: 48730000-4 – пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки) (далі – Тендерна документація), затвердженої рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за забезпечення закупівельної діяльності Центральної виборчої комісії (протокол № 11/А від 09 грудня 2022 року) передбачений строк надання послуг – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору. Також відповідно до пункту 5.1 проєкту договору (додаток 4 до Тендерної документації) Виконавець повинен надати Послуги у строк (термін) протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору в обсязі згідно з Додатком № 1 до Договору.
Таким чином, строк постачання послуг не визначається конкретною датою і має відбуватися протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору, тобто від 1 до 5 днів (включно) – відповідно до технічних можливостей Виконавця (Переможця).
Відповідно до пункту 5) частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, зокрема, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Проте, технічними можливостями електронних майданчиків не передбачено можливості вибору строку поставки відповідно до умов договору, а саме: протягом 5 днів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що надання послуг буде здійснюватися тільки після підписання договору про закупівлю.
питання до технічної частини
Дата подання: 13 грудня 2022 17:40
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:43
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» до переліку кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону не входить авторизаційний лист від Виробника або офіційного представництва виробника в Україні. Просимо не порушувати законодавство та видалити дану вимогу із переліку кваліфікаційних критеріїв.
Відповідь: Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, у тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Слід зазначити, що авторизаційний лист є підтвердженням того, що учасник є діючим авторизованим партнером Виробника, а також підтверджує право учасника брати участь у торгах у відповідності до предмета закупівлі, тобто є підтвердженням можливості учасника надати Замовнику програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco відповідно до встановлених документацією умов, що є свідченням наявності у нього, зокрема, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена вимога сформована з метою визначення надійного виконавця, який дійсно з урахуванням наявності кваліфікованого персоналу має змогу надати послуги якісно та в установлені строки. Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний
характер, оскільки сформована за змістом статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому слід зазначити, що за умови законності (договірних) правовідносин між виконавцем (учасником) та виробником або виконавцем (учасником) та офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа абсолютно нормальна практика, що широко застосовується.
характер, оскільки сформована за змістом статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому слід зазначити, що за умови законності (договірних) правовідносин між виконавцем (учасником) та виробником або виконавцем (учасником) та офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа абсолютно нормальна практика, що широко застосовується.
питання до технічної частини
Дата подання: 13 грудня 2022 17:43
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:44
Авторизаційний лист не є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а містить лише інформацію про статус партнерства. Просимо видалити цю вимогу.
Відповідь: Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, у тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Слід зазначити, що авторизаційний лист є підтвердженням того, що учасник є діючим авторизованим партнером Виробника, а також підтверджує право учасника брати участь у торгах у відповідності до предмета закупівлі, тобто є підтвердженням можливості учасника надати Замовнику програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco відповідно до встановлених документацією умов, що є свідченням наявності у нього, зокрема, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена вимога сформована з метою визначення надійного виконавця, який дійсно з урахуванням наявності кваліфікованого персоналу має змогу надати послуги якісно та в установлені строки. Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки сформована за змістом статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому слід зазначити, що за умови законності (договірних) правовідносин між виконавцем (учасником) та виробником або виконавцем (учасником) та офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа абсолютно нормальна практика, що широко застосовується.
проект договору
Дата подання: 13 грудня 2022 17:57
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:45
В проекті договору пункт 5.1. -Виконавець повинен надати Послуги у строк (термін) протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору. Прохання внести зміни до оголошення про проведення закупівлі, бо строк виконання в оголошенні і в проєкті договору не відповідають одне одному.
Відповідь: Відповідно до тендерної документації щодо закупівлі "Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)" (код ДК 021:2015: 48730000-4 – пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки) (далі – Тендерна документація), затвердженої рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за забезпечення закупівельної діяльності Центральної виборчої комісії (протокол № 11/А від 09 грудня 2022 року) строк постачання послуг не визначається конкретною датою і має відбуватися протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання договору, тобто від 1 до 5 днів (включно) – відповідно до технічних можливостей Виконавця (Переможця).
Проте, технічними можливостями електронних майданчиків не передбачено можливості вибору строку поставки відповідно до умов договору, а саме: протягом 5 днів.
Проте, технічними можливостями електронних майданчиків не передбачено можливості вибору строку поставки відповідно до умов договору, а саме: протягом 5 днів.
запитання
Дата подання: 13 грудня 2022 18:01
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:46
Відповідно до Постанови №1178 від 12.10.2022 року «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в статті 17, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту. Просимо видалити дану вимогу, щоб не порушувати законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо закупівлі "Програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються)" (код ДК 021:2015: 48730000-4 – пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки) складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), зокрема, пункту 44 Особливостей.
Так, абзаци 4, 5 пункту 44 Особливостей передбачає, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь - яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
Звертаємо увагу, що розділом 2 Тендерної документації "Підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону з урахуванням Особливостей" передбачено підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі шляхом подання учасником довідок у довільній формі, тобто шляхом самостійного декларування учасником процедури закупівлі таких підстав (абзац 4 пункт 44 Особливостей).
Так, абзаци 4, 5 пункту 44 Особливостей передбачає, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь - яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
Звертаємо увагу, що розділом 2 Тендерної документації "Підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону з урахуванням Особливостей" передбачено підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі шляхом подання учасником довідок у довільній формі, тобто шляхом самостійного декларування учасником процедури закупівлі таких підстав (абзац 4 пункт 44 Особливостей).
запитання
Дата подання: 13 грудня 2022 18:06
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:46
Просимо надати номери сервісних контрактів (серійні номери обладнання), які містять інформацію щодо дати закінчення програмної продукції та рівень сервісної підтримки (SLA тощо) та інші дані, які впливають на кінцеву вартість продукту, які допоможуть сформувати кращу ціну пропозиції та суттєво скоротити видатки з бюджету на дану закупівлю в період військової агресії РФ проти України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За інформацією від виробника, для формування ціни на продукти, що закуповуються, достатньо вказати номери програмних продуктів виробника (артикул), які зазначені у Додатку 2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" до тендерної документації.
Рівень сервісної підтримки та інші дані також містяться в номері виробника продукту.
Серійні номери апаратних засобів на які необхідно надати технічну підтримку, ніяк не впливають на вартість продукту, і необхідні лише для активації технічної підтримки обладнання Замовника Виконавцем договору.
Рівень сервісної підтримки та інші дані також містяться в номері виробника продукту.
Серійні номери апаратних засобів на які необхідно надати технічну підтримку, ніяк не впливають на вартість продукту, і необхідні лише для активації технічної підтримки обладнання Замовника Виконавцем договору.
проект договору
Дата подання: 13 грудня 2022 18:08
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:46
В проєкті договору предмет договору Виконавець зобов’язується за завданням Замовника у встановлений цим Договором строк надати програмний продукт технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються) (код згідно з ДК 021:2015: 48730000-4 – пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки), і далі по тексту договору поставка йменується як послуги. Звертаємо вашу увагу, що програмне забезпечення у розумінні податкового кодексу є товаром, тому просимо змінити в проєкті договору Послуги на Товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства Фінансів України від 12.03.2012 року № 333 (далі – Інструкція), видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Згідно підпункту 12 пункту 2.2.4 Інструкції оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, у тому числі програмних продуктів (майнові права на який не передаються) здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)”. У зв’язку із викладеним, та з урахуванням економічної суті предмету закупівлі, відсутні підстави для внесення змін до проєкту договору.
Код згідно з КЕКВ зазначений у опублікованому Річному плані.
Код згідно з КЕКВ зазначений у опублікованому Річному плані.
Можливість попередньої оплати
Дата подання: 13 грудня 2022 20:06
Дата відповіді: 16 грудня 2022 16:47
Вельмишановний Замовник, просимо Вас розглянути можливість здійснення попередньої оплати за договором. На сьогодні виробники продукції за предметом закупівлі вимагають здійснення попередньої оплати перед виконанням замовлення, а використання кредитних коштів обмежено через військову агресію РФ. Вдячні за розуміння.
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" визначено можливість (право, а не обов’язок) передбачати попередню оплату у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти за умови того, що головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України. Враховуючи викладене та з урахуванням можливих ризиків невиконання зобов'язань щодо строків надання послуг за договором, що може призвести до неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів, є недоцільним передбачення попередньої оплати під час закупівлі програмного продукту технічної підтримки обладнання захисту інформації Cisco (майнові права на який не передаються).
Авторизаційний лист
Дата подання: 17 грудня 2022 15:29
Дата відповіді: 17 грудня 2022 15:38
Яким чином авторизаційний лист підтверджує наявність працівників? Він підтверджує партнерський статус з виробником запропонованого товару, але ніяк не наявність працівників у конкретний час для виконання конкретного завдання.
Відповідь: Відповідь надали вище, просимо уважно ознайомитись.
Запитання про еквівалент
Дата подання: 17 грудня 2022 16:29
Дата відповіді: 17 грудня 2022 16:35
В документації зазначена можливість пропонувати еквівалентну продукцію. Просимо навести приклади еквіваленту, який буде для вас прийнятним.
Відповідь: Умова зазначена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Авторизаційний лист
Дата подання: 17 грудня 2022 20:26
Дата відповіді: 17 грудня 2022 20:35
Шановний Замовнику. Авторизаційний лист дійсно може бути підтвердженням того, що учасник є діючим партнером Виробника. Але законодавством не передбачено кваліфікаційного критерію «Партнерство з виробником». В листах від виробників не буде жодного слова про наявність працівників у компанії-партнера, бо така інформація не в компетенції виробника. У своїх попередніх торгах ви вимагаєте на підтвердження такої вимоги Надається довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника з інформацією щодо наявності в нього кваліфікованого персоналу, який має досвід роботи в сфері надання послуг відповідно до предмету закупівлі. І авторизаційний лист як підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Що змінилось цього разу? Просимо внести зміни і привести вимоги у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерна документація складена з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" |
2 900 004,00
UAH
|
2 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН НЕТВОРКС" |
2 480 886,00
UAH
|
2 463 489,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" #38282958 |
Переможець |
2 200 000,00
UAH
|
21 грудня 2022 20:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 січня 2023 16:53 |
Кінець періоду оскарження: | 30 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги (з особливостями) з підстави, що передбачена підпунктом 1) пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
19 січня 2023 16:53
|
Електронний підпис |
19 січня 2023 16:52
|
Протокол УО № 11:С скасування (Cisco)_19.01.2023.docx |