Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщення МРТ Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24, у Шевченківському р-ні м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
9 868 816,00 UAH
UA-2022-12-09-020239-a ● 9a3a61332c3b49ada5e593da95d89408
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Контактна особа: |
Топчій Сергій Тимофійович +380442065059 topchiyst22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2022 18:09 |
Очікувана вартість: | 9 868 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 688,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,3 відсотка вартості договору. Платіжні Реквізити для перерахування забезпечення виконання Договору: Отримувач: Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26385055 юридична адреса: вул.Юрія Іллєнка,24, м. Київ, 04050 банківські реквізити: р/р № UA818201720355249003000011825 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Реконструкція приміщення МРТ Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24, у Шевченківському р-ні м. Києва (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення МРТ Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24, у Шевченківському р-ні м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 18:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 18:05 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова звітність за 2021 рік
Дата подання: 13 грудня 2022 14:25
Дата відповіді: 15 грудня 2022 15:56
Вимога ТД:
"Обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі".
Запитання:
"Обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік становить менше ніж очікувана вартість закупівлі.
Чи буде це вважатись підставою для дискваліфікації учасника? Як підтвердити дану вимогу учаснику, що працює менше одного року?".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено, що обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік становить менше ніж очікувана вартість закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї закупівлі включно).
У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї закупівлі включно).
Інформація має надаватись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2022 16:39
Дата відповіді: 15 грудня 2022 15:57
Вітаю, уточніть які саме вимоги Закону України «Про захист персональних даних» має враховувати учасник при завантаженні інформації про наявність працівників.
Відповідь: Замовник за результатом розгляду даного питання повідомляє, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних.
Закон України «Про захист персональних даних» регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Перш за все, відповідно до зазначеного закону, мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.
Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
А виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку, такими даними може вважатися інформація про працівників, що надана у відповідній довідці — ПІБ, посада, стаж, освіта — всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Беручи до уваги, що ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання згоди від особи та враховуючи все викладене, Учасник зобов’язаний відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надати листи-згоди про обробку персональних даних від всіх працівників, чиї дані було розкрито Учасником закупівлі.
Закон України «Про захист персональних даних» регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Перш за все, відповідно до зазначеного закону, мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.
Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
А виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку, такими даними може вважатися інформація про працівників, що надана у відповідній довідці — ПІБ, посада, стаж, освіта — всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Беручи до уваги, що ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання згоди від особи та враховуючи все викладене, Учасник зобов’язаний відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надати листи-згоди про обробку персональних даних від всіх працівників, чиї дані було розкрито Учасником закупівлі.
Наявність в штаті спеціалістів
Дата подання: 13 грудня 2022 16:43
Дата відповіді: 15 грудня 2022 15:58
Уточніть будь ласка, чи треба посвідчувати наявність у штаті Учасника головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 10 років) та/або виконроб (з вищою/базовою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років) документами про прийняття на роботу або штатним розкладом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник за результатом розгляду даного питання повідомляє, що Учаснику необхідно підтвердити наявність у штаті Учасника головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 10 років) та/або виконроб (з вищою/базовою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років) відповідними документами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2022 18:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" |
9 868 803,47
UAH з ПДВ
|
9 868 803,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" #38807075 |
Переможець |
9 868 803,47
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2022 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 14:28
|
Re_ ДУ 3 453-2022Т Гарантбудінвест.rar | зміни до договору |
25 липня 2023 14:25
|
453-2022 ДУ 3.PDF | зміни до договору |
25 липня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 13:41
|
ДУ _2 ТОВ ГАРАНТБУДІНВЕСТ (дефектні акти_ локальні кошториси).pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 12:58
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:32
|
Договір | укладений |
28 грудня 2022 14:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщення МРТ Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24, у Шевченківському р-ні м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) | 1 | роботи |
9 868 803,47
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до абз. 6 п.19 постанови 1178 та п.2.3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 453/2022T |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 1 пункту 19 Особливостей та пункту 2.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 453/2022T |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 1 пункту 19 Особливостей та пункту 2.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 453/2022T |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщення МРТ Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 24, у Шевченківському р-ні м. Києва (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) | 1 | роботи |
8 637 445,50
UAH з ПДВ
|