Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Вебсайт: | https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Яна Римська +380731337351 __limon__@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2022 14:03 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2022 14:03 |
Очікувана вартість: | 12 107 560,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 537,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, щомісяця до 07 числа наступного місяця за розрахунковим, згідно підписаних між Замовником та Виконавцем актів наданих послуг засвідчених підписами та печатками сторін. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 15:49 |
Додатки.pdf | |
09 грудня 2022 15:49 |
Проєкт Договору.docx | |
09 грудня 2022 15:49 |
ТД прибирання 2023.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000036 ● 062392be39a34db7aab9a59c88e3d4f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-12-09-017735-a 09.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 11:10:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прибирання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-09-017735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 16:11:27
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 17.01.2023 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-01-17-000036) процедури закупівлі «Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) 90910000-9 - (Послуги з прибирання сходових клітин 338 будинків Подільського району м. Києва)» (ID: UA-2022-12-09-017735-a) надається наступна інформація.
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 17.01.2023 у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-01-17-000036) процедури закупівлі «Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) 90910000-9 - (Послуги з прибирання сходових клітин 338 будинків Подільського району м. Києва)» (ID: UA-2022-12-09-017735-a) надається наступна інформація.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог, встановлених:
- Законом України «Про охорону праці»;
- Законом України «Про пожежну безпеку»;
- Законом України «Про житлово-комунальні послуги»;
-Постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 № 572 «Правила користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків»;
-Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»;
-Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд»;
-Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій»;
Відповідно до п.3 1 Перехідних положень Закону України 09.11.2017 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі- Закон про ЖКП) комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з договорами про надання послуг, укладених до введення в дію норм Закону про ЖКП, які зберігають чинність на умовах, визначених такими договорами (у тому числі вивезення побутових відходів за наявності), до дати набрання чинності договорами про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, що укладені за правилами, визначеними цим Законом.
Правила визначені Законом про ЖКП передбачають порядок визначення вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (далі – Постанова №869). Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. №869 виключено з Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 291 від 03.04.2019.
Постановою №869 тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість.
Тариф на послуги розраховувався окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком Порядку формування тарифів.
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно договорів про надання послуг, укладених до введення в дію норм Закону про ЖКП, надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
На виконання Постанови №869 розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №668 від 06.06.2017 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (далі – Розпорядження №668) затверджено тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
На даний час підприємство застосовує ціну на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, встановлену у 2017 році. Очікувана вартість закупівлі послуг з прибирання сходових клітин 338 будинків Подільського району м. Києва відповідає вартості, передбаченій в розрахунку тарифу, затвердженого Розпорядженням №668.Проте звертаємо Вашу увагу, що на виконання розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, комунальним підприємством було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за наступним посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби від 08.02.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-09-017735-a. Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» категорично не погоджується з оскаржуваним висновком Органу фінансового контролю, та вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що спотворює дійсні обставини процедури закупівель та порушує права та інтереси Замовника. За результатами здійсненого моніторингу орган державного фінансового контролю зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Пунктом 31 Особливостей встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Розділом 3 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до тендерної документації по даній закупівлі Замовником передбачено умову для учасника надати у складі пропозиції Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Учасником закупівлі – ТОВ «НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ» ( надалі- Учасник) у складі пропозиції надано файл під назвою «Перелік документів, щодо документального підтвердження кваліфікаційним критеріям.rar» з під файлом під назвою «3.1. - 3.3. Довідка про аналогічні договори.pdf». У складі вказаного документа містяться відомості які підтверджують досвіду виконання аналогічного договору, а саме – Довідка про досвід виконання аналогічного договору, де чітко зазначені обсяги наданих послуг по аналогічним договорам від 01.02.2019 № 0558/19, з площею прибирання 19 130 м2, та від 02.04.2019 № 0564/19, з площею прибирання 16 774,85 м2. Враховуючи вищенаведене, Учасником підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, оскільки надані у складі пропозиції вищевказані договори про надання послуг є аналогічними в розумінні тендерної документації в частині підтвердження наявності досвіду роботи на ринку та на надання послуг з прибирання житлових приміщень, площею прибирання не менше ніж 30 000 м2. Оскільки законодавство не містить визначення терміну «аналогічний договір» тому враховуючи відповідь Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 1126/2020 можна дійти висновку, що аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі». Враховуючи вищезазначене, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за відповідною цифрою ДК 021:2015. Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та приписами статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому враховуючи вимоги зазначені Замовником у тендерній документації, Учасники мали можливість завантажити декілька аналогічних договорів, що ані як не порушує умови тендерної документації. На думку Замовника, Учасником підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, надані у складі пропозиції вищевказані договори про надання послуг сумарно перевищують обсяги, зазначені у розділі 3.1 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовник, оглянувши тендерну пропозицію, не мав сумнівів щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасника – переконатися у спроможності учасника до виконання послуг за предметом закупівлі. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником дотримано законодавство та принципи здійснення закупівель. Також слід зауважити, що порушення, зазначені висновку Північного офісу Держаудитслужби від 08.02.2023 не є суттєвими та не впливають на зміст тендерної пропозиції та якість надання послуг. Держаудитслужба у висновку від 08.02.2023 про результати проведення моніторингу (UA-M-2023-01-17-000036) процедури закупівлі UA-2022-12-09-017735-a зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що під договором про закупівлю, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону, слід розуміти - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; Згідно з пунктом 21 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Враховуючи вищезазначене, укладений договір про закупівлю № 338/1 від 16.01.2023 по процедури закупівлі UA-2022-12-09-017735-a (надалі – Договір) не може вважатися нікчемним або недійсним, а тому створює юридичні наслідки, а саме даний Договір породжує майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Згідно зі статтею 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до ст. 10.6. Договору дія Договору припиняється достроково на вимогу однієї із Сторін в разі систематичного невиконання умов даного Договору. Систематичне невиконання умов Договору підтверджується двома актами наданих послуг, в яких зазначені зауваження щодо якості послуг оформленими належним чином. Також згідно з п.6.5 Договору будь-яка із сторін може розірвати цей Договір в односторонньому порядку або призупинити його виконання, якщо інша сторона не виконує свої зобов’язання за Договором або не виконує умови Договору, з письмовим повідомленням про цей факт іншій стороні за 20 (двадцять) календарних днів. Як вбачається з вищенаведеного, Договір може бути розірваний в односторонньому порядку або призупинений в частині його виконання, якщо будь яка із сторін Договору не виконує свої зобов’язання, в інших випадках господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього мають бути причини такого розірвання. Викладена у висновку вимога про усунення порушення є неконкретизованою, застосування вимоги про зобов’язання розірвання договору суперечить нормам ЦКУ та ГКУ, а тому така вимога не може вважатися правомірною, оскільки спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених законодавчих актів, які саме заходи слід вжити для усунення виявленого порушення, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства (рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 жовтня 2020 року у справі № 380/1501/20). Тому зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Зобов`язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового та законного способу його усунення. Тому окремо зауважуємо, що зазначивши у висновку про необхідність вжити заходів саме про розірвання договору, яке не узгоджується з формулюваннями Положення про ДАСУ, орган Держаудитслужби також не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Враховуючи вищевикладене, Замовник категорично не погоджується з висновком Органу фінансового контролю від 08.02.2023 щодо нібито встановлених порушень під час моніторингу UA-M-2023-01-17-000036, опублікованого в електронній системі закупівель , за результатами моніторингу у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) 90910000-9 - (Послуги з прибирання сходових клітин 338 будинків Подільського району м. Києва) закупівля № UA-2022-12-09-017735-a.
2023-02-14 17:29:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, у зв'язку з чим подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 08.02.2023 про результати проведення моніторингу (UA-M-2023-01-17-000036) процедури закупівлі UA-2022-12-09-017735-a. Місце подачі - Київський окружний адміністративний суд. Дата подачі - 17.02.2023, номер вх. 4556. Реєстраційний номер справи - 320/3755/23 |
Дата публікації: | 20 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/3755/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 лютого 2023 |
Документи:
23 лютого 2023 09:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2022 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
9 907 604,58
UAH з ПДВ
|
9 907 604,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" |
12 095 453,31
UAH з ПДВ
|
12 095 453,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
9 907 604,58
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 11:47
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
9 907 604,58
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 12:03
|
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" #42536379 |
Переможець |
12 095 453,31
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 17:01
|
Додаткова угода 1 до Договору 338-1 від 16.01.2023р..PDF | укладений |
19 липня 2023 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 09:19
|
Договір 338-1 від 16.01.2023р..PDF | укладений |
17 січня 2023 09:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прибирання сходових клітин 338 будинків Подільського району м. Києва» | 1 | лот |
12 095 453,31
UAH з ПДВ
|