Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Рогатюк +380687293692 masha20222i@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 785 824 980,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
15 грудня 2022 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 18:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протяжність автомобільних доріг в приведених кілометрах до ІІ технічної категорії розраховані згідно Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України від 21.09.2012 № 573/1019, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.10.2012
за № 1734/22046 та складає:
Лот 1 (Перелік доріг 1 - 3289,4 км) - 2270,87 км приведених до ІІ технічної категорії,
Лот 2 (Перелік доріг 2 - 3037,1 км) - 2019,26 км приведених до ІІ технічної категорії.
1. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити також іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель послуг з з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Разом з тим, розділом 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28 грудня 2018 року №424 врегульовано складання ціни тендерної пропозиції учасника конкурсних торгів процедури закупівлі (договірної ціни). Зазначений нормативно-правовий акт установлює основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення). Зважаючи на викладене вище, вимога Замовника щодо складання та надання договірної ціни у складі тендерної пропозиції відповідає чинному законодавству.
2. Дана вимога була зазначена в тендерній документації, з метою можливості перевірки Замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічним завданням та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та «Настанови з визначення вартості будівництва».
Крім того, повідомляємо, якщо в ході торгів цінова пропозиція зміниться, договірну ціну буде скориговано у відповідності з результатами аукціону на етапі заключення договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000033 ● a69f4dbe2e3c479cb9e9d2e034d9d7d9
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-12-09-017618-a 09.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 10:02:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області Лот 1 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області) Лот 2 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-09-017618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 30.12.2022 № 1-23 за лотом № 1 відповідно до додаткової угоди від 20.02.2023 № 1.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 30.12.2022 № 2-23 за лотом № 2 відповідно до додаткової угоди від 20.02.2023 № 1.
4. В ході моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповіда¬льністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой») за лотами № 1 та № 2 відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) як такі, що не містять договірної ціни з локальним кошторисом та розрахунками з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в додатку 1 тендерної документації.
У зв’язку з чим просимо пояснити причини не розміщення Замовником в електронній системі закупівель, відповідно до умов пункту 40 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Ростдорстрой» таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 13:07:57
Відповідь на звернення
До пункту 1. Щодо здійснення обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Очікувана вартість послуг визначена з урахуванням норм і правил
СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Об’єми робіт визначені згідно Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг затверджених наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України
від 21.09.2012 № 573/1019, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.10.2012 за № 1734/22046.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювались на підставі обстеження експлуатаційного стану автомобільних доріг.
Додатком 6 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» планувались та визначено міжбюджетні трансфери з державного бюджету місцевим бюджетам для фінансового забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Київської області у розмірі 774 048 700 гривень.
До пунктів 2, 3. Щодо продовження строку дії договорів від 30.12.2022 № 1-23, та від 30.12.2022 № 2-23 та виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили такі продовження.
Станом на 09.12.2022 під час оголошення закупівлі згідно Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 Казначейство та органи Казначейства могли здійснювати платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка за видатками загального та спеціального фонду на аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах відповідно до переліків, затверджених обласними військовими адміністраціями на період дії воєнного стану з урахуванням пропозицій Міноборони, ДСНС, Держприкордонслужби та сільських, селищних, міських голів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2022 року № 1420 внесено зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590, відповідно до яких Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка на фінансове забезпечення виконання робіт та надання послуг (включаючи оплату утримання служби замовника та розроблення проектної документації) з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах).
Кошторисом на 2023 рік КПКВК 1517461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету за КЕКВ 2281 передбачено кошти у розмірі 100 000 000 грн.
Кошторисом на 2023 рік КПКВК 1517462 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету за КЕКВ 2281 передбачено кошти у розмірі 151 645 242 грн.
Відповідно до зазначеного, є лише часткове фінансування вказаного предмету закупівлі, розрахунки за договорами здійснювались відповідно до протяжності автомобільних доріг зазначених у договорах.
Вказана вище об’єктивна обставина підтверджує затримку фінансування замовника, що спричинило продовження терміну надання послуг та строку надання послуг за договорами від 30.12.2022 № 1-23, та від 30.12.2022 № 2-23.
До пункту 4. Щодо відхилення тендерних пропозицій учасника ТОВ «Рстдорстрой».
Відповідно до пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, законодавцем встановлено, що не підлягає виправленню протягом 24 годин тендерна пропозиція, у якій відсутня інформація та/або відсутні документи, які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником.
Аналіз тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповіда¬льністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой») за лотами № 1 та № 2 дає можливість встановити повну відсутність документів інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів, у тому числі договірною ціною з локальним кошторисом та розрахунками з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Загальна вартість послуг визначається відповідно до договірної ціни з локальним кошторисом та розрахунками, які розраховується згідно норм, передбачених чинним законодавством України. Однак, всупереч вимогам тендерної документації, учасником ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції не було надано договірної ціни з локальним кошторисом та розрахунками з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації (Додаток 1 тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічні вимоги до предмета закупівлі).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Ростдорстрой» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Ростдорстрой» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Окрім того, слід зазначити, що вищевикладена позиція замовника повністю відповідає позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) з зазначеного питання, яка відображена у рішеннях: № 7173-р/пк-пз від 06.12.2022 (процедура закупівлі UA-2022-10-28-003417-a), № 192-р/пк-пз від 05.01.2023 (процедура закупівлі UA-2022-12-08-001310-a), № 7314-р/пк-пз від 12.12.2022 (процедура закупівлі UA-2022-11-14-005638-a).
Так, у рішенні Колегії № 7173-р/пк-пз від 06.12.2022 (процедура закупівлі UA-2022-10-28-003417-a) зазначено, зокрема, наступне.
Скаржник не погодився з рішенням замовника про визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі. Скаржник зазначив, що учасник ТОВ "Будлайт Проект" в складі тендерної пропозиції надав відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1, в якому відсутні позиції: вода та дрантя, що не відповідає технічній специфікації. На думку Скаржника, Пропозиція ТОВ "Будлайт Проект" не відповідає технічній специфікації та підлягає відхиленню. За результатами розгляду скарги в цій частині, Колегія зазначила, що Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Колегія прийняла рішення, що у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У рішенні Колегії № 192-р/пк-пз від 05.01.2023 (процедура закупівлі UA-2022-12-08-001310-a) зазначено, зокрема, наступне.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції. Відповідно до рішення замовника підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: «Помилка в кошторисі: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Витрати на проведення експертизи проекту є порушенням вимоги ТД, а саме п.9 Додатку 2 Тендерної документації, в якому вказано що - "Виконавець самостійно оплачує вартість експертизи..." та не повинен покладати вартість експертизи на Замовника.». У зв'язку з наведеним, Колегією були розглянуті підстави для відхилення Пропозиції Скаржника та встановлено, що Скаржником включено вартість експертизи у вартість тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам, встановленим у Документації. Враховуючи викладене, Колегія дійшла висновку, що Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
У рішенні Колегії № 7314-р/пк-пз від 12.12.2022 (процедура закупівлі UA-2022-11-14-005638-a) зазначено, зокрема, наступне.
Скаржник просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Під час розгляду скарги Колегією встановлено, що згідно з додатком "Проект договору" тендерної документації замовника договірна ціна – тверда.
Однак, учасником розраховано та завантажено Договірну ціну, як динамічну та не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Враховуючи наведене, Колегія дійшла висновку, що Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, відсутність документів (договірної ціни з супутніми документами), які складаються на підставі технічних та якісних вимог до предмета закупівлі; відсутність інформації та/або невірне зазначення інформації в документах (договірній ціні з супутніми документами), які складаються на підставі технічних та якісних вимог до предмета закупівлі є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника з підстави, визначеної підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Такі невідповідності у інформації та/або документах, не можуть усуватися учасником процедури закупівлі протягом 24 годин відповідно до пункту 40 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 369 867 870,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 849 339,35 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Виконавцю аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості договору, який спрямовується на рахунки, відкриті на ім’я Виконавця в банківських установах у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Приймання послуг здійснюється відповідно до фактичного періоду їх виконання, який визначається актами дефектів та первинними обліковими документами (журнали наданих послуг, подорожні листи, наряд-завдання тощо). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 18:04 |
ТД нова редакція - 15.12.2022.PDF |
15 грудня 2022 17:50 |
Перелік змін - 15.12.2022.PDF |
13 грудня 2022 13:10 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії - 13.12.22.pdf |
13 грудня 2022 13:10 |
Перелік змін - 13.12.22.PDF |
12 грудня 2022 16:30 |
Перелік змін 12.12.2022.PDF |
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 1 - інформація про технічні, якісні, та к -ні характеристики.pdf |
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 3 - Стаття 17.pdf |
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 2 - Проект Договору.pdf |
15 грудня 2022 18:04 |
ТД нова редакція - 15.12.2022.PDF
|
||||||||
15 грудня 2022 17:50 |
Перелік змін - 15.12.2022.PDF
|
||||||||
13 грудня 2022 13:10 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії - 13.12.22.pdf
|
||||||||
13 грудня 2022 13:10 |
Перелік змін - 13.12.22.PDF
|
||||||||
12 грудня 2022 16:30 |
Перелік змін 12.12.2022.PDF
|
||||||||
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 1 - інформація про технічні, якісні, та к -ні характеристики.pdf
|
||||||||
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 3 - Стаття 17.pdf
|
||||||||
09 грудня 2022 15:47 |
Додаток 2 - Проект Договору.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
369 726 506,00
UAH з ПДВ
|
369 726 506,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
359 881 437,51
UAH з ПДВ
|
359 881 437,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
369 829 044,02
UAH з ПДВ
|
369 829 044,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
359 881 437,51
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 14:20
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
369 726 506,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2022 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2022 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 09:45
|
ДУ 7 до договору 2-23.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2024 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 13:22
|
Додаткова угода № 6 до договору 2-23 від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:26
|
Додаткова угода № 5 від 30.12.2022 до договору № 2-23_07.02.2024.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2024 14:56
|
Додаткова угода № 4 від 30.12.2022 до договору № 2-23_19.01.2024.PDF | зміни до договору |
19 січня 2024 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:11
|
Додаткова угода № 3 від 26.12.2023_№ 2-23_30.12.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 17:53
|
ДУ №2 до Договору №2-23.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 14:23
|
Дод. угода №1 до Договору №2-23.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 14:26
|
Договір №2-23_30.12.2022_ТОВ АВТОМАГІСТРАЛЬ.pdf | укладений |
30 грудня 2022 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження договірної ціни на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |