Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації (Лот 1: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Лот 2: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 1 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600; Лот 3: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 2 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300; Лот 4: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 3 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400; Лот 5: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 4 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200; Лот 6: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 4 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603; Лот 7: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 5 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100; Лот 8: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 5 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл.,смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000; Лот 9: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 6 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705; Лот 10: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 3 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700; Лот 11: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 7 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Бурова, 17а/3, 35000; Лот 12: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 34, 35100; Лот 13: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 6 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800; Лот 14: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500; Лот 15: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 11 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200; Лот 16: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 11 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: івненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500; Лот 17: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 2 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Вараш, м-н Незалежності, 2, 34400; Лот 18: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 9 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001; Лот 19: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації відділу обслуговування громадян (сервісного центру) № 10 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028)
Очікувана вартість
244 765,38 UAH
UA-2022-12-09-012487-a ● 2c4f362b360f4e5e80f6312f025a7484
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 244 765,38 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Категорія: Орган соціального страхування.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Українська мова.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Українська мова.
Тендерна документація
09 грудня 2022 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 13:52 |
Охорона_2023_Додаток_3.pdf | |
09 грудня 2022 13:52 |
Охорона_2023_ТД.pdf | |
09 грудня 2022 13:52 |
Охорона_2023_Додаток_2.pdf | |
09 грудня 2022 13:52 |
Охорона_2023_Додаток_1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 13 грудня 2022 10:15
Дата відповіді: 14 грудня 2022 17:17
Шановний замовник. Ви встановили дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19»."
Оскільки сертифікація в Україні є добровільною, а отже не обов'язкова, то Замовникам ЗАБОРОНЕНО вимагати документи від учасників, які не є обов'язкові. Отже вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що обмежує коло потенційних учасників, а отже підлягає видаленю із документації.
ВИМАГАЄМО видалити дискримінаційну вимогу до учасників, а у разі ігнорування звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Уповноваженою особою Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено тендерну документацію у процедурі відкритих торгів, Додатком № 1 до якої від учасників вимагається, зокрема, сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначеного сертифікату.
Кожне підприємство яке дотримується стандарту, ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», і відповідає усім вимогам вище зазначеного стантарту, може пройти добровільну сертифікацію і отримати даний сертифікат.
Вимога надання сертифікату не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі і роботою в умовах пандемії.
Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікату є додатковою гарантією дотримання безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Впровадження систем управління охороною здоров’я та безпекою праці наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації такого управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17).
Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (ч. 11 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”).
“Документи, що не передбачені законодавством для учасників” - це документи, що не притаманні для особи — учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи — учасника. Зокрема, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України.
Відповідно відсутні підстави внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання сертифікату.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Уповноваженою особою Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено тендерну документацію у процедурі відкритих торгів, Додатком № 1 до якої від учасників вимагається, зокрема, сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначеного сертифікату.
Кожне підприємство яке дотримується стандарту, ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19», і відповідає усім вимогам вище зазначеного стантарту, може пройти добровільну сертифікацію і отримати даний сертифікат.
Вимога надання сертифікату не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі і роботою в умовах пандемії.
Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікату є додатковою гарантією дотримання безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Впровадження систем управління охороною здоров’я та безпекою праці наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації такого управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17).
Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (ч. 11 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”).
“Документи, що не передбачені законодавством для учасників” - це документи, що не притаманні для особи — учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи — учасника. Зокрема, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України.
Відповідно відсутні підстави внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання сертифікату.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 14 520,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 72,60 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Дата доставки:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-РІВНЕ" |
12 780,00
UAH з ПДВ
|
12 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-РІВНЕ" #35224322 |
Переможець |
12 780,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2022 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2024 23:21
|
ДУ охорона 519.pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 23:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 20:06
|
ДУ Охорона 3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 20:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 08:33
|
ДУ 2 Охорона.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 22:15
|
ДУ охорона.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 22:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 20:05
|
Договір охорона.pdf | укладений |
28 грудня 2022 20:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключення п. 11.2 |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення надання послуг в м. Костопіль по вул. Бурова, 17а/3. |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |