Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141578 |
Вебсайт: | https://uompmr.wixsite.com/uompmr |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
Контактна особа: |
Юлія Пустовіт +380433762627 zakupivli.osvita.mogpod@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 565 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 825,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 13:51 |
Проєкт Договору (Риба).docx | |
09 грудня 2022 13:51 |
Тендерна документація (Риба).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000005 ● 4ecaa10b133b4118a33ccfe96bead18f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-12-09-012423-a 09.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 16:27:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої без голови (хек, тріска, минтай) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-012423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 13:08:43
Надання пояснень
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена без голови Хек, Тріска, Минтай), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-012423-a) надає пояснення згідно поставленого питання.
Предметом вищезазначеної закупівлі є Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена без голови Хек, Тріска, Минтай) в обсязі Риба морожена без голови Хек 2860кг, Риба морожена без голови Тріска 300кг, Риба морожена без голови Минтай 550кг, чим забезпечується робота їдалень закладів освіти Замовника, в тому числі під час воєнного стану. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі риби був проведений маркетинг ринку шляхом порівняння пропозицій потенційних постачальників та з врахуванням останніх цін, визначених в договорі про постачання риби. Визначення потреби в закупівлі товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Розрахунок очікуваної вартості був проведений наступним чином:
Риба морожена без голови Хек - 2860кг * 155,40 = 444444,00 грн.;
Риба морожена без голови Тріска - 300кг * 130,00 = 39000,00 грн.;
Риба морожена без голови Минтай - 550кг * 148,40 = 81620,00 грн.
Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 565064,00 грн. з ПДВ.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації:
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Скорочене посилання на веб-сайт Замовника:
http://surl.li/dpvta
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 15:39:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої без голови (хек, тріска, минтай) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-012423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ПП «ТД «Солодкий світ», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації пункту 2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії документу(ів), що підтверджують виконання аналогічних договорів від 03.03.2020 року №12 на суму 151 022,94 грн та від 30.04.2020 року №79, на суму 49 140,00 грн?
Оскільки, надані в складі тендерної пропозиції копії видаткових накладних від 01.05.2020 року №РН-0007509 та від 14.05.2020 року № РН-0008417, від 12.03.2020 року №РН-0004925, від 28.04.2020 року №РН-0007373, від 19.05.2020 року №РН-0008626, від 02.06.2020 року №РН-0009767, від 30.07.2020 року №РН-0013927 не підтверджують виконання аналогічних договорів від 03.03.2020 року №12, від 30.04.2020 року №79 в повному обсязі.
2. Зазначте, нормативно-правові акти, якими керувалось Управління освіти Могилів-Подільської міської ради під час встановлення у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги щодо надання учасниками торгів завіреної копії (або сканкопії) акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного у 2022 році?
3. Яким чином учасником ПП «ТД «Солодкий світ», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги пунктів 8, 9 додатку 1 тендерної документації, в частині надання переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 8, 9 частини першої статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 17:19:56
Надання пояснень
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена без голови Хек, Тріска, Минтай), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-012423-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
Щодо запитання № 1
В пункті 2 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії документу(ів), що підтверджують виконання аналогічних договорів не зазначено, що Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання цих договорів в повному обсязі. Вимога звучить наступним чином: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.»
Щодо запитання № 2
Дані вимоги було встановлено, виходячи із вимог минулорічної тендерної документації. Уповноважена особа не знала, що акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, більше не надається, а на його заміну видають Акт, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Також жоден з потенційних учасників не висунув вимогу про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо запитання № 3
Оскільки Переможцем було завантажено Довідки замість документів, що вимагалися у пунктами 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та відсутності інших учасників у закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення не відхиляти єдиного учасника, а укласти договір, щоб діти дошкільних навчальних закладів відвідували свої садочки, і щоб не було скандальних інцидентів від батьків, що їхні діти не можуть відвідувати навчальні заклади через те, що немає укладених договорів на продукти харчування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що Договір №12 від 28 грудня 2022 року розірвано.
2023-06-27 10:19:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2023-06-27 15:17:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
475 890,00
UAH з ПДВ
|
475 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" #35054725 |
Переможець |
475 890,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2022 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 10:15
|
Додаткова угода про розірвання договору Риба Солодкий світ.pdf | укладений |
27 червня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:50
|
Договір Риба 2023 ПП ТД Солодкий світ.pdf | укладений |
28 грудня 2022 14:48
|