Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
11 262,48 UAH
UA-2022-12-09-009836-a e0b7cdb010e04c03a4d51bed2bb3e5de
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сероштан

+380462602211
+380636004088
+380991362119
chreglab@vetmed.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 14248152
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 Травня, буд. 180
Контактна особа: Ірина Сероштан
+380462602211, +380636004088, +380991362119
chreglab@vetmed.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м,Чернігів, 14034 Україна Чернігівська область м, Чернігів вул, 1 Травня , 180,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
касова стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м,Чернігів, 14034 Україна Чернігівська область м, Чернігів вул, 1 Травня , 180,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

09 грудня 2022 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
#41219179
Переможець 11 262,48
UAH з ПДВ
09 грудня 2022 12:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 262,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 877,08 UAH)