Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141578 |
Вебсайт: | https://uompmr.wixsite.com/uompmr |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
Контактна особа: |
Юлія Пустовіт +380433762627 zakupivli.osvita.mogpod@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2022 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 076 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 382,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 09:40 |
Тендерна документація (М'ясо).docx | |
09 грудня 2022 09:40 |
Проєкт Договору (М'ясо).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000023 ● 9553bd5c09804ef8b34ea130e0f4dd0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2023 №49-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2023 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2022-12-09-002256-a 09.12.2022 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 11:53:03
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі свинини, яловичини, телятини, філе курячого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2022-12-09-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 09:13:59
Надання пояснень
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15110000 -2 М'ясо (Свинина, яловичина, телятина, філе куряче), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-002256-a) надає пояснення згідно поставленого питання.
Предметом вищезазначеної закупівлі є Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15110000 -2 М'ясо (Свинина, яловичина, телятина, філе куряче) в обсязі 3822кг свинини, 468кг яловичини, 1352кг телятини та 6240кг філе курячого, чим забезпечується робота їдалень закладів освіти Замовника, в тому числі під час воєнного стану. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі свинини, яловичини, телятини, філе курячого був проведений маркетинг ринку шляхом порівняння пропозицій потенційних постачальників та з врахуванням останніх цін, визначених в договорі про постачання м'яса. Визначення потреби в закупівлі товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Розрахунок очікуваної вартості був проведений наступним чином:
Свинина у відрубах без кісток охолоджена та заморожена - 3822кг * 170,00 = 649740,00 грн.
Яловичина (бичок) 1-ї категорії без кісток охолоджена та заморожена - 468кг * 205,00 = 95940,00 грн.
Телятина 1-ї категорії без кісток охолоджена та заморожена - 1352кг * 209,00 = 282568,00 грн.
Філе куряче охолоджене - 6240кг * 168,00 = 1048320,00 грн.
Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 2076568,00 грн. з ПДВ.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації:
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Скорочене посилання на веб-сайт Замовника:
http://surl.li/dpvta
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 15:28:40
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі свинини, яловичини, телятини, філе курячого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2022-12-09-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «Деражня-Агро», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії експертного висновку, що підтверджує відсутність у телятині, зокрема гормону, що виданий не раніше 2021 року (Додаток 3 тендерної документації);
- копії або сканкопії декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на свинину 1 категорії (пункт 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- відповідних документів якщо учасник не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків (Додаток 5 тендерної документації);
- відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель як переможець процедури закупівлі (пункт 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
2. Якими документами підтверджено коливання ціни м’яса свинини на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю за державні кошти від 28 грудня 2022 року №11 (далі – Договір) додатковою угодою від 03 квітня 2023 року №1 в частині збільшення ціни? На який відсоток збільшилася ціна м’яса свинини на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання Договору?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 17:05:20
Надання пояснень
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15110000 -2 М'ясо (Свинина, яловичина, телятина, філе куряче), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-09-002256-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
Щодо запитання № 1
ТОВ «Деражня-Агро» було виконано вимогу щодо відсутності у телятині, зокрема гормону, що виданий не раніше 2021 року, оскільки тестостерон – це один із різновидів гормону. Дана інформація міститься на другій сторінці файлу «Протокол (Експертний висновок) (ГМО та нітрозаміна).pdf»
Учасником було надано сканкопію Декларації виробника, де вказано «Свинина у відрубах б/к охолоджена та заморож.», а тому вважається, що в цей перелік входить свинина 1 категорії. Тим більше, ТОВ «Деражня-Агро» завантажили Лист погодження із технічним завданням (файл «Документи пропозиції. Pdf», де вказано, що їхня продукція відповідає усім заявленим характеристикам, а саме свинина буде 1 категорії.
Конкретний документ, що підтверджує звільнення Учасника від сплати ПДВ, не вимагався, тому рішення щодо усунення невідповідностей не приймалося. Інформація взята з наявних документів, до прикладу, - договорів.
Документ, який надано Учасником, що підтверджує право підписання договору про закупівлю, - «Витяг з ЄДР (05.11.2021).pdf», що міститься в заархівованому файлі «Довідки переможця.zip». В тендерній документації не було вказано, які саме документи повинен надати переможець: чи це довідка в довільній формі, чи Витяг з ЄДРПОУ, чи інший документ. Договір підписано директором ТОВ «Деражня-Агро» - Марковським Олегом Валентиновичем.
Щодо запитання № 2
ТОВ «Деражня-Агро» підтвердило коливання ціни Експертним Висновком № Ц-7 від 10.03.2023 року, що виданий Хмельницькою Торгово-Промисловою Палатою, що підкріплена до файлу «ДУ №1 М’ясо ТОВ Деражня-Агро.pdf». Додатковою угодою ціна на свинину збільшилася на 7% (187,25/175,00)*100 – 100 = 7%, в той час як ринкова ціна збільшилася на 12,1% (185,00/165,00)*100 – 100 = 12,1%.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що усунув порушення, розірвавши Договір №11 від 28.12.2023 року.
2023-06-23 16:42:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" |
2 075 970,00
UAH з ПДВ
|
2 075 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" #39362358 |
Переможець |
2 075 970,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 16:40
|
Додаткова угода про розірвання договору М'ясо ТОВ Деражня-Агро.pdf | укладений |
23 червня 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 16:10
|
ДУ №1 М'ясо ТОВ Деражня-Агро.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 17:06
|
Договір М'ясо 2023 ТОВ ДЕРАЖНЯ АГРО.pdf | укладений |
28 грудня 2022 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |