Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тиру(для тимчасового використання споруди як найпростіше укриття в умовах воєнного стану) "Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №8 м.Ковеля" по вул.Театральна,21 у м.Ковелі Волинської області код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
5 958 982,00 UAH
UA-2022-12-08-020212-a a46dedd826a843e5bb71a38a4803486e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Савенюк

+0501502845 saveniuknatali@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Наталія Савенюк
+0501502845
saveniuknatali@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тиру(для тимчасового використання споруди як найпростіше укриття в умовах воєнного стану) "Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №8 м.Ковеля" по вул.Театральна,21 у м.Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул.Театральна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

08 грудня 2022 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 5 958 982,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2022 18:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 09:34
ДУ№3 від 08.08.23.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 09:07
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2023 09:31
ДУ№2 від 22.06.23.pdf зміни до договору
22 червня 2023 09:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:30
ДУ №1 від 29.12.22(561 від 08.12.22).pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:22
№561 від 08.12.2022.pdf укладений
08 грудня 2022 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 14.2. Договору, керуючись п.п.4 п.19 Особливостей , сторони домовились продовжити строк дії договору від 08.12.22 №561 та виконання зобов'язань до 30.06.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору від 08.12.2022р. №561: п.6.1.2. Завершення виконання робіт до 25 серпня 2023 року; п. 14.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 25.08.2023р., а в частині розрахунків та виконання гарантійних зобовязань- до повного виконання Сторонами зобовязань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2022 — 25 серпня 2023
Сума оплати за договором: 4 664 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 777 374,00 UAH)