Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортивного майданчику з влаштуванням штучного покриття для міні-футболу за адресою: вул. Шкільна, 5 с. Лука, Житомирського району Житомирської області"
Очікувана вартість
2 388 336,00 UAH
UA-2022-12-08-006782-a ● 936c92e9c3564022be96351ff0bc2b9b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Заруцька +380976845514, +380412558505 o.zarutska_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2022 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 388 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 11900,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 11900,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути
Згорнути
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 11900,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт спортивного майданчику з влаштуванням штучного покриття для міні-футболу за адресою: вул. Шкільна, 5 с. Лука, Житомирського району Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12433, Україна, Житомирська область, село Лука, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 116 666,67 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2022 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №8 Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №2 Технічне завдання.rtf | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №10 фінансова спроможність.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №7 Інформаційна довідка про наявність машин і механізмів для виконання робіт.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №3 Проект договору.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
ТД.doc | |
08 грудня 2022 11:45 |
Додаток №9 Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.doc | |
08 грудня 2022 11:40 |
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc | |
08 грудня 2022 11:40 |
Додаток №5 Відомості про учасника.doc | |
08 грудня 2022 11:40 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки оплати
Дата подання: 12 грудня 2022 12:24
Дата відповіді: 13 грудня 2022 15:05
Доброго дня! У ТД виникла не відповідність, щодо строку оплати, так як в Проекті Договору вказано, що Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 420 000,00 грн. (чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок), а на сторінці закупівлі вказано, що Післяоплата 100%. Внесіть корегування! Дякую!
Відповідь: «Шановний учасник. В тендерній документації, в проекті договору про закупівлю робіт та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями уповноваженою особою замовника вказано умови оплати а саме:
«Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.
Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 116 666,67 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)».
Будь-які невідповідності щодо строку оплати відсутні.
Дякую за запитання».
«Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.
Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 116 666,67 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)».
Будь-які невідповідності щодо строку оплати відсутні.
Дякую за запитання».
Строк оплати
Дата подання: 12 грудня 2022 12:26
Дата відповіді: 13 грудня 2022 15:05
Доброго дня! У ТД виникла не відповідність, щодо строку оплати, так як в Проекті Договору вказано, що Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок), а на сторінці закупівлі вказано, що Післяоплата 100%. Внесіть корегування! Дякую!
Відповідь: «Шановний учасник. В тендерній документації, в проекті договору про закупівлю робіт та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями уповноваженою особою замовника вказано умови оплати а саме:
«Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.
Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 116 666,67 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)».
Будь-які невідповідності щодо строку оплати відсутні.
Дякую за запитання».
«Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.
Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 116 666,67 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)».
Будь-які невідповідності щодо строку оплати відсутні.
Дякую за запитання».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
2 347 134,00
UAH з ПДВ
|
2 347 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
2 347 134,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2022 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2022 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:35
|
ДУ №4 до договору №3 від 19.02 (2).pdf | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:34
|
ДУ №4 до договору №3 від 19.02 (1).pdf | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:10
|
ДУ до договору №3 від 29.12.23.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:05
|
Додатки ДУ до договору №3 від 29.12.23.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:31
|
дод.уг. №2 до дог. №3.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2023 11:50
|
план фінансування до договору №3.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 11:48
|
протокол №9 від 16.01.2023р..pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 11:48
|
план фінансування до до.угоди №1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2023 16:28
|
дод.уг. №1 від 10.01.23 до дог. №3 від 10.01.23.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 10:20
|
додатки до дог. №3 від 10.01.23.pdf | укладений |
11 січня 2023 10:19
|
договір №3 від 10.01.2023.pdf | укладений |
11 січня 2023 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання робіт у зв'язку із відсутністю фінансування у повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущеною помилкою уповноваженої особи при оприлюдненні відповідної інформації в електронній системі закупівель - додатку №3 (План фінансування) як до договору про закупівлю №3 від 10.01.2023 року, так і до додаткової угоди №1 до договору про закупівлю №3 від 10.01.2023 року, повторно оприлюднити правильний Додаток №3 (План фінансування) в електронній системі закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1_ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми фінансування на 2023 рік на 1 847 134,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із виробничою необхідністю сторони погодили продовжити строк виконання робіт та дію договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |