Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Ковдриш Вікторія Михайлівна 44 2491243 KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 14 218 307,97 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 183,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція ПС 330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною порталів 330 кВ та 110 кВ. Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1. Інв. № 030165, 030166. 45454000-4 Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2022 01:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) Зміни_1_ТД_1815_Реконстр.ПC330кВ_Кам'янець-Подільська.doc.p7s | |
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) Зміни_1_ТД_1815_Реконстр.ПC330кВ_Кам'янець-Подільська.doc | |
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) ТД (зі змінами)Реконстр. ПС330кВ Кам'янець-Подільська.doc.p7s | |
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) ТД (зі змінами)Реконстр. ПС330кВ Кам'янець-Подільська.doc |
21 грудня 2022 01:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) Зміни_1_ТД_1815_Реконстр.ПC330кВ_Кам'янець-Подільська.doc.p7s
|
|||
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) Зміни_1_ТД_1815_Реконстр.ПC330кВ_Кам'янець-Подільська.doc
|
|||
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) ТД (зі змінами)Реконстр. ПС330кВ Кам'янець-Подільська.doc.p7s
|
|||
21 грудня 2022 01:41 |
449_22-ТС (1815) ТД (зі змінами)Реконстр. ПС330кВ Кам'янець-Подільська.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000042 ● f16ad987bb204bb7b8b528644da01a42
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-12-07-013931-a 07.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 10:22:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проектування «Реконструкція ПС 330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною порталів 330 кВ та 110 кВ. Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1. Інв. № 030165, 030166», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-013931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» договору про закупівлю відповідно до умов тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 10:43:06
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 06.02.2023 10:22
«1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик та розрахунку очікуваної вартості повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (Додається Наказ по підприємству № 201 від 20.05.2022) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 23.12.2021 № 1613/е/21 (додається) «Реконструкція ПС 330 кВ «Кам’янецьПодільська» з заміною порталів 330 кВ та 110 кВ. Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1. Інв. № 030165, 030166», а також з урахуванням умов воєнного стану, зокрема - порушення ланцюгів постачання, скорочення пропозицій окремих товарів, фізичне руйнування виробничих потужностей та інфраструктури внаслідок бойових дій або окупації територій, прискорення темпів інфляції, непрогнозованої динаміки економічних показників (зокрема – обмінного курсу гривні до іноземних валют) та, як наслідок, суттєве зростання цін на обладнання, будівельні матеріали і пальне.
2. Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel». Проте, доступ до інформації закритий на виконання вимог постанови НКРЕКП “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури” від 26.03.2022 №349.
3. Щодо підтвердження ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
- відповідна інформація про право підписання договору – надаємо пакет документів, отриманих від ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» (додається).
- копія ліцензії №56-Л від 25.09.2018р. (додається)
4. В якості підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю – надаємо Банківську гарантію № 30849 від 16.01.2023р. (додається).»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД |
14 183 000,00
UAH
|
14 183 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД #39466459 |
Переможець |
14 183 000,00
UAH
|
03 січня 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:26
|
ДУ_№_2_від_25.12.2023_до_Дог._№1815.zip | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:41
|
ДУ_№1_до_дог.№1815_від_25.01.2023.zip | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 16:12
|
Продовження терміну укладання договору.zip | укладений |
25 січня 2023 16:11
|
Договір 1815 від 25-01-23 ПЕТЗ Кам'янець-Подільська портали.pdf | укладений |
25 січня 2023 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з втратою чинності з 01.07.2023 року Постанови КМУ від 20.03.2020 № 224 та зміною ставки оподаткування на устаткування, яке передбачено договором (п.2.2.2) та враховуючи лист Підрядника від 10.11.2023 № 1011/2 та умови Договору № 1815 від 25.01.2023 (далі – Договір), керуючись підпунктом 1 та 6 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1815 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи лист Підрядника від 07.12.2023 № 0712/6 та умови Договору № 1815 від 25.01.2023 (далі – Договір), керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», Сторони уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1815 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |