Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЖКС "Чорноморський" |
Код ЄДРПОУ: | 35303608 |
Місцезнаходження: | 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4 |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487053440 kpjks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 14:58 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2022 14:52 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2022 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 264 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 644,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). 2. Сума забезпечення: у розмірі 67 934,16 грн. (Шістдесят сім тисяч дев′ятсот тридцять чотири грн. 16 коп.) 2.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням ЕЦП/КЕП гаранта. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва та реквізити бенефіціара: Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Чорноморський», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (35303608) місцезнаходження 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4, ІПН 353036015515, Св-во 100059391 банківські реквізити р/р UA 313281680000000026008263301 в ПАТ «МТБ» м. Чорноморськ, МФО 328168. абезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 67934.16 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Оригінал банківської гарантії надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Чорноморський» Місцезнаходження Замовника: 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4 Код ЄДРПОУ: 35303608 IBAN № UA UA 313281680000000026008263301 в ПАТ «МТБ» м. Чорноморськ, МФО 328168 Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківської гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів наданих послуг (без зауважень) та наявності коштів на поточному рахунку Замовника відповідного призначення протягом 180-ти календарних днів за розрахунковим місяцем шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на поточний рахунок | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 15:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
07 грудня 2022 15:55 |
Додаток 2 технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
07 грудня 2022 14:53 |
Тендерна_документація_.docx | |
07 грудня 2022 14:53 |
Оголошення .docx | |
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток 5 список.xlsx | |
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток 1 ст 16_ 17.docx |
07 грудня 2022 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 грудня 2022 15:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||
07 грудня 2022 15:55 |
Додаток 2 технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
||
07 грудня 2022 14:53 |
Тендерна_документація_.docx
|
||
07 грудня 2022 14:53 |
Оголошення .docx
|
||
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx
|
||
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток 5 список.xlsx
|
||
07 грудня 2022 14:53 |
Додаток 1 ст 16_ 17.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-16-000040 ● 497d438a17d24b5ca19e42a555919136
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2023 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.01.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.01.2023 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
23 UA-2022-12-07-013520-a 07.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 16:15:44
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснення
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник К» (далі – ТОВ «Колійник К») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Колійник К» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» пункту 2.2 частини 2 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників, а саме: диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни, водіїв автотранспортних засобів Кирпиченко Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінько Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича, інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни, які зазначені в довідці про працівників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 20:42:06
пояснення
1. Про надання пояснення1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник К» (далі – ТОВ «Колійник К») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ТОВ «Колійник К» на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника?
Відповідно до Тендерної документації, розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ч. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: «документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Обов'язкове використання електронного підпису на захищених носіях планувалося запустити спочатку з 5 березня 2022 року, а постановою КМУ від 23 лютого 2022 року № 229 було визначено, що на період дії карантину дозволяється використання електронних підписів чи печаток без їх зберігання на захищеному носії інформації. Оскільки на момент прийняття Постанови № 617 карантин продовжено не було і він повинен був закінчитися 31 травня 2022 року, то з 1 червня 2022 року користувачі електронних довірчих послуг втратили б можливість використовувати електронні підписи без їх зберігання на захищених носіях інформації.
Однак для того, щоб не створювати під час воєнного стану навантаження на надавачів електронних довірчих послуг і великі черги на отримання довірчих послуг, рішення відтермінували. А це означає, що користувачі електронних довірчих послуг з 1 червня 2022 року зможуть і надалі використовувати удосконалені підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах для електронної взаємодії фізичних та юридичних осіб, а також автентифікації в держсистемах.
Згідно з Постановою № 617 можливість використання електронних підписів та печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається на засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, продовжено на період дії військового стану на території України та протягом 6 місяців з дня його скасування чи припинення.
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» вимогам частини 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником ТОВ «Колійник К» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця?
Повідомляємо, що Інформація у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця – надана при укладанні Договору з Учасником (зазначена довідка додається).
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Колійник К» пункту 2.2 частини 2 розділу 1 додатку 1 до ТД, тоді як учасником не надано документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників, а саме: диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни, водіїв автотранспортних засобів Кирпиченко Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінько Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича, інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни, які зазначені в довідці про працівників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Згідно з частиною 2 розділу 1 додатку 1: Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації – дана довідка надана Учасником ТОВ «КОЛІЙНИК К».
п.п. 2.2. частини 2 розділу 1 додатку 1 має в собі уточнення які документи необхідно надати до зазначеної довідки:
«копії документів (наказ про призначення, витяг із або копія штатного розпису, посадові обов’язки, документ, підтверджуючий кваліфікацію (розряд) працівників».
З боку, ТОВ «КОЛІЙНИК К» надано копію штатного розпису з посиланням на код класифікатора професій та Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначено кваліфікацію працівників.
Також, надана довідка відповідно до якої ТОВ «КОЛІЙНИК К» підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації.
Кваліфікація - здатність виконувати задачі та обов’язки відповідної роботи («Загальні положення» Класифікатора професій ДК 003:2010):
А) Обов’язки диспетчера полягає у прийманні, обробці та розподілу заявок, здійснення контролю за їх виконанням – для виконання зазначених обов’язків не потрібна кваліфікація (розряд). З боку, ТОВ «КОЛІЙНИК К» був наданий наказ про призначення диспетчерів Юрченко Вікторії Михайлівни, Вольської Людмили Сергіївни, Рихтікової Ірини Борисівни.
Накази щодо призначення водіїв: Апреленка Андрія Вікторовича, Киприченка Сергія Валерійовича, Кошлатого Леоніда Миколайовича, Сінька Сергія Олеговича, Колодіна Олександра Михайловича, Мотрука Михайла Григоровича – також надані у складі пропозиції ТОВ «КОЛІЙНИК К».
Б) Щодо надання кваліфікації (розряда) інженера з проектно-кошторисної роботи Смикової Оксани Сергіївни: Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці”, кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2 – дана інформація зазначена у штатному розкладу ТОВ «КОЛІЙНИК К», який надано у пропозиції. Наявність кваліфікованого сертифікату – не вимогалось.
В) Для водіїв автотранспортного засобу рівень кваліфікації визначається класністю. Присвоєння класності водію є правом, а не обов’язком підприємства. Порядку присвоєння класності водіям в чинних нормативно-правових документах не визначено, підприємство має право самостійно затвердити подібний документ для внутрішнього використання.
Отже, як вбачається з вищенаведеного, для виконання професійних обов’язків диспетчера та водія автотранспортного засобу не існує документа який підтверджує кваліфікацію (розряд).
Тобто, виконання обов’язків за даними посадами не потребує надання документа, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору.
За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник та ч.5 цього розділу «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 16:55:38
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснення
1. Чому Замовником збільшено суму договору від 02.01.2023 № АВ 02/01 (далі – Договір) відповідно до пункту 1 додаткової угоди від 02.01.2023 № 1 до Договору, тоді як відповідно до вимог частини 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ у разі, якщо учасник не є платником ПДВ?
Які саме зміни відбулись у законодавстві України щодо ставок податків та зборів та/або зміни щодо умов надання пільг з оподаткування та/або зміни системи оподаткування?
Слід врахувати, що відповідно до пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім певних випадків.
Відповідно до підпункту 6 пункту 19 Постанови 1178 передбачена зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Отже, зміна системи оподаткування платником (перехід зі спрощеної системи оподаткування на загальну) не визначена Постановою 1178, як підстава для зміни умови договору про закупівлю у відповідності до підпункту 6 пункту 19 Постанови 1178.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 21:37:34
пояснення
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю- господарський договір укладений між Замовником та Учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для Замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. 1178.
Законодавець встановлює імперативну норму згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його виконання зобов‘язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених Розділом 19- «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послут для замовників, передбачених Законом Украіни: «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. ном. 1178 (надалі Постанова N 1178).
Законодавець дає право замовнику на підставі пп.6 розілу 19 Постанови N 1178. змінити: ціни в договорі про закупівлю у з'язку з зміною ставок, податків, зборів та/або зміною умов надання пільг з оподаткування, а також: у зв‘язку
зі зміною системи
оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок системи оподаткування.
Система оподаткування - сукупність податків та зборів; інших обовʼязкових
платежів до бюджетів і внесків: до державних пільгових фондів що справляються в установленому Податковим Кодексом порядку.
Система оподаткування є загальна та спрощена.
Учасник при укладанні Договорузнаходився на спрощеній системі оподаткування платник єдиного податку, на момент укладання Додаткової угоди Учасник перейшов на загальну систему оподаткування, що призвело до зміни Податкового навантаження.
Внесення змін до договору здійснюється у спосіб передбачений договором про закупівлю, при цьому порядок змін до договору: про закупівлю визначається
замовником самостійно та з дотриманням законодавства вцілому: пп.6 розділ 19
Постанови ном. 1178 передбачає збільшення суми закупівлі після його підписання без зміни обсягу закупівлі.
Вважаємо, що Додоткова угода до Договору укладена з огляду на діюче законодавство України, порушення вимоги відсутнє.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-31 09:14:03
Пояснення з власної ініціативи
Додатково надаємо Витяг з реєстру платників ПДВ Учасника
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язання за Договором припинено, укладено відповідну додаткову угоду та оприлюднено зазначену інформацію.
2023-02-06 20:44:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 51 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу 4 пункту 51 Особливостей.) • усунуто
.
2023-02-07 10:45:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2022 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОЛІЙНИК К |
1 833 144,00
UAH з ПДВ
|
1 833 144,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГІДРОАКТИВ" |
2 264 000,00
UAH з ПДВ
|
2 264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОЛІЙНИК К #42560569 |
Переможець |
1 833 144,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 23:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 20:45
|
Додаткова угода про розірвання | укладений |
06 лютого 2023 20:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 22:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 22:20
|
ДУ до Д А02_01.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 22:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 22:09
|
Договір | укладений |
05 січня 2023 21:22
|
банківська гарантія | укладений |
05 січня 2023 21:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна системи оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | АВ 02/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | при заповненні електронної форми було допущено помилку у сумі договору з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | АВ 02/01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
183 322,56
UAH (в тому числі ПДВ 30 553,76 UAH)
|
Причини розірвання договору: | усунення виявлених Південним офісом Держаудитслужби порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором |