Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15130000-8 - М’ясопродукти (15131000-5 - М’ясні пресерви та вироби)
Очікувана вартість
48 695,04 UAH
UA-2022-12-07-007731-a 60b27c60d222456da3e46998277e8f43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія Сергіївна

+380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Контактна особа: Москаленко Юлія Сергіївна
+380487505490
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Яловичина тушкована (консервована) (Консерва з яловичини TEXANA. Яловичина у власному соці 400 г.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
576 штуки
Яловичина тушкована (консервована) (Консерва з яловичини TEXANA. Яловичина у власному соці 400 г.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться шляхом післяоплати за наданий товар згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2022 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАКСЕРВІС"
#42593814
Переможець 48 695,04
UAH з ПДВ
07 грудня 2022 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
307.12П.pdf укладений
07 грудня 2022 12:31