Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного та шкільного віку в закладах освіти
Очікувана вартість
15 303 347,00 UAH
UA-2022-12-07-000141-a f7e410fdd97849a2aa0529240672cef4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сухорукова

+380999044131 39493901@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43326090
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А
Контактна особа: Людмила Сухорукова
+380999044131
39493901@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2022 02:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 15 303 347,00 UAH без ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 грудня 2022 02:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 грудня 2022 02:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2022 02:04
Тендерна_документація_за_Особливостями__послуги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-08-000010 ● 1f2a64ee8cef456dacefc502cccb49a7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2023 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.12.2022 № 368

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2022 № 368
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2022-12-07-000141-a
07.12.2022 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 43326090 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-09 09:48:21

Запит про надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-07-000141-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян, розміщеного за посиланням (https://openbudget.gov.ua) Замовник є розпорядником нижчого рівня на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі Порядок). Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: «55510000-8 – Послуги їдалень».
Відповідно до Єдиного закупівельного словника клас 55510000-8 має категорії «55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» та «55512000-2 - Послуги адміністраторів їдалень».
При цьому, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації Послуги їдалень організовуються для дітей у закладах дошкільної освіти. Послуги надаються безпосередньо в їдальнях закладів освіти Замовника за вказаними адресами (їжа готується на харчоблоках за тими ж адресами). Приготування їжі в іншому місці з послідуючою її доставкою в їдальні закладів дошкільної освіти не допускається, що свідчить про те, що діти не будуть харчуватися на підприємстві громадського харчування, тобто поза місцем виховання, навчання тощо.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 «55320000-9: Послуги з організації харчування» включає категорії «55321000-6 - Послуги з готування їжі» та «55322000-3 - Послуги кухарів».
З приводу зазначеного просимо надати пояснення (інформацію та документи) чому Замовник визначив код предмета закупівлі саме за ДК 021:2015: «55510000-8 – Послуги їдалень», який має категорії «55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу» та «55512000-2 - Послуги адміністраторів їдалень».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-12 09:10:15

Про надання пояснень

Пояснення надаються в листі з додатками

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-17 11:16:13

Запит про надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-07-000141-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Моніторингом установлено, що КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є замовником закупівлі «Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного та шкільного віку в закладах освіти», очікуваною вартістю 15 303 347,00 грн, у т.ч. за лотами:
Лот 1 - Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти, очікуваною вартістю 12 949 766,00 грн;
Лот 2 - Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії в початковій школі, ліцеях та гімназіях, дітей дошкільного віку в Гімназії №2 та Початковій школі-закладі дошкільної освіти №14 "Яскраві зірочки", очікуваною вартістю 2 353 581,00 грн.
Місце надання послуг/виконання робіт: згідно додатку № 4 до тендерної документації. Обсяг надання послуг / обсяг виконання робіт: 1 послуга (для кожного лоту). інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації послуги їдалень організовуються для дітей у закладах дошкільної освіти. Послуги надаються безпосередньо в їдальнях закладів освіти Замовника за вказаними адресами (їжа готується на харчоблоках за тими ж адресами). Приготування їжі в іншому місці з послідуючою її доставкою в їдальні закладів дошкільної освіти не допускається.
Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, миття посуду, прибирання харчоблоку, видачі готових страв.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник, комірник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за N 1308/18603.
Відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205 у штаті шкільної їдальні повинні бути підсобний робітник і комірник, а також кухарі. Кількість кухарських ставок залежить від кількості учнів, які їдять у закладі: до 60 учнів — пів ставки кухаря, 60—100 учнів — одна ставка, 100—200 учнів — півтори ставки, понад 200 — дві ставки кухаря. Шеф-кухар одна ставка за умови якщо школа самостійно організовує харчування.
Згідно додатку № 4 до тендерної документації у КУ «ЦОЗО» Павлоградської міської ради обслуговується 27 установ.
Найменування та кількість послуг визначено у Додатку № 3.
Строки виконання робіт, надання послуг – до 31.03.2023 року.
При цьому, у Довідці від 07.12.2022 № 19 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" зазначив про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета даної закупівлі у кількості 12 посад, з них: шеф-кухар 1 посада, кухарі 5 р. – 3 посади, комірник -1 посада, кухонний робітник -1 посада та інші.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) чи достатньо учаснику цієї кількості персоналу, яка зазначена у Довідці від 07.12.2022 № 19 для виконання Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 3, Додаток №4 до тендерної документації) з урахуванням Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205 та Тендерної документації Замовника.
Згідно листа про субпідрядників/співвиконавців від 07.12.2022 № 13, учасник не залучатиме субпідрядників/співвиконавців до надання послуг з організації харчування.
2. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника - переможця, документи про освіту кухонного робітника не завантажені. З приводу зазначеного, просимо надати пояснення.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-20 09:50:06

Про надання пояснень

Пояснення надаються в листі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2023-02-02-000062 ● a6a6d9bf87584756bfec08fcea2c3f88
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 березня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2023 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.02.2023 № 22

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.02.2023 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2022-12-07-000141-a
07.12.2022 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 43326090 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом припинення зобов'язань за договорами №1/вт від 02.01.2023року та № 2/вт від 02.01.2023року

2023-02-27 09:20:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за договором №1/вт від 02.01.2023 року та за договором № 2/вт від 02.01.2023 року. Додаткові угоди №1 від 23.02.2023 до договору №1/вт від 02.01.2023 року та №1 від 23.02.2023 до договору №2/вт від 02.01.2023 року опубліковані в електронній системі закупівель 24.02.2023.

2023-02-28 09:12:34

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 949 766,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 64 748,83 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 15 грудня 2022 14:41
Закінчення: 15 грудня 2022 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, згідно додатку № 2 до Договору
Дата доставки: 31 березня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 12 948 480,36
UAH
12 948 480,36
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" 12 949 766,00
UAH
12 949 766,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 грудня 2022 09:08
Електронний підпис
21 грудня 2022 16:21
Електронний підпис
21 грудня 2022 16:15
ч.2 ст. 17 КУ переможець.pdf
21 грудня 2022 16:15
Довідка(3).zip
21 грудня 2022 16:15
Довідка(2).zip
21 грудня 2022 16:15
Витяг-518978-Авілко-2022-12-19.pdf
21 грудня 2022 16:15
витяг КПР.pdf
21 грудня 2022 16:13
Електронний підпис
21 грудня 2022 16:12
ч.2 ст. 17 КУ переможець.pdf
21 грудня 2022 16:12
Довідка(3).zip
21 грудня 2022 16:12
Довідка(2).zip
21 грудня 2022 16:12
Витяг-518978-Авілко-2022-12-19.pdf
21 грудня 2022 16:12
витяг КПР.pdf
09 грудня 2022 16:39
Електронний підпис
09 грудня 2022 16:37
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
09 грудня 2022 16:37
НОВІ СТАТУТНІ ВІД 18.11.22.rar
09 грудня 2022 16:37
ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬ.rar
09 грудня 2022 16:37
персон дані ДОДАТОК 8.pdf
09 грудня 2022 16:37
ДОСВІД РОБОТИ ПОДЯКИ.rar
09 грудня 2022 16:37
Гарант лист ДОДАТОК 7.pdf
09 грудня 2022 16:37
ЗВЕДЕНА ДОВІДКА СТ 17.pdf
09 грудня 2022 16:37
довідка система НАССР.pdf
09 грудня 2022 16:37
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
09 грудня 2022 16:37
МЕДКНИГИ.rar
09 грудня 2022 16:37
техпасп авто завірені.pdf
09 грудня 2022 16:37
ТЕХНІЧНІ УМОВИ.pdf
09 грудня 2022 16:37
ТЗ.pdf
09 грудня 2022 16:37
персональні дані усіх.PDF
09 грудня 2022 16:37
ДИПЛОМИ.rar
09 грудня 2022 16:37
довідка про учасника.pdf
09 грудня 2022 16:37
проект договору.pdf
09 грудня 2022 16:37
ВИТЯГ з ЄДР юросіб.pdf
09 грудня 2022 16:37
ГЛ про витрати.pdf
09 грудня 2022 16:37
ДОДАТОК 4 ч.2 ст. 17.pdf
09 грудня 2022 16:37
СЕРТИФІКАТИ ISO.rar
09 грудня 2022 16:37
ПЕРЕЛІК УСТАНОВ.pdf
09 грудня 2022 16:37
ВИСНОВОК СЕС НА ТУ.PDF
09 грудня 2022 16:37
МЕНЮ ДНЗ 4х_р.zip
09 грудня 2022 16:37
МЕНЮ ДНЗ.zip
09 грудня 2022 16:37
ПРОПОЗИЦІЯ лот 1 ДНЗ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2022 16:40
Електронний підпис
07 грудня 2022 16:40
витяг єдр.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников5.pdf
07 грудня 2022 16:40
рішення власника.pdf
07 грудня 2022 16:40
довідка мтб.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников3.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников2.pdf
07 грудня 2022 16:40
НАССР АРТ для загрузки.rar
07 грудня 2022 16:40
виписка бен.pdf
07 грудня 2022 16:40
авто.rar
07 грудня 2022 16:40
склад.rar
07 грудня 2022 16:40
довідка працівники.pdf
07 грудня 2022 16:40
аналогічний договір.rar
07 грудня 2022 16:40
Лесников4.pdf
07 грудня 2022 16:40
відомості з єдрпоу.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников1.pdf
07 грудня 2022 16:40
витяг пдв.pdf
07 грудня 2022 16:40
листи довідки.pdf
07 грудня 2022 16:40
опис.pdf
07 грудня 2022 16:40
техумови.rar
07 грудня 2022 16:40
приказ на директора.pdf
07 грудня 2022 16:40
кухня.rar
07 грудня 2022 16:40
фінзвітність.rar
07 грудня 2022 16:40
працівники.rar
07 грудня 2022 16:40
виписка бен.pdf
07 грудня 2022 16:40
кухня.rar
07 грудня 2022 16:40
авто.rar
07 грудня 2022 16:40
приказ на директора.pdf
07 грудня 2022 16:40
витяг єдр.pdf
07 грудня 2022 16:40
техумови.rar
07 грудня 2022 16:40
опис.pdf
07 грудня 2022 16:40
фінзвітність.rar
07 грудня 2022 16:40
Лесников4.pdf
07 грудня 2022 16:40
довідка мтб.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников3.pdf
07 грудня 2022 16:40
аналогічний договір.rar
07 грудня 2022 16:40
Лесников2.pdf
07 грудня 2022 16:40
склад.rar
07 грудня 2022 16:40
витяг пдв.pdf
07 грудня 2022 16:40
НАССР АРТ для загрузки.rar
07 грудня 2022 16:40
Лесников5.pdf
07 грудня 2022 16:40
відомості з єдрпоу.pdf
07 грудня 2022 16:40
рішення власника.pdf
07 грудня 2022 16:40
Лесников1.pdf
07 грудня 2022 16:40
листи довідки.pdf
07 грудня 2022 16:40
працівники.rar
07 грудня 2022 16:40
довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 12 948 480,36
UAH
21 грудня 2022 16:00

Документи

21 грудня 2022 16:00
Електронний підпис
21 грудня 2022 15:58
Протокол №184.pdf
15 грудня 2022 15:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2022 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
12 948 480,36
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2022 16:00
Електронний підпис
21 грудня 2022 15:58
Протокол №184.pdf
15 грудня 2022 15:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2023 10:12
Д,У. дог. № 1.pdf укладений
24 лютого 2023 10:05
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:46
Договір №1-вт.pdf укладений
03 січня 2023 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Висновок Східного офісу Держаудитслужби від 20 лютого 2023 року, п.13.5 договору.