Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А 3267 |
Код ЄДРПОУ: | 08462912 |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., м. Староконстантинів, вул. Героїв Крут, 8 |
Контактна особа: |
Наталія Присяжнюк +380968969472 a3267@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 21:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 21:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 21:09 |
Військова частина А3267 тендерна документ Електротерапія.docx | |
06 грудня 2022 21:09 |
додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx | |
06 грудня 2022 21:09 |
Додаток 3 МТВ БТЛ.doc | |
06 грудня 2022 21:09 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
06 грудня 2022 21:09 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx | |
06 грудня 2022 21:09 |
Додаток 5 проект договора.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-04-000015 ● d05964cc641c4d64ab3bb3b15b06b254
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2023 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 03.01.2023 № 1-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2022-12-06-019520-a; 06.12.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 11:48:09
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат коротко хвильової терапії) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-019520-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-11 11:51:41
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат коротко хвильової терапії)
В зв’язку з відсутністю технічних можливостей (перебої з інтернет зв’язком, його відсутність) просимо прийняти нашу відповідь: розмір бюджетного призначення визначено Законом України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" за КПКВК 2101020/24 "Медичне забезпечення особового складу Збройних Сил України, ветеранів військової служби та членів їх сімей, ветеранів війни". Обґрунтування нами здійснювалося виходячи з технічних та якісних характеристик апарата.Потреба в закупівлі апаратури визначалась на підставі звернення (заявки) начальника структурного підрозділу, в залежності від патологій з якими працюють лікарі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась моніторингом цін з відкритих джерел та аналізу комерційних пропозицій з визначенням середньої ціни. Враховуючи правовий режим воєнний стан, у військовій частині відсутній веб-сайт, також він відсутній в нашого командування, в зв’язку з тим, що це може нести загрозу небезпеки замовнику. Наш заклад є замовником в оборонній сфері.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-11 11:49:31
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат коротко хвильової терапії), ID: UA-2022-12-06-019520-a
В зв’язку з відсутністю технічних можливостей (перебої з інтернет зв’язком, його відсутність) просимо прийняти нашу відповідь: розмір бюджетного призначення визначено Законом України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" за КПКВК 2101020/24 "Медичне забезпечення особового складу Збройних Сил України, ветеранів військової служби та членів їх сімей, ветеранів війни". Обґрунтування нами здійснювалося виходячи з технічних та якісних характеристик апарата.Потреба в закупівлі апаратури визначалась на підставі звернення (заявки) начальника структурного підрозділу, в залежності від патологій з якими працюють лікарі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась моніторингом цін з відкритих джерел та аналізу комерційних пропозицій з визначенням середньої ціни. Враховуючи правовий режим воєнний стан, у військовій частині відсутній веб-сайт, також він відсутній в нашого командування, в зв’язку з тим, що це може нести загрозу небезпеки замовнику. Наш заклад є замовником в оборонній сфері.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всі викладені в моніторингу зауваження і порушення проаналізовано і принято до виконання
2023-02-24 16:23:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПВКП Промімпекс |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПВКП Промімпекс #30149094 |
Переможець |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 09:44
|
SCAN0021.PDF | укладений |
22 грудня 2022 09:43
|