Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Яришівської сільської ради по вул. Головна 19 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області»
Очікувана вартість
10 471 075,40 UAH
UA-2022-12-06-009035-a ● fd719291a5de4191ba67ba102d93826c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯРИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04326879 |
Місцезнаходження: | 24024, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський район, село Яришів, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Рябоконь Євгеній Костянтинович +380964672199 043626879@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 11:24 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 11:24 |
Очікувана вартість: | 10 471 075,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 355,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених частиною 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок найменування Замовника: Яришівська сільська рада Могилів-Подільського району Вінницької області. місцезнаходження Замовника: 24024, с. Яришів, Вінницька обл.., Могилів-Подільський район, вул.. Головна 19 ЄДРПОУ 04326879; р/р Замовника: р/р UA3782017203551690260000050367 Банк: УДКСУ у Могилів-Подільському районі та місті Могилів-Подільський 2.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, керуючись Законом України “Про електронні довірчі послуги”. 2.3. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 41884,3 (сорок одна тисяча вісімсот вісімдесят чотири гривні, три копійки). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. 2.4. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, зокрема, гарантія має містити: - назву документа – "Гарантія" (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – "тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Яришівської сільської ради по вул.Головна 19 в с.Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) - назву бенефіціара, його місцезнаходження; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною 3 цього розділу”; 2.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.6. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії. 3.2.7. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 41884.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі Яришівської сільської ради по вул.Головна 19 в с.Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24024, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, село Яришів, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 17:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 17:13 |
ТД нова редакція.docx | |
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 6 до ТД нова редакція.docx | |
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 5 до ТД нова редакція.docx | |
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx | |
09 грудня 2022 16:59 |
перелік змін 09.12.doc | |
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 3 - ДОГОВІР.doc | |
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 2 до ТД.docx |
09 грудня 2022 17:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 грудня 2022 17:13 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 6 до ТД нова редакція.docx
|
||||||
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 5 до ТД нова редакція.docx
|
||||||
09 грудня 2022 16:59 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx
|
||||||
09 грудня 2022 16:59 |
перелік змін 09.12.doc
|
||||||
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 3 - ДОГОВІР.doc
|
||||||
06 грудня 2022 13:02 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна частина
Дата подання: 07 грудня 2022 16:07
Дата відповіді: 09 грудня 2022 14:13
Доброго дня! НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р №28, у п.5.1. встановлює вимогу для ЗАМОВНИКА: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У Технічному завданні відсутні найменування/тип/характеристики матеріалів по багатьом позиціям; а отже, існує великий інтервал можливих цін/якості та параметрів. З метою об'єктивного розрахунку ціни пропозиції необхідна відомість ресурсів/локальний кошторис або проект
Просимо завантажити до Тендерної документації дані документи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 07 грудня 2022 17:59
Дата відповіді: 09 грудня 2022 14:15
Повідомте, будь ласка, наступне:
1. Клас відповідальності по проекту
2. Фінансування на 2022 рік для Календарного план- графіка
Відповідь: Доброго дня! Клас відповідальності по проекту: СС1. Фінансування на 2022 рік становить близько 500 тис. грн.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-06-009035-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП", Код ЄДРПОУ:41143875
Дата подання: 19 грудня 2022 18:06
Щодо неправомірного визнання Учасника, ТОВ "Енергоагроімпекс" переможцем
1. Пропозиція учасника містить файл під назвою «20.1. ліцензійний реєстр і наказ ДСУ з надзвичайних ситуацій.pdf». У цьому файлі міститься витяг з ліцензійного реєстру, в якому зазначається, що ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" отримано ліцензію на вогнезахист 10.05.2018р. В той же час, Технічним завданням передбачено роботи з влаштування системи пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Ліцензії на дані види робіт Учасник не надав. В той же час у складі пропозиції міститься документ «6. Довідка про не залучення субпідрядників.pdf», в якому Учасник зазначає, що готовий виконати роботи самостійно, без залучення субпідрядників. Звертаємо Вашу увагу, що роботи з влаштування системи пожежогасіння, пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу вимагають отримання ліцензії протипожежного призначення згідно Постанови КМУ від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» з ПЕРЕЛІКОМ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, а саме:
«1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень».
З огляду на вищевказане, пропозиція Учасника, ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", не відповідає вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації в цій частині, і підлягає відхиленню на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону
2. У додатку 6 до Тендерної документації в новій редакції, «2.1. Інформаційна довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, зі зазначенням посади, освіти, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років)». В той же час у документі «3. інформаційна довідка про працівників.pdf» у складі пропозиції учасника відсутня інформація про досвід роботи працівників, залучених на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації у цій частині.
3. Пропозиція учасника містить документи «2.1. Договір оренди майна №3 від 04.01.2021р.pdf», «договір оренди майна №1 від 04.01.2021р.pdf», «договір автотранспортних послуг №50 від 21.10.2021р.pdf». Термін дії цих договорів закінчився 31.12.2021р. У документі «2. Довідка про наявність обладнання.pdf» Учасник зазначає, що договори пролонговано до 31.12.2022р., але жодних документальних підтверджень цьому не надає у складі пропозиції, лише голослівні ствердження. Таким чином, на момент подачі пропозиції дані договори не є дійсними, а отже пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
4. Надані у складі пропозиції Учасника цивільно-правові договори мають термін дії до 31.03.2023р., в той час як роботи згідно договору по даній закупівлі проводитимуться до 31.12.2023р. Таким чином Учасник не довів, що відповідає такому кваліфікаційному критерію, як наявність кваліфікованих працівників, адже всі залучені працівники є тимчасовими, і немає гарантій що цивільно-правові договори будуть пролонговані до кінця 2023р.
З огляду на вищевказане, замовником неправомірно було визнано Учасника, ТОВ "Енергоагроімпекс" Переможцем. Просимо Вас скасувати дане рішення, і відхилити пропозицію ТОВ "Енергоагроімпекс". У випадку, якщо Замовник проігнорує дану вимогу, ТОВ "Архітерра груп" буде вимушене звернутися до контролюючих органів та АМКУ з відповідною скаргою на порушення принципів прозорості, недискримінації учасників та об'єктивності.
Розгорнути
Згорнути
«1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень».
З огляду на вищевказане, пропозиція Учасника, ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", не відповідає вимогам п.1. Розділу 3 Тендерної документації в цій частині, і підлягає відхиленню на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону
2. У додатку 6 до Тендерної документації в новій редакції, «2.1. Інформаційна довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, зі зазначенням посади, освіти, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років)». В той же час у документі «3. інформаційна довідка про працівників.pdf» у складі пропозиції учасника відсутня інформація про досвід роботи працівників, залучених на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації у цій частині.
3. Пропозиція учасника містить документи «2.1. Договір оренди майна №3 від 04.01.2021р.pdf», «договір оренди майна №1 від 04.01.2021р.pdf», «договір автотранспортних послуг №50 від 21.10.2021р.pdf». Термін дії цих договорів закінчився 31.12.2021р. У документі «2. Довідка про наявність обладнання.pdf» Учасник зазначає, що договори пролонговано до 31.12.2022р., але жодних документальних підтверджень цьому не надає у складі пропозиції, лише голослівні ствердження. Таким чином, на момент подачі пропозиції дані договори не є дійсними, а отже пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
4. Надані у складі пропозиції Учасника цивільно-правові договори мають термін дії до 31.03.2023р., в той час як роботи згідно договору по даній закупівлі проводитимуться до 31.12.2023р. Таким чином Учасник не довів, що відповідає такому кваліфікаційному критерію, як наявність кваліфікованих працівників, адже всі залучені працівники є тимчасовими, і немає гарантій що цивільно-правові договори будуть пролонговані до кінця 2023р.
З огляду на вищевказане, замовником неправомірно було визнано Учасника, ТОВ "Енергоагроімпекс" Переможцем. Просимо Вас скасувати дане рішення, і відхилити пропозицію ТОВ "Енергоагроімпекс". У випадку, якщо Замовник проігнорує дану вимогу, ТОВ "Архітерра груп" буде вимушене звернутися до контролюючих органів та АМКУ з відповідною скаргою на порушення принципів прозорості, недискримінації учасників та об'єктивності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2022 12:26
Відповідно до п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник в складі пропозиції повинен надати зокрема:
« - копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;»
Так на виконання зазначеної вимоги Тендерної документації Учасником – Переможцем було надано:
1. Файл «20. ЛІЦЕНЗІЯ + додатки» в якому мітиться скановано копія Ліцензії ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» від 08.11.2016 р. №41-Л реєстраційний запис від 21.11.2016 р. 2013032083 з переліком видів робіт, листом ДАБІС України від 27.05.2019 р. №40-402-19-1321 з повідомленням про безстрокову дію зазначеної ліцензії, а також копію витягу з реєстру ДАБІ України про зазначену ліцензію.
2. Файл «20.1. ліцензійний реєстр і наказ ДСУ з надзвичайних ситуацій.pdf». У цьому файлі міститься витяг з ліцензійного реєстру, в якому зазначається, що ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" отримано ліцензію на вогнезахист 10.05.2018 р.
Зазначеними документами Учасник-Переможець виконав вимогу тендерної документації в частині надання ліцензії, оскільки Замовником не визначався в Тендерній документації конкретний перелік робіт до ліцензії, які Учасники мали б підтвердити.
Більше того Замовником в Тендерній документації було передбачено можливість отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків тощо в процесі виконання робіт за умови, що Учасник-Переможець буде нести самостійні витрати на їх отримання. Дана умова наведена в Додатку №1 до тендерної документації: «Якщо під час виконання робіт виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання, про що учасники у складі пропозиції подають окремий лист-погодження».
На виконання зазначеної умови Учасником – Переможцем було надано файл: «17. Лист погодження з тех. характеристиками», який містить вищезазначене погодження.
2). Файл 3. « Інформаційна довідка про наявність працівників № 13-12/31 від 13 грудня 2022 року» згідно її змісту містить відомості за розділами: Посада, ПІБ, Освіта, Досвід роботи в цілому років, Досвід роботи на аналогічній посаді, років, що узгоджується із п.п.2.1, п.2 умов закупівлі, визначених у Додатку №6 до Тендерної документації щодо обов’язку надання Інформаційної довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, зі зазначенням посади, освіти, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації по робітникам Учасник надав скановані копії цивільно-правовових угод (Договорів підряду), які за своєю правовою природою не є трудовими договорами та не передбачають обов’язку замовника робіт встановлювати попередній досвід осіб, що виконують роботи того чи іншого будівельного напрямку. Натомість виконавець робіт зобов’язується вчасно та якісно виконати роботи та передати їх результат замовнику – ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС».
На час участі у закупівлі цивільно-правові угоди є чинними, а виходячи зі змісту Інформаційної довідки про наявність працівників № 13-12/31 від 13 грудня 2022 року (файл 3.) ТОВ «Енергоагроімпекс» гарантує те, що у разі необхідності продовження терміну дії договорів підряду з працівниками для виконання робіт на об’єкті, всі договори будуть продовжені на необхідний термін. За необхідністю залучення додатково працівників відповідної кваліфікації, такі працівники будуть залучені.
Додатково ми беремо до уваги те, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт (файл 4. «Підрядний договір № 372 від 26.10.2018 року.pdf», 4.1 « лист-відгук до договору 372.pdf»).
З приводу наданих до пропозиції учасника-переможця Договорів «2.1. Договір оренди майна №3 від 04.01.2021р.pdf», «договір оренди майна №1 від 04.01.2021р.pdf», «договір автотранспортних послуг №50 від 21.10.2021р.pdf», звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації (пп.1 п.1 Додатку №6 до ТД) визначено вимогу щодо необхідності надання учасниками закупівлі Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника агрегатів, машин, механізмів, обладнання, які необхідні для виконання предмета закупівлі у кількості, яка гарантує достатність для виконання предмета закупівлі та гарантує спроможність виконання його, обов’язково зазначити підстави користування (власне, оренда, найм, тощо) У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі тендерної документації також надається копії договорів оренди/найму.
На виконання вказаної вимоги учасником – переможцем надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №13-12/29 від 13 грудня 2022 року та Договори: «2.1. Договір оренди майна №3 від 04.01.2021р.pdf», «договір оренди майна №1 від 04.01.2021р.pdf», «договір автотранспортних послуг №50 від 21.10.2021р.pdf».
При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами закупівлі не вимагалось підтвердження факту пролонгації будь-яких договорів. Таку вимогу Замовник направив на етапі оцінки пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС», але спосіб підтвердження факту пролонгації, зокрема шляхом надання інформації від обох сторін вищевказаних договорів замовником не вимагався. В той же час, проаналізувавши зміст Договорів «2.1. Договір оренди майна №3 від 04.01.2021р.pdf», «договір оренди майна №1 від 04.01.2021р.pdf», «договір автотранспортних послуг №50 від 21.10.2021р.pdf», Замовником не виявлено обов’язків Сторін вказаних договорів матеріально оформлювати факт пролонгації останніх, більш того, учасник - переможець підтвердив факт пролонгації договорів Інформаційною довідкою щодо пролонгації договорів №16-12/1 від «16» грудня 2022 року. Підстави сумніватись у наданій учасником-переможцем інформації у Замовника відсутні.
Враховуючи вищевикладене, Замовником належним чином та з урахуванням вимог Тендерної документації було здійснено оцінку Учасника-Переможця торгів. Рішення про визнання переможцем торгів – ТОВ «Енергоагроімпекс» є правомірним та обгрунтованим. Скарга Учасника - ТОВ ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" є необґрунтованою та підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
8 795 640,00
UAH з ПДВ
|
8 795 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" |
10 299 995,04
UAH з ПДВ
|
10 299 995,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Переможець |
8 795 640,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2022 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 09:04
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
22 листопада 2023 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:58
|
Дод. №1 Кап ремонт.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 17:19
|
Договір №1.pdf | укладений |
26 грудня 2022 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1. договору №1 про закупівлю підрядних робіт від 26.12.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 629 759,20
UAH (в тому числі ПДВ 938 293,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виникнення обставин, які не існували на момент укладення договору |