Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
Контактна особа: |
планово економічний відділ 380443650755,380444230750 onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:21 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 24 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія (далі - гарантія) (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 124200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 11:31 |
оголошення.PDF | |
06 грудня 2022 11:30 |
ТД бункер на сайт (3).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000053 ● 5ea7e5b02e4e4de3a729939ea7a002b5
- Статус: завершено ● Дата: 22 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-12-06-005999-a 06.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 13:13:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт приміщень радіологічного корпусу КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» під встановлення лінійних прискорювачів за адресою: вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-005999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-17 12:05:59
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ в рамках проведення моніторингу згідно ідентифікатора закупівлі UA-2022-12-06-005999-a
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» (далі – КНП «КМКОЦ») на повідомлення щодо проведення згідно наказу Державної аудиторської служби України від 06.01.2023 року № 2 «Про початок моніторингу процедур закупівель», а саме, процедури відкритих торгів з особливостями – ««Інші завершальні будівельні роботи» "Капітальний ремонт приміщень радіологічного корпусу КНП "Київський міський клінічний онкологічний центр" під встановлення лінійних прискорювачів за адресою: вул. Верховинна,69 у Святошинському районі м. Києва" ДК 021:2015: 45450000-6 та запиту щодо надання пояснень по даній закупівлі повідомляє наступне.
По питанню: «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КНП «КМКОЦ» планувало витрати на закупівлі товарів робіт та послуг для забезпечення повноцінної діяльності та виконання пакетів медичних послуг згідно укладеного договору «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 2022 рік», на підставі фактично отриманих, за надані медичні послуги за пролікований випадок (медичну послугу) коштів, та коштів за глобальною ставкою.
Враховуючи, що наявні три лінійні прискорювачі, два з яких випуску 2005 та 2008 років, вже вичерпали свій ресурс до Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було направлено листи щодо забезпечення КНП «КМКОЦ» високовартісними високоенергетичними лінійними прискорювачами.
На підставі інформації від Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо запланованої у 2022 році закупівлі медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання для потреб КНП «КМКОЦ», нами було здійснено спрощену процедуру на виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту наявних приміщень радіологічного корпусу під встановлення лінійних прискорювачів.
За результатами закупівлі, від виконавця «Проектно-виробничої компанії «Базис», отримано експертний звіт (позитивний) затверджений 31.10.2022 реєстраційний № ЕХ01:9034 – 8705 -6465 - 2779 Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» на загальну суму 34382,589 тис. гривень.
Враховуючи, що експертним звітом охоплено весь поверх радіологічного корпусу і визначено вартість усіх робіт по капітальному ремонту, для економії коштів було зроблено витяг із документації та опрацьовано технічне завдання, яке включає тільки необхідні для встановлення лінійних прискорювачів приміщення. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за результатами опрацювання наявної кошторисної документації та надана головним інженером Кожевніковим С.В. у вигляді технічного завдання до тендерної документації. При цьому враховано настанови визначені Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті:
https://onko.com.ua/images/KMKOC/Derzhavni-zakupivli/09_12_22.pdf
Вкладка: Інформація щодо проведення закупівель від 09.12.2022 р.
Станом на 17.01.2023 згідно наказу Департаменту охорони здоров’я від 27.12.2022 №1171 КНП «КМКОЦ» отримало медичний лінійний прискорювач з комплектом обладнання.
Додатки:
Скан- копія обґрунтування доцільності закупівлі
Скан –копія технічних вимог та якісних характеристик до предмету закупівлі
Скан-копія експертного звіту
Скан-копія Протоколу уповноваженої особи щодо затвердження змін до річного плану закупівель.
Скан – копія наказу ДОЗ від 27.12.2022 №1171
Уповноважена особа Степанюк О.А.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" |
22 574 440,80
UAH з ПДВ
|
22 450 240,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
22 852 800,00
UAH з ПДВ
|
22 574 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" #36375888 |
Переможець |
22 450 240,79
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2023 13:35
|
повід + лист.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 13:35
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 15:40
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 15:38
|
повідомл +акт.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 11:18
|
дог 496.pdf | укладений |
26 грудня 2022 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |