Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва)
Очікувана вартість
65 608 055,00 UAH
UA-2022-12-05-017914-a f02c6d550a384775be917a7d8905361a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пономарьова

+380968381513 lena.kulishova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05492309
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26
Контактна особа: Олена Пономарьова
+380968381513
lena.kulishova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2022 21:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2022 10:00
Очікувана вартість: 65 608 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 968 241,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2022 21:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000040 ● bb6c542d26ec4a2f80c832ddcdb8c62b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2022 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 № 322
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ



Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-12-05-017914-a 05.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-22 14:00:07

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-27 17:52:41

Відповідь на звернення

У Комунальному некомерційному підприємстві «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» (далі – КНП КМКГВВ) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 20 грудня 2022 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва) (ID: UA-2022-12-05-017914-a) та надаються наступні пояснення.
Відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 22 грудня 2022 року.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 27 грудня 2022 року.
Щодо надання пояснень на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту Капітального ремонту приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва, який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом, що додається.
Відповідно статті 70 Бюджетного кодексу України, рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» (у редакції рішення Київської міської ради від 24 листопада 2022 року № 5659/5700), від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» ( у редакції рішення Київської міської ради від 24 листопада 2022 року № 5660/5701), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 30 грудня 2021 року № 2775 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2022 році», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 21 липня 2022 року № 582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх виконанням»
КНП «КМКГВВ» як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з Капітального ремонту приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва для створення належних умов надання медичних послуг, підвищення комфортності перебування для пацієнтів та покращення матеріально-технічної бази, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП КМКГВВ являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП КМКГВВ не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП КМКГВВ не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-01-18 16:18:52

Аргументовані заперечення до висновку


Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне.
13 січня 2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-05-017914-a Північним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), який затверджено заступником начальника Стецов Євгеном Олександровичем.
Відповідно до зазначеного висновку, у ході проведення моніторингу Держаудитслужбою встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам тендерної документації (надалі - ТД).
Замовник не погоджується із вищезазначеним висновком та надає дані аргументовані заперечення до нього, які полягають у наступному.
Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник установлює вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт від 07.12.2022 № 07/12/7 (далі – Довідка МТБ), у якій зазначає 24 найменування власного обладнання, необхідного йому для виконання робіт.
Аналізом документів розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, Північним офісом Держаудитслужби встановлено, що відповідно до пункту 90, Дефектного акту на капітальний ремонт водопроводу та каналізації необхідно здійснити перевезення сміття на відстань до 30 км, однак необхідні для виконання зазначених робіт машини та механізми відсутні у наданій Переможцем Довідці МТБ.
Таким чином, на думку Держаудитслужби, Переможець не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, адже не зазначив у Довідці МТБ обладнання, машини та механізми, які необхідні для виконання робіт у відповідності до технічного завдання (дефектних актів).
Однак, відповідно до п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 до ТД, Замовник встановив вимогу до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень* (власне/орендоване; мета використання складського приміщення*; місцезнаходження; площа).».

Таким чином, замовник не передбачав конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких необхідно підтвердити учаснику, а надав право самостійно визначати яку саме техніку буде ними залучено для виконання всього комплексу робіт, передбачених технічним завданням.
Тобто, ТД не містить вимог щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (додаток № 1 до тендерної документації) відповідно до технічного завдання (дефектних актів).
Отже, надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Також, у висновку зазначено, що Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до ТД, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник, встановлює вимогу, щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (зокрема, але не виключно: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб). До того ж, учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у довідці, згідно вимог п. 2.1.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець, у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід від 07.12.2022 № 07/12/8, у якій зазначає про наявність у штаті (з наданням підтверджуючих документів), зокрема, головного інженера, начальника дільниці (за сумісництвом виконроба), інженера з проектно-кошторисної роботи, майстра дільниці та монтажника систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації.
Однак, аналізом технічного завдання Замовника, Північним офісом Держаудитслужби встановлено, що дефектними актами передбачено також виконання значної кількості робіт працівниками робітничих професій та працівниками інших спеціальних інженерно-технічних професій, таких як: загальнобудівельні роботи, водопровід та каналізація, монтаж системи опалення, електротехнічні рішення та роботи, монтажні роботи системи пожежної сигналізації, монтажні роботи системи оповіщення людей про пожежу, пусконалагоджувальні роботи системи оповіщення людей про пожежу, монтажні роботи системи протипожежної автоматики, пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної автоматики, монтажні роботи системи телебачення, пусконалагоджувальні роботи системи телебачення, монтажні роботи системи єдиного часу, пусконалагоджувальні роботи системи єдиного часу, монтажні роботи системи відео спостереження, пусконалагоджувальні роботи системи відео спостереження, монтажні роботи системи виклику медичного персоналу, пусконалагоджувальні роботи системи виклику медичного персоналу, монтажні роботи системи охоронної сигналізації та автоматизації інженерного обладнання, пусконалагоджувальні роботи системи охоронної сигналізації та автоматизації інженерного обладнання, монтажні роботи системи структурованої кабельної мережі та системи зв'язку, пусконалагоджувальні роботи системи структурованої кабельної мережі та системи зв'язку.
Таким чином, на думку Держаудитслужби, Переможець не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, адже не зазначив у довідці про наявність працівників та не надав у складі пропозиції підтверджуючих документів, щодо наявності у штаті працівників робітничих професій та працівників інших спеціальних інженерно-технічних професій, необхідних для виконання робіт визначених технічним завданням.
Однак, відповідно до п.п. 2.1 п.2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановив вимогу до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (зокрема, але не виключно: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб).».
Таким чином, замовник передбачав перелік працівників, які мають бути обов’язково зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб, при цьому не обмежив учасників у праві на власний розсуд зазначити інших працівників, які будуть ними залучені для виконання робіт.
Тобто, ТД не містить вимог щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника (Додаток № 1 до тендерної документації) щодо наявності у штаті працівників робітничих професій та працівників інших спеціальних інженерно-технічних професій, необхідних для виконання робіт визначених технічним завданням.
Отже, надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД, Замовник висуває вимогу щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, відповідно до підпункту 3.1.-3.3. пункту 3 Додатку 1 до ТД, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про виконання Учасником аналогічних договорів (не менше трьох); аналогічні договори з усіма невід’ємними частинами до них, зазначені в довідці згідно вимог п.3.1., а також акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в (далі – Акти КБ-2в) та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (далі – Довідки КБ-3), що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі.
У висновку зазначено, що на виконання зазначених вище вимог, Переможець надає довідку про виконання аналогічних договорів від 07.12.2022 № 07/12/11, у якій зазначає, як аналогічні, договори від 14.09.2018 № 294, від 22.09.2020 та від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, а також надає копії аналогічних договорів (з усіма невід’ємними частинами до них), акти виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3.
Так, відповідно до наданого аналогічного договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, загальна вартість договору (з урахування додаткової угоди № 3) становить 17 878 389,72 гривень, однак Переможцем надано Довідки КБ-3 на загальну суму 17 878 389,72 гривень, а також Акти КБ-2в до даного договору на загальну суму 13 721 663,56 гривень, що суперечить загальній вартості договору.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до ТД, Замовник наголошує, що у випадку невідповідності суми договору та довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, учасник повинен надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Однак, оскільки сума договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20 відповідає сумі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, переможець не був зобов’язаний надавати будь-які пояснення з даного приводу. Крім того, сума Актів КБ-2в вирахувана Держаудитслужбою некоректно, що не може бути підставою для зазначених тверджень.
Аналогічно, на думку Держаудитслужби, відповідно до наданого аналогічного договору від 14.09.2018 № 294, загальна вартість договору (з урахуванням додаткової угоди № 5 та звіту про виконання договору про закупівлю оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу (процедура закупівлі за номером ID: UA-2018-07-27-000921-a) становить 14 177 653,26 гривень, однак Переможцем надано Довідку КБ-3, яка свідчить про виконання договору на загальну суму 16 149 845,68 гривень, а також Акти КБ-2в до даного договору на загальну суму 16 149 845,68 гривень, що також прямо суперечить наданій та оприлюдненій інформації щодо договору від 14.09.2018 № 294.
Зазначаємо, що Відповідно до додаткової угоди № 5 до договору № 294 від 14.09.2018р. сума робіт становить 14 177 653,26 гривень на 2019 рік, без врахування суми виконаних робіт у розмірі 1 972 192,42 на 2018 рік, відповідно до додаткової угоди № 2.
Отже, загальну сума договору від 14.09.2018 № 294, з урахуванням додаткових угод №№ 2, та 5 становить 16 149 845,68 гривень.
Таким чином, переможець підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Не зважаючи на наведене, головний державний аудитор прийшов до висновку, що встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
При цьому, Замовник вважає за необхідне зазначити, що захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. При цьому, зауваження Держаудитслужби зводяться до тверджень щодо відсутності документів та інформації, які замовник не вимагав. Тобто, орган державного фінансового контролю вдається до нехтування пропорційністю своїх вимог відносно до стверджуваних «порушень».
Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення.
Органом державного фінансового контролю не проаналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, заходами, які вимагається вчинити Замовнику, їх співмірність та пропорційність, істотність та адекватність.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що при проведенні процедури закупівлі відсутні ознаки порушення законодавства, а висновок від 13 січня 2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-05-017914-a Північного офісу Держаудитслужби є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 40 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 20.01.2023 року до Київського окружного адміністративного суду поштою направлено позовну заяву з додатками до Північного офісу Держаудит служби України про визнання протиправним та скасування висновку.
Дата публікації: 15 березня 2023
Номер відкриття провадження: 320/4654/23
Дата відкриття провадження: 28 лютого 2023

Документи:

15 березня 2023 12:46
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 65 556 000,00
UAH з ПДВ
65 556 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2022 15:47
Електронний підпис
16 грудня 2022 15:45
Статут 2021 та опис.pdf
16 грудня 2022 15:45
Ст 17 ч 2.doc.p7s.zip
16 грудня 2022 15:45
Ст 17 п2 ч1.doc.p7s.zip
16 грудня 2022 15:45
Ст 17 п 9 ч 1.doc.p7s.zip
16 грудня 2022 15:45
Ст 17 п 8 ч 1.doc.p7s.zip
16 грудня 2022 15:45
наказ директор.pdf
16 грудня 2022 15:45
МВС.rar
16 грудня 2022 15:45
ліцензія.pdf
16 грудня 2022 15:45
Довідка_НАЗК_ЮрО.zip
16 грудня 2022 15:45
Довідка_НАЗК_ФО.zip
12 грудня 2022 17:23
Електронний підпис
12 грудня 2022 17:22
Цінова.doc.asice.zip
12 грудня 2022 17:22
Фінзвітність.rar
12 грудня 2022 17:22
Техвимоги.rar
12 грудня 2022 17:21
Працівники.rar
12 грудня 2022 17:21
Повноваження.rar
12 грудня 2022 17:21
МТБ.rar
12 грудня 2022 17:21
Довідки.rar
12 грудня 2022 17:21
3.3.3. АКТи Я.Коласа.rar
12 грудня 2022 17:21
3.3.2. договір Коласа.rar
12 грудня 2022 17:21
3.3.2. договір Ушакова.pdf
12 грудня 2022 17:21
3.3.2. договір Виборзька.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 65 556 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2022 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2022 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
65 556 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:41
ДУ7_76_4пов.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:37
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2023 15:16
Д-у Клімат дог 76.pdf зміни до договору
22 серпня 2023 14:46
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 11:34
Д-у Клімат-Абсолют 76 догов 4 пов.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2023 16:48
Д-у Абсолют-клімат.pdf зміни до договору
25 травня 2023 16:23
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 16:34
Договір №76.pdf укладений
23 грудня 2022 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у з’вязку із уточненням обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни щодо ревізитів
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни з урахуванням коригування плану асигнувань
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML