Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Олена Пономарьова +380968381513 lena.kulishova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 21:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 65 608 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 968 241,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 21:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 21:13 |
Технічне завдання кап.ремонт.zip | |
05 грудня 2022 21:13 |
ТД капітальний ремонт 4-го поверху головного корпусу.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000040 ● bb6c542d26ec4a2f80c832ddcdb8c62b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2022 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 322
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2022 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-12-05-017914-a 05.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 14:00:07
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-27 17:52:41
Відповідь на звернення
У Комунальному некомерційному підприємстві «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» (далі – КНП КМКГВВ) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 20 грудня 2022 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва) (ID: UA-2022-12-05-017914-a) та надаються наступні пояснення.
Відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 22 грудня 2022 року.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 27 грудня 2022 року.
Щодо надання пояснень на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту Капітального ремонту приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва, який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом, що додається.
Відповідно статті 70 Бюджетного кодексу України, рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» (у редакції рішення Київської міської ради від 24 листопада 2022 року № 5659/5700), від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» ( у редакції рішення Київської міської ради від 24 листопада 2022 року № 5660/5701), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 30 грудня 2021 року № 2775 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2022 році», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 21 липня 2022 року № 582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх виконанням»
КНП «КМКГВВ» як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту Капітальний ремонт приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з Капітального ремонту приміщень 4-го поверху головного корпусу КНП «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва для створення належних умов надання медичних послуг, підвищення комфортності перебування для пацієнтів та покращення матеріально-технічної бази, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП КМКГВВ являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП КМКГВВ не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП КМКГВВ не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-18 16:18:52
Аргументовані заперечення до висновку
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне.
13 січня 2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-05-017914-a Північним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), який затверджено заступником начальника Стецов Євгеном Олександровичем.
Відповідно до зазначеного висновку, у ході проведення моніторингу Держаудитслужбою встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам тендерної документації (надалі - ТД).
Замовник не погоджується із вищезазначеним висновком та надає дані аргументовані заперечення до нього, які полягають у наступному.
Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник установлює вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт від 07.12.2022 № 07/12/7 (далі – Довідка МТБ), у якій зазначає 24 найменування власного обладнання, необхідного йому для виконання робіт.
Аналізом документів розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, Північним офісом Держаудитслужби встановлено, що відповідно до пункту 90, Дефектного акту на капітальний ремонт водопроводу та каналізації необхідно здійснити перевезення сміття на відстань до 30 км, однак необхідні для виконання зазначених робіт машини та механізми відсутні у наданій Переможцем Довідці МТБ.
Таким чином, на думку Держаудитслужби, Переможець не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, адже не зазначив у Довідці МТБ обладнання, машини та механізми, які необхідні для виконання робіт у відповідності до технічного завдання (дефектних актів).
Однак, відповідно до п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 до ТД, Замовник встановив вимогу до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень* (власне/орендоване; мета використання складського приміщення*; місцезнаходження; площа).».
Таким чином, замовник не передбачав конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких необхідно підтвердити учаснику, а надав право самостійно визначати яку саме техніку буде ними залучено для виконання всього комплексу робіт, передбачених технічним завданням.
Тобто, ТД не містить вимог щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (додаток № 1 до тендерної документації) відповідно до технічного завдання (дефектних актів).
Отже, надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Також, у висновку зазначено, що Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до ТД, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник, встановлює вимогу, щодо надання учасником довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (зокрема, але не виключно: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб). До того ж, учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у довідці, згідно вимог п. 2.1.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець, у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід від 07.12.2022 № 07/12/8, у якій зазначає про наявність у штаті (з наданням підтверджуючих документів), зокрема, головного інженера, начальника дільниці (за сумісництвом виконроба), інженера з проектно-кошторисної роботи, майстра дільниці та монтажника систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації.
Однак, аналізом технічного завдання Замовника, Північним офісом Держаудитслужби встановлено, що дефектними актами передбачено також виконання значної кількості робіт працівниками робітничих професій та працівниками інших спеціальних інженерно-технічних професій, таких як: загальнобудівельні роботи, водопровід та каналізація, монтаж системи опалення, електротехнічні рішення та роботи, монтажні роботи системи пожежної сигналізації, монтажні роботи системи оповіщення людей про пожежу, пусконалагоджувальні роботи системи оповіщення людей про пожежу, монтажні роботи системи протипожежної автоматики, пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної автоматики, монтажні роботи системи телебачення, пусконалагоджувальні роботи системи телебачення, монтажні роботи системи єдиного часу, пусконалагоджувальні роботи системи єдиного часу, монтажні роботи системи відео спостереження, пусконалагоджувальні роботи системи відео спостереження, монтажні роботи системи виклику медичного персоналу, пусконалагоджувальні роботи системи виклику медичного персоналу, монтажні роботи системи охоронної сигналізації та автоматизації інженерного обладнання, пусконалагоджувальні роботи системи охоронної сигналізації та автоматизації інженерного обладнання, монтажні роботи системи структурованої кабельної мережі та системи зв'язку, пусконалагоджувальні роботи системи структурованої кабельної мережі та системи зв'язку.
Таким чином, на думку Держаудитслужби, Переможець не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, адже не зазначив у довідці про наявність працівників та не надав у складі пропозиції підтверджуючих документів, щодо наявності у штаті працівників робітничих професій та працівників інших спеціальних інженерно-технічних професій, необхідних для виконання робіт визначених технічним завданням.
Однак, відповідно до п.п. 2.1 п.2 Додатку 1 до ТД, Замовник встановив вимогу до документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (зокрема, але не виключно: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб).».
Таким чином, замовник передбачав перелік працівників, які мають бути обов’язково зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, головний інженер, виконроб, при цьому не обмежив учасників у праві на власний розсуд зазначити інших працівників, які будуть ними залучені для виконання робіт.
Тобто, ТД не містить вимог щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника (Додаток № 1 до тендерної документації) щодо наявності у штаті працівників робітничих професій та працівників інших спеціальних інженерно-технічних професій, необхідних для виконання робіт визначених технічним завданням.
Отже, надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД, Замовник висуває вимогу щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, відповідно до підпункту 3.1.-3.3. пункту 3 Додатку 1 до ТД, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про виконання Учасником аналогічних договорів (не менше трьох); аналогічні договори з усіма невід’ємними частинами до них, зазначені в довідці згідно вимог п.3.1., а також акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в (далі – Акти КБ-2в) та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 (далі – Довідки КБ-3), що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі.
У висновку зазначено, що на виконання зазначених вище вимог, Переможець надає довідку про виконання аналогічних договорів від 07.12.2022 № 07/12/11, у якій зазначає, як аналогічні, договори від 14.09.2018 № 294, від 22.09.2020 та від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, а також надає копії аналогічних договорів (з усіма невід’ємними частинами до них), акти виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3.
Так, відповідно до наданого аналогічного договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, загальна вартість договору (з урахування додаткової угоди № 3) становить 17 878 389,72 гривень, однак Переможцем надано Довідки КБ-3 на загальну суму 17 878 389,72 гривень, а також Акти КБ-2в до даного договору на загальну суму 13 721 663,56 гривень, що суперечить загальній вартості договору.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до ТД, Замовник наголошує, що у випадку невідповідності суми договору та довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, учасник повинен надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум.
Однак, оскільки сума договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20 відповідає сумі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, переможець не був зобов’язаний надавати будь-які пояснення з даного приводу. Крім того, сума Актів КБ-2в вирахувана Держаудитслужбою некоректно, що не може бути підставою для зазначених тверджень.
Аналогічно, на думку Держаудитслужби, відповідно до наданого аналогічного договору від 14.09.2018 № 294, загальна вартість договору (з урахуванням додаткової угоди № 5 та звіту про виконання договору про закупівлю оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу (процедура закупівлі за номером ID: UA-2018-07-27-000921-a) становить 14 177 653,26 гривень, однак Переможцем надано Довідку КБ-3, яка свідчить про виконання договору на загальну суму 16 149 845,68 гривень, а також Акти КБ-2в до даного договору на загальну суму 16 149 845,68 гривень, що також прямо суперечить наданій та оприлюдненій інформації щодо договору від 14.09.2018 № 294.
Зазначаємо, що Відповідно до додаткової угоди № 5 до договору № 294 від 14.09.2018р. сума робіт становить 14 177 653,26 гривень на 2019 рік, без врахування суми виконаних робіт у розмірі 1 972 192,42 на 2018 рік, відповідно до додаткової угоди № 2.
Отже, загальну сума договору від 14.09.2018 № 294, з урахуванням додаткових угод №№ 2, та 5 становить 16 149 845,68 гривень.
Таким чином, переможець підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Не зважаючи на наведене, головний державний аудитор прийшов до висновку, що встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
При цьому, Замовник вважає за необхідне зазначити, що захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. При цьому, зауваження Держаудитслужби зводяться до тверджень щодо відсутності документів та інформації, які замовник не вимагав. Тобто, орган державного фінансового контролю вдається до нехтування пропорційністю своїх вимог відносно до стверджуваних «порушень».
Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення.
Органом державного фінансового контролю не проаналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, заходами, які вимагається вчинити Замовнику, їх співмірність та пропорційність, істотність та адекватність.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що при проведенні процедури закупівлі відсутні ознаки порушення законодавства, а висновок від 13 січня 2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-05-017914-a Північного офісу Держаудитслужби є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 40 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | 20.01.2023 року до Київського окружного адміністративного суду поштою направлено позовну заяву з додатками до Північного офісу Держаудит служби України про визнання протиправним та скасування висновку. |
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/4654/23 |
Дата відкриття провадження: | 28 лютого 2023 |
Документи:
15 березня 2023 12:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
65 556 000,00
UAH з ПДВ
|
65 556 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
65 556 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2022 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:41
|
ДУ7_76_4пов.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 15:16
|
Д-у Клімат дог 76.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 11:34
|
Д-у Клімат-Абсолют 76 догов 4 пов.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2023 16:48
|
Д-у Абсолют-клімат.pdf | зміни до договору |
25 травня 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 16:34
|
Договір №76.pdf | укладений |
23 грудня 2022 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у з’вязку із уточненням обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни щодо ревізитів |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни з урахуванням коригування плану асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |