Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2022-12-05-017652-a ● 55a6b6d1439743569635e82b829151bd
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Урядовий контактний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Вебсайт: | https://ukc.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Оксана Баранова +380442818787 baranovao@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 13:05 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 13:05 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2022 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток_3 Договір_Хмара_на_2023_рік виправлений.pdf | |
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток 2 ТВ Хмара виправлена.pdf | |
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток_4 Документи,_що_надаються_учасником виправлена.pdf | |
28 грудня 2022 09:51 |
Протокол від 27.12.2022 внесення змін до ТД.pdf | |
05 грудня 2022 20:03 |
Тенд. документація Віртуальний дата центр.pdf | |
05 грудня 2022 20:03 |
Додаток 1 ТП.pdf |
28 грудня 2022 09:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток_3 Договір_Хмара_на_2023_рік виправлений.pdf
|
|||
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток 2 ТВ Хмара виправлена.pdf
|
|||
28 грудня 2022 09:51 |
Додаток_4 Документи,_що_надаються_учасником виправлена.pdf
|
|||
28 грудня 2022 09:51 |
Протокол від 27.12.2022 внесення змін до ТД.pdf
|
|||
05 грудня 2022 20:03 |
Тенд. документація Віртуальний дата центр.pdf
|
|||
05 грудня 2022 20:03 |
Додаток 1 ТП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-05-017652-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 09 грудня 2022 18:15
мережевий порт 10 Гбіт/с - 2 шт.
В п.3.3 додатку 2 ТД зазначена вимога «Виконавець для підключення до Хмари надає Замовнику 2 мережевих порти з пропускною здатністю не менше ніж 10 Гбіт/с кожний та можливістю налаштування їх агрегації та/або резервування.», в той же час така послуга відсутня в таблиці з переліком хмарних ресурсів (таблиця 2 п.8.5 додатку 2 ТД). Якщо така послуга буде споживатись Замовником, то вимагаємо додати її в таблицю 2 п.8.5.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2022 18:26
Шановний Учасник.
Щодо вашої вимоги додати в таблицю 2 п.8.5 додатку 2 Тендерної документації предмета закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (далі - Тендерна документація) послугу, що зазначена в п. 3.3 додатку 2 Тендерної документації (виконавець для підключення до Хмари надає Замовнику 2 мережевих порти з пропускною здатністю не менше ніж 10 Гбіт/с кожний та можливістю налаштування їх агрегації та/або резервування ) повідомляємо наступне.
На даний час в Антимонопольному комітеті перебуває скарга стосовного даного питання. Після розгляду вказаної скарги та прийняття рішення в Уповноваженому органі щодо даного питання, замовником будуть враховані зазначені дані вимоги.
Щодо вашої вимоги додати в таблицю 2 п.8.5 додатку 2 Тендерної документації предмета закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (далі - Тендерна документація) послугу, що зазначена в п. 3.3 додатку 2 Тендерної документації (виконавець для підключення до Хмари надає Замовнику 2 мережевих порти з пропускною здатністю не менше ніж 10 Гбіт/с кожний та можливістю налаштування їх агрегації та/або резервування ) повідомляємо наступне.
На даний час в Антимонопольному комітеті перебуває скарга стосовного даного питання. Після розгляду вказаної скарги та прийняття рішення в Уповноваженому органі щодо даного питання, замовником будуть враховані зазначені дані вимоги.
Номер вимоги: UA-2022-12-05-017652-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 09 грудня 2022 18:31
400 км
В п.1.3. Додатку 2 ТД Замовник вимагає, щоб відстань між основним ЦОД та резервним ЦОД Виконавця становила не менше 400 км.
З огляду на те, що відсутні нормативні документи, які б обґрунтовували вимогу відстані між ЦОД "не менше 400 км", в ТД Замовника відсутнє обґрунтування вимоги відстані між ЦОД "не менше 400 км", а також, враховуючи, що під час воєнного стану, який діє в усіх областях України, неможливо гарантувати, що відстань між ЦОД "не менше 400 км" убезпечить Замовника від одночастної втрати даних в кожному з ЦОД, що знаходяться в Україні (навіть в західних областях, які не мають спільних кордонів з Білоруссю та ПМР), просимо надати обґрунтування вимоги, зазначеної п.1.3. Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на те, що відсутні нормативні документи, які б обґрунтовували вимогу відстані між ЦОД "не менше 400 км", в ТД Замовника відсутнє обґрунтування вимоги відстані між ЦОД "не менше 400 км", а також, враховуючи, що під час воєнного стану, який діє в усіх областях України, неможливо гарантувати, що відстань між ЦОД "не менше 400 км" убезпечить Замовника від одночастної втрати даних в кожному з ЦОД, що знаходяться в Україні (навіть в західних областях, які не мають спільних кордонів з Білоруссю та ПМР), просимо надати обґрунтування вимоги, зазначеної п.1.3. Додатку 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2022 16:44
Шановний Учасник.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до ст. 23 Закону
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу чи порядку надання послуг.
Технічні специфікації оформлені згідно переліку експлуатаційних та функціональних вимог.
При цьому, Замовника не обмежено у встановлені критеріїв, які регламентують достатню кількість технічних вимог.
Вимога щодо відстані між основним ЦОД та резервним ЦОД Виконавця не менше 400 км встановлена, щоб забезпечити максимальну безпеку усіх інформаційних систем Замовника, включаючи ті системи, що містять критичну для Замовника інформацію з точки зору конфіденційності, достовірності та постійної доступності, а також необхідності зменшення ризиків втрати даних в умовах воєнного стан
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до ст. 23 Закону
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу чи порядку надання послуг.
Технічні специфікації оформлені згідно переліку експлуатаційних та функціональних вимог.
При цьому, Замовника не обмежено у встановлені критеріїв, які регламентують достатню кількість технічних вимог.
Вимога щодо відстані між основним ЦОД та резервним ЦОД Виконавця не менше 400 км встановлена, щоб забезпечити максимальну безпеку усіх інформаційних систем Замовника, включаючи ті системи, що містять критичну для Замовника інформацію з точки зору конфіденційності, достовірності та постійної доступності, а також необхідності зменшення ризиків втрати даних в умовах воєнного стан
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-05-017652-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 09 грудня 2022 18:37
Дата подання: 09 грудня 2022 18:37
Скарга №0912-УКЦ-1 на дискримінаційні умови тендерної документації
Детальний опис додаємо.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 13:36
рішення від 13.12.2022 №7348.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 13:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 №7603.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 11:43
рішення від 21.12.2022 №7603.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням від 27.12.2022 року внесені зміни до Тендерної документації процедури закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (код за ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2022 09:58
Номер скарги: UA-2022-12-05-017652-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 09 грудня 2022 21:03
Дата подання: 09 грудня 2022 21:03
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Додається окремими файлами
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 14:31
рішення від 13.12.2022 № 7357.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 14:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7614.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 11:27
рішення від 21.12.2022 № 7614.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 12:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням від 27.12.2022 року внесені зміни до Тендерної документації процедури закупівлі: Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (код за ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2022 09:59
Номер скарги: UA-2022-12-05-017652-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 14 січня 2023 23:37
Дата подання: 14 січня 2023 23:37
Скарга на відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕ НОВО" та вибір переможцем ТОВ "Гігаклауд"
Скарга та додатки до неї наведено у вкладених документах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2023 15:16
Рішення від 17.01.2023 № 529.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 15:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 842.pdf
Дата публікації: 25 січня 2023 16:13
Рішення від 25.01.2023 № 842.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення (25.01.2023 року № 842-р/пк-пз) Колегії скасовується рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕ НОВО» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД» переможцем процедури закупівлі — «Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-05-017652-a
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2023 10:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕ НОВО" |
4 466 743,20
UAH з ПДВ
|
4 466 743,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ГІГАКЛАУД» |
4 933 296,00
UAH з ПДВ
|
4 933 296,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕ НОВО" #35877574 |
Рішення скасоване |
4 466 743,20
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 10:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2023 16:39
|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» #39792589 |
Рішення скасоване |
4 933 296,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 10:43
|
|
ТОВ "ДЕ НОВО" #35877574 |
Очікує рішення |
4 466 743,20
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 10:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 11:19 |
Кінець періоду оскарження: | 10 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч.1 п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.1 п.47 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні» Замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
27 лютого 2023 11:19
|
Електронний підпис |
27 лютого 2023 11:19
|
Протокол від 27.02.2023 Відміна тендеру по хмарі .pdf |