Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
2 272 311,36 UAH
UA-2022-12-05-017041-a ● e876278b79554194a313c560a5eb7e09
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 22:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 13:36 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 13:36 |
Очікувана вартість: | 2 272 311,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 361,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Строк дії: 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 , пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Категорія: Орган соціального страхування.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Українська мова.
Місце надання послуг.
Україна, Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600;
Україна, Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300;
Україна, Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400;
Україна, Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200;
Україна, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603;
Україна, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100;
Україна, Рівненська обл., смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000;
Україна, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705;
Україна, Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700;
Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Бурова, 17а/3, 35000;
Україна, Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Ст. Бандери, 34, 35100;
Україна, Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800;
Україна, Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500;
Україна, Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200;
Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500;
Україна, Рівненська обл., м. Вараш, м-н Незалежності, 2, 34400;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Українська мова.
Місце надання послуг.
Україна, Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600;
Україна, Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300;
Україна, Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400;
Україна, Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200;
Україна, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603;
Україна, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100;
Україна, Рівненська обл., смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000;
Україна, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705;
Україна, Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700;
Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Бурова, 17а/3, 35000;
Україна, Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Ст. Бандери, 34, 35100;
Україна, Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800;
Україна, Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500;
Україна, Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200;
Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500;
Україна, Рівненська обл., м. Вараш, м-н Незалежності, 2, 34400;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028;
Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2022 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_3.pdf | |
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_1.pdf | |
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_2.pdf | |
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_ТД.pdf | |
08 грудня 2022 12:34 |
ЗМІНИ прибирання.pdf |
08 грудня 2022 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_3.pdf
|
|||
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_1.pdf
|
|||
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_Додаток_2.pdf
|
|||
08 грудня 2022 12:34 |
Прибирання_2023_ТД.pdf
|
|||
08 грудня 2022 12:34 |
ЗМІНИ прибирання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стсовно наявності сертифікату ISO 45005:2020
Дата подання: 06 грудня 2022 11:03
Дата відповіді: 08 грудня 2022 23:46
Шановний замовник, обгрунтуйте будь ласка вимогу наявності в учасника сертифікату ISO 45005:2020.
Відповідь: Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації послуги прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області надаються із дотриманням санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних правил і норм.
Послуги прибирання замовнику надаватиме очікувано 24 прибиральника учасника. Робота в умовах пандемії потребує вдосконалення безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно від учасників вимагається надання учасниками сертифікату ISO/PAS 45005:2020.
Відповідна вимога є законною та недискримінаційною, що неодноразово підтверджувалось і рішеннями Антимонопольного комітету України.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації послуги прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області надаються із дотриманням санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних правил і норм.
Послуги прибирання замовнику надаватиме очікувано 24 прибиральника учасника. Робота в умовах пандемії потребує вдосконалення безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно від учасників вимагається надання учасниками сертифікату ISO/PAS 45005:2020.
Відповідна вимога є законною та недискримінаційною, що неодноразово підтверджувалось і рішеннями Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС" |
1 450 794,96
UAH з ПДВ
|
1 450 794,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" |
2 147 000,04
UAH з ПДВ
|
2 135 638,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
2 266 153,68
UAH з ПДВ
|
2 146 999,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС" #35525206 |
Відхилено |
1 450 794,96
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 10:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2022 00:00
|
ФОП "СУЛЕЙМАНОВА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" #2196404702 |
Переможець |
2 135 638,48
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2022 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2024 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 18:08
|
ДУ прибирання.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:24
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 18:13
|
ДУ 3 Прибирання.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 14:20
|
Додаткова угода Прибирання.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 17:05
|
ДУ прибирання.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:52
|
Договір прибирання.pdf | укладений |
30 грудня 2022 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення площі. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення надання послуг в м. Костопіль по вул. Бурова, 17а/3 |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна описка. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна описка. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |