Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44082119 |
Місцезнаходження: | 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Новопілля, вул.Садова, будинок 46 |
Контактна особа: |
Катерина Бондаренко +380975769326 osvita_2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 965 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
закупівля проводиться на очікувану вартість для надання послуг у 2023 році
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 15:03 |
Тендерна документація тепло Новопільський ліцей та Снігурочка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-03-000030 ● beaf68fd39b540748c3600fe83ccf8df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2023 09:56 |
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2022-12-05-012616-a
05.12.2022 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 44082119
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 11:45:10
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2022-12-05-012616-a), яку проведено УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44082119/profile) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до абзацу третього пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до пункту 5.4. тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022, проте переможець торгів ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" не надав у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-25 10:36:37
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 23.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 23.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a, пояснює наступне:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі затверджених лімітів теплового навантаження для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради та середньому тарифу на теплопостачання за 2022р. Закупівля була проведена на очікувану вартість . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані у тендерній документації.
2. Згідно ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
«1. Місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
2. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.»
Статтею 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначена система місцевого самоврядування, яка складається з:
1. територіальну громаду;
2. сільську, селищну, міську раду;
3. сільського, селищного, міського голову;
4. виконавчі органи сільської, селищної, міської ради.
Згідно п.п.3.1.1. п.3 розділу 3 Положення про Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, затвердженого рішенням сесії Новопільської
сільської ради від 10.12.2020 р. № 17 встановлено, що Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, фізичної культури, молоді та спорту.
Отже, Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради є органом місцевого самоврядування, який реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, фізичної культури, молоді та спорту.
Враховуючи вищевикладене, та проаналізувавши п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) випливає, що норма, про забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури не є обов’язковою, а має рекомендований характер. Тому, Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради не зобов’язане в обов’язковому порядку оприлюднювати на власному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Стосовно відсутності оприлюднення переможцем процедури закупівлі (ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР") в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII, повідомляємо що у зв’язку із запровадженням режиму аварійних відключень в усіх областях України та, як наслідок, проблемами з доступом до мережі «Internet» і, вдночас, обмеженістю відносно строків надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII, замовником та учасником тендерної закупівлі було прийняте рішення про надання запитуваних документів в паперовому вигляді наручно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 15:03:50
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад «Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку» Новопільської сільської ради, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2022-12-05-012616-a), яку проведено УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (зі змінами) кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1.20. Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція вважається підписаною належним чином за умови створення електронною системою закупівель спеціального файлу з КЕП (sіgn.p7s) ), який додається до даних тендерної пропозиції і логічно з ними поєднується, дає змогу підтвердити цілісність даних тендерної пропозиції та ідентифікувати підписувача.
Учасник, який визначений переможцем закупівлі ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" подав тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису.
При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимозі пункту 1.20. розділу 3 тендерної документації Замовника.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР", як таку, що не відповідає вимозі пункту 1.20. Розділу 3 тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-25 10:37:54
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 24.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 24.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a, пояснює наступне:
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об`єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім`я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Недолік, який стався в результаті накладення учасником тендерної пропозиції (ТОВ «ТЕПЛО ОЙЛ КР») УЕП замість КЕП на тендерну пропозицію, носить формальний характер, жодним чином не впливає на її зміст та не спотворив результати закупівлі. З метою дотримання принципів ефективності та пропорційності, а також з метою забезпечення інтересів держави щодо гарантованого задоволення потреби в теплопостачанні об’єктів комунальної власності, а отже, забезпечення права громадян України на освіту, що закріплене ст. 53 Конституції України, ст.ст.6,8 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та ст. 9 Закону України «Про дошкільну освіту».
Формальні (несуттєві) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки сприймаються замовником, як формальні (несуттєві) помилки в разі, якщо такі помилки при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції учасника дозволяють встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
Тобто, вказані обставини не можуть бути підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ТЕПЛО ОЙЛ КР», оскільки не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення, не стосуються характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Крім того, слід звернути увагу на те, що п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» від 24 травня 2022 р. № 617 встановлено наступне:
«…2) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”…».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 16:07:14
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад «Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку» Новопільської сільської ради, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2022-12-05-012616-a), яку проведено УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 1.12 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при складанні / виконанні / оформленні документів тендерної пропозиції, не є підставою для її відхилення. Опис і приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, наведено у Додатку 1. Проте, Додаток 1 тендерної документації Замовника не містить перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій відповідно до переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710).
Просимо надати пояснення, чому тендерна документація Замовника не містить переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених Наказом № 710?
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, зокрема «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є Довідка (ЗРАЗОК 2), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару/надання послуг.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, який знаходиться в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" та містить Довідку (ЗРАЗОК 2) «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що до Довідки (ЗРАЗОК 3) «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» додаються: скановані копії аналогічних договорів, інформацію про які(кий) вказано у довідці; лист-відгук (не менше одного) від Замовника/Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, який знаходиться в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" та містить скановані копії аналогічних договорів, інформацію про які(кий) вказано у довідці; лист-відгук (не менше одного) від Замовника/Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-01 14:16:15
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 30.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a, пояснює наступне:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ на запит Управління східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 30.01.2023 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради UA-2022-12-05-012616-a, пояснює наступне:
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, зокрема «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є Довідка (ЗРАЗОК 2), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару/надання послуг, цей файл має назву Кваліфікація працівників.
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що до Довідки (ЗРАЗОК 3) «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» додаються: скановані копії аналогічних договорів, інформацію про які(кий) вказано у довідці; лист-відгук (не менше одного) від Замовника/Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором, цей файл має назву довідка_13_про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору та Договір тепло152 від 01.12.2022р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку виявленням порушень законодавства у сфері закупівель, код ДК 021:2015: «09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради, UA-2022-12-05-012616-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Споживач та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №172 від «23» грудня 2022 року, укладений між Споживачем та Постачальником, та припинити дію Договору №172 від «23» грудня 2022 року, за взаємною згодою Сторін згідно з даною додатковою угодою № 2 від «13» лютого 2023 року
2023-02-13 14:48:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).) • відсутній механізм
Порушення усунуті шляхом розірвання договору.
2023-02-15 12:03:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" |
1 566 680,26
UAH з ПДВ
|
1 566 680,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛО ОЙЛ КР" #44822227 |
Переможець |
1 566 680,26
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 14:52
|
ДУ 2 дог.172 від 23.12.2022р..pdf | укладений |
13 лютого 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 08:56
|
ДУ 1 дог 172 від 23.12.2022.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 13:02
|
дог 172 від 23.12.2022.pdf | укладений |
23 грудня 2022 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2023 — 13 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
756 944,07
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку виявленням порушень законодавства у сфері закупівель, Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради, Споживач та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №172 від «23» грудня 2022 року, укладений між Споживачем та Постачальником, та припинити дію Договору №172 від «23» грудня 2022 року |