Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2022-12-05-005296-a ● b310a0ca711e4287bb52c2d4d32cf3a0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
Контактна особа: |
Трофименко Тетяна Володимирівна 380442308831 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 09:30 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 11:21 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 11:21 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25595.25 метри квадратні
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації протягом 2023 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником щомісячно, протягом 30 календарних днів з моменту передачі Замовнику, наданих Виконавцем послуг, що оформлюється двостороннім актом приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 14:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (05.01.2023).docx | |
05 січня 2023 14:57 |
ТД зі змінами (05.01.2023) .docx | |
09 грудня 2022 14:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (09.12.2022).docx | |
09 грудня 2022 14:15 |
ТД (2023) зі змінами.docx | |
05 грудня 2022 11:13 |
Оголошення.docx | |
05 грудня 2022 11:12 |
ТД (2023).docx |
05 січня 2023 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 січня 2023 14:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (05.01.2023).docx
|
||||||
05 січня 2023 14:57 |
ТД зі змінами (05.01.2023) .docx
|
||||||
09 грудня 2022 14:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (09.12.2022).docx
|
||||||
09 грудня 2022 14:15 |
ТД (2023) зі змінами.docx
|
||||||
05 грудня 2022 11:13 |
Оголошення.docx
|
||||||
05 грудня 2022 11:12 |
ТД (2023).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
згідно рішення
Дата подання: 05 січня 2023 17:02
Дата відповіді: 06 січня 2023 13:39
Згідно скарги ФОП Мельниченко та рішення АМКУ, замовник повинен внести зміни та вставноити вимогу щодо наявності не більше 2х виконавців, згідно Постанови 852, тобто одного електромонтера та одного налагоджувальника. Зі скарги : "Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт,
передбачених предметом закупівлі, достатньо мати керівника робіт та 2 (двох) виконавців
робіт. Звертаємо вашу увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну
межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе
законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу." Просимо виправити тд
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022 замовником виконано. Зміни в тендерну документацію внесено (протокол від 05.01.2022 №1).
.
Дата подання: 06 січня 2023 12:10
Дата відповіді: 06 січня 2023 13:40
ВИмагаємо відкоригувати ТД згідно рішення АМКУ та Постанови 852!
Відповідь: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022 замовником виконано. Зміни в тендерну документацію внесено (протокол від 05.01.2022 №1).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-05-005296-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 07 грудня 2022 20:56
Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до тендерної документації наявна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України:
Відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", надання послуг, яких є предметом закупівлі, чітко зазначено, наступні "кадрові вимоги", до ліцензіату:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Виникає логічне запитання, до вас, чому ви вимагаєте від Учасників надати:
Довідка у формі табл. № 1 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. В тому числі обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-ох осіб;
- налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2-ох осіб.
Дана ваша незрозуміла та незаконна вимога до Учасників, не відповідає п.14-15 Постанови КМУ №852.
В якій чітко "чорним по-білому" зазначено: керівник робіт + 2 виконавці робіт (електромонтер ОПС та налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування), а не так, як ви вимагаєте в своїй незрозумілій вимозі.
Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників.
Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполученні "може містити, вимоги, якої передбачені законодавством". Ваша вимога до Учасників, щодо наявності кількості працівників (виконавців робіт), яку ви зазначили в тендерній документації, а саме 2 електромонтери+2 налагоджувальника = в сумі 4 виконавці робіт, повністю суперечить чинному законодавству України
Ви можете зазначити у своїй відповіді, що в тендерній документації передбачені роботи з технічного обслуговування значної кількості і т.д. ще щось придумати, але це все будуть ваші банальні відписки, які не відповідають чинному законодавству України.
Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!!
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України.
Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги.
Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді.
Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги.
Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів).
Сподіваємось на порозуміння та здоровий глузд!!! Нічого особистого, окрім бізнесу, участі та бажанні виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", надання послуг, яких є предметом закупівлі, чітко зазначено, наступні "кадрові вимоги", до ліцензіату:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Виникає логічне запитання, до вас, чому ви вимагаєте від Учасників надати:
Довідка у формі табл. № 1 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. В тому числі обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-ох осіб;
- налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 2-ох осіб.
Дана ваша незрозуміла та незаконна вимога до Учасників, не відповідає п.14-15 Постанови КМУ №852.
В якій чітко "чорним по-білому" зазначено: керівник робіт + 2 виконавці робіт (електромонтер ОПС та налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування), а не так, як ви вимагаєте в своїй незрозумілій вимозі.
Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників.
Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполученні "може містити, вимоги, якої передбачені законодавством". Ваша вимога до Учасників, щодо наявності кількості працівників (виконавців робіт), яку ви зазначили в тендерній документації, а саме 2 електромонтери+2 налагоджувальника = в сумі 4 виконавці робіт, повністю суперечить чинному законодавству України
Ви можете зазначити у своїй відповіді, що в тендерній документації передбачені роботи з технічного обслуговування значної кількості і т.д. ще щось придумати, але це все будуть ваші банальні відписки, які не відповідають чинному законодавству України.
Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!!
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України.
Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги.
Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді.
Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги.
Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів).
Сподіваємось на порозуміння та здоровий глузд!!! Нічого особистого, окрім бізнесу, участі та бажанні виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2022 14:10
відповідь на вимогу в Протоколі щодо прийняття рішення УО від 09.12.2022 № 83-1
Номер вимоги: UA-2022-12-05-005296-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 07 грудня 2022 21:18
Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України, щодо наявності в ліцензії робіт, які не яким чином не відносяться до предмету закупівлі
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до тендерної документації наявна вимога до Учасників, а саме:
- наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічне обслуговування систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, димовидалення).
Предметом закупівлі не передбачене надання послуг з технічного обслуговування систем пожежогасіння, оповіщення про пожежу та димовидалення.
Предметом закупівлі є надання послуг тільки з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, а також пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (а по-іншому називається послуга - спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів). Так з якою метою ви вимагаєте від Учасників наявності в паперовій, або електронній ліцензії, тих видів робіт, які не передбачені процедурою закупівлі.
Це наштовхує нас на не досить добру думку, що у вас є потенційний переможець, або по-іншому зацікавлений Учасник, в якого в наказі (ліцензії) зазначені види робіт, саме так, як ви зазначили в своїй вимозі до Учасників.
Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України і йде в розріз з виконанням тих видів робіт, які є предметом закупівлі, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, звужуючи їх до мінімальної кількості.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників.
Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!!
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України.
Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги.
Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді.
Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги.
Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів).
Також даємо вам пораду, якщо у вас є потенційний переможець, зацікавлений Учасник, а судячи з документації він у вас є. То ми вам радимо відмінити це фарс, заключити з даним зацікавленим Учасником прямий договір на суму, яка не перевищує 100 тис.грн. по кожному обєкту, або розбити на певну кількість обєктів, щоб сума не перевищувала 100 тис.грн.
Розгорнути
Згорнути
- наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (технічне обслуговування систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, димовидалення).
Предметом закупівлі не передбачене надання послуг з технічного обслуговування систем пожежогасіння, оповіщення про пожежу та димовидалення.
Предметом закупівлі є надання послуг тільки з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, а також пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (а по-іншому називається послуга - спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів). Так з якою метою ви вимагаєте від Учасників наявності в паперовій, або електронній ліцензії, тих видів робіт, які не передбачені процедурою закупівлі.
Це наштовхує нас на не досить добру думку, що у вас є потенційний переможець, або по-іншому зацікавлений Учасник, в якого в наказі (ліцензії) зазначені види робіт, саме так, як ви зазначили в своїй вимозі до Учасників.
Даною дискримінаційною вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України і йде в розріз з виконанням тих видів робіт, які є предметом закупівлі, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, звужуючи їх до мінімальної кількості.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто даною вимогою ви порушуєте, основний принцип, щодо недискримінації Учасників.
Також даною вимогою ви порушуєте норми статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також подібна ваша вимога, була визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ!!!
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги, до норм чинного законодавства України, в іншому разі ми не те що змушені будемо, а ми 100% звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі, адже маємо беззаперечні докази, низку рішень АМКУ з приводу даного питання, чинну ліцензію та кількість працівників, яка передбачена чинним законодавством України.
Сподіваємось на здоровий глузд на внесенні відповідних змін до тендерної документації, щодо даної вимоги.
Відповідь на нашу вимогу та внесення відповідних змін, чекаємо до 9 грудня 17:00 за київським часом, тому до 10 грудня 00:00 за київським часом, останній термін подачі скарги до АМКУ. У випадку навмисного затягування з відповіддю на нашу вимогу, щодо внесення змін (це полюбляють частенько робити недобросовісні Замовники, надіємося що ви до подібних не відноситеся) ми подаємо скаргу до АМКУ не чекаючи вашої відповіді.
Щоб потім ви нам не писали таку фразу "ви такий не добросовісний Учасник, ви б краще не займалися написання скарг до АМКУ, а прийняли участь і виконували б нам якісно роботи". Подібне ми вже проходили і на подібні фрази не звертаємо уваги.
Приведіть свою вимогу до чинного законодавства України і ми обіцяємо не подавати ніяких скарг і прийняти участь. І нехай все вирішиться чесно, під час процедури закупівлі (торгів).
Також даємо вам пораду, якщо у вас є потенційний переможець, зацікавлений Учасник, а судячи з документації він у вас є. То ми вам радимо відмінити це фарс, заключити з даним зацікавленим Учасником прямий договір на суму, яка не перевищує 100 тис.грн. по кожному обєкту, або розбити на певну кількість обєктів, щоб сума не перевищувала 100 тис.грн.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2022 14:09
відповідь на вимогу в Протоколі щодо прийняття рішення УО від 09.12.2022 №83-2
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-05-005296-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 09 грудня 2022 20:28
Дата подання: 09 грудня 2022 20:28
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі
ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів,
(Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5)
У тендерній документації Замовник допустився порушення чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2022 14:30
рішення від 13.12.2022 № 7356.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2022 14:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7613.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 11:29
рішення від 21.12.2022 № 7613.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 12:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянула скаргу фізичної особи-підприємця Мельниченка Олександра Володимировича від 09 грудня 2022 № UA-2022-12-05-005296-a.b3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та задовольнила Скаргу частково.
У мотивувальній частині рішення № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022 Колегія визнала дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника, у тому числі, Скаржника, умови щодо яких взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше 2-ох налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) та
зобов'язала внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Колегії № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022.
Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) - рішення Колегії є обов’язковими для виконання замовником, тому
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення Колегії № 7613-р/пк-пз від 21.12.2022.
2. Підготувати перелік змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a.
3. Внести зміни в тендерну документацію (нова редакція).
4. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, відповідно до вимог п. 51 Особливостей.
Уповноважена особа з організації
та проведення закупівлі Тетяна ТРОФИМЕНКО
ПЕРЕЛІК ЗМІН
до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, код ДК 021:2015 – 50413200-5), UA-2022-12-05-005296-a.
(затверджено уповноваженою особою від 05.01.2023, протокол № 1)
1.Внести зміни в п.п. 4.4. строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг п.4 Інформація про предмет закупівлі та вважати вірним наступне формулювання:
«З дати підписання договору до 31 грудня 2023 р.»
2.Внести зміни в п.п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.1 Додатку №1 до тендерної документації та вважати вірним наступне формулювання:
«Довідка у формі табл. № 1 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. В тому числі обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 2-ох осіб;
- налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 1-єї особи.
Таблиця №1 Довідка про наявність кваліфікованого персоналу
№
П.І.Б. Спеціальність Освіта Досвід роботи за спеціальністю та загальний строк роботи у Виконавця
- штатний розпис (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) або копії діючих цивільно-правових угод з працівниками.
- сканкопії трудових книжок працівників, вказаних в даній довідці або наказів про прийняття на роботу або трудових контрактів/договорів
- протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної та електробезпеки, а також посвідчення про проведення навчання та перевірку знань з зазначених дисциплін. Працівники, які обслуговують системи автоматичного протипожежного захисту повинні мати групу допуску з напругою до 1000В.»
3. Внести зміни в п.п. 6.1. Проєкту договору (Додаток № 4 тендерної документації) та вважати вірним наступне формулювання:
«6.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та починає діяти з дати підписання договору. Договір діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором»
4. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:
«11» січня 2023 р. до 09 год.30 хв.
Дата виконання рішення замовником: 05 січня 2023 15:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" |
189 600,00
UAH з ПДВ
|
189 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЛАДІННА" |
280 800,00
UAH з ПДВ
|
280 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СС-СЕРВІС" |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" #42906645 |
Переможець |
189 600,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2023 14:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 січня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 09:10
|
111-23-3.pdf | зміни до договору |
30 січня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:12
|
111-23-2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 10:11
|
111-23-1.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 09:21
|
111-23.pdf | укладений |
31 січня 2023 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі в зв'язку із скороченням терміну обслуговування (01.02.2023 - 31.12.2023) |
Номер договору про закупівлю: | 111/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю згідно п.п. 7.4.8. Договору від 31.01.2023 №111/23. |
Номер договору про закупівлю: | 111/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, в зв'язку зі скороченням терміну обслуговування до 01.02.2024 р. внаслідок закінчення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 111/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |