Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 31120000-3 Генератори (мобільні дизельні джерела енергії на виконання Цільової комплексної програми надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам та в рамках підготовки до опалювального сезону)
Очікувана вартість
5 508 000,00 UAH
UA-2022-12-05-004908-a a158389e6ea247f1998f6a6787126e7d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блоха Віталій Олександрович

+380532609524 zakupivli@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Poltava, Sobornosti Street, 36
Контактна особа: Блоха Віталій Олександрович
+380532609524
zakupivli@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Мобільні дизельні джерела енергії на виконання Цільової комплексної програми надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам та в рамках підготовки до опалювального сезону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, Навчальні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2022
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної на товар. Покупець протягом 30 банківських днів після отримання товару та підписання видаткової накладної сплачує на розрахунковий рахунок Постачальника кошти в сумі, зазначеній в видатковій накладній та рахунку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

05 грудня 2022 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна Компанія Гранд-Строй"
#44475858
Переможець 5 508 000,00
UAH
05 грудня 2022 11:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 13:10
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 13:45
ДУ 1 до Д 436 від05122022114.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 13:41
Договір укладений
05 грудня 2022 11:34
Обгрунтування укладений
05 грудня 2022 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 508 000,00
UAH