Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька багатопрофільна лікарня" Володимирецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999804 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, вулиця Грушевського, 39 |
Контактна особа: |
Логацька Світлана Ігорівна 380967147798 vololikbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 10:13 |
Додаток 5.doc | |
05 грудня 2022 10:13 |
Додаток 4.doc | |
05 грудня 2022 10:12 |
Додаток 2 Форма_пропозицiя.docx | |
05 грудня 2022 10:12 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2022 10:12 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
05 грудня 2022 10:12 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
05 грудня 2022 10:11 |
ТД прання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000033 ● 7e8ec69ea16544dba1fbb4236c423e09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2023 № 3
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.01.2023 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-05-002828-a 05.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-10 13:49:09
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прання» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-05-002828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження визначені у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог на надання послуг з прання білизни та сухого чищення учасник повинен мати в наявності висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, сертифікату відповідності та декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту, які відповідають стандартам ДСТУ-7282-2012, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг (надати належним чином завірену копію). Вказані документи повинні бути дійсними на момент розкриття пропозицій відкритих торгів (у разі перемоги учасника, Замовник може вимагати від переможця торгів оригінали або нотаріально посвідчені копії вказаних документів).
ТОВ «ВТК «ЛОТОС»в складі пропозиції не надано належним чином завірену копію сертифікату відповідності та декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту, які відповідають стандартам ДСТУ-7282-2012, що будуть використовуватися Учасником при наданні послуг. Будь-які документи, які пояснювали б причини їх не надання в складі пропозиції відсутні.
Наданий в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.01.2019 №602-123-20-3/392 на мийні та чистильні засоби не містить підтвердження про виготовлення об’єктів експертизи у відповідності із ДСТУ-7282-2012.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ «ВТК «ЛОТОС» вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-12 16:16:16
Відповідь на запит
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було виявлено невідповідність згідно Додатку № 3 тендерної документації, а саме: не надано копію сертифікату відповідності та декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту, які відповідають стандартам ДСТУ-7282-2012. Замовник, в особі уповноваженої особи, звернувся до представника ТОВ «ВТК «ЛОТОС» за поясненням, щодо вище зазначеної невідповідності. Учасник надав лист, скан копія додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-11 10:50:31
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прання» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-05-002828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації даний додаток №3 обов’язково подається Учасником у складі цінової пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки. Такий додаток в складі пропозиції ТОВ "ВТК "ЛОТОС" не поданий.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якими не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення стосовно особи, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Однак, ТОВ "ВТК "ЛОТОС" як переможцем торгів подано довідку не стосовно службової (посадової) особи, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а надано відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 частини 1 статті 17 Закону).
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ «ВТК «ЛОТОС» вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 16:57:46
Відповідь на запит
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції, було виявлено що Учасник не надав цінову пропозицію на фірмовому бланку за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою, відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації.
Уповноважена особа замовника звернуся до Учасника за роз’ясненням щодо встановленої невідповідності та її усуненням. Представником ТОВ «ВТК «ЛОТОС», через неможливість завантаження цінової пропозиції на майданчик, так як тривалій час було відсутнє електропостачання, надіслав скан-копію цінової пропозиції Замовнику через додаток «Viber» та відправив поштою оригінал цінової пропозиції (скан додається).
Щодо виявленого Вами порушення: інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якими не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення стосовно особи, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. ТОВ "ВТК "ЛОТОС" як переможцем торгів було подано довідку не стосовно службової (посадової) особи, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а надано відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 частини 1 статті 17 Закону), уповноваженою особою із публічних закупівель, при розгляді тендерної пропозиції, було допущено неуважність, а саме невідповідність довідки визначеної пункту 3 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-20 12:19:38
Пояснення щодо допущеної помилки
Під час процедури розірвання Договору № 438 від 20.12.2022 року, допущено помилку: не змінено суму оплати договору згідно Додаткової угоди № 2.
Початкова сума Договору становила 240 000,00 грн., сума оплати за надані послуги на момент розірвання становить 122 394,00 грн., сума залишку не використаних коштів на момент розірвання згідно Додаткової угоди - 117 606,00 грн.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Переможцем процедури закупівлі в порушення п. 44 Особливостей не надано замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК "ЛОТОС" #42044820 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2022 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:19
|
Скан ДУ № 2 на розірвання.pdf | укладений |
20 січня 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:49
|
Скан ДУ № 1 до Д № 438.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 16:04
|
Скан договір № 438.pdf | укладений |
20 грудня 2022 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У порядку встановленому Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку проведення загальної мобілізації" від 16.11.2022 р. № 2739-IX; Закон України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 16.11.2022 р. № 2738-IX; Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.10.2.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до 9.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | № 438 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 19 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Учасник у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель дійшли згоди розірвати Договір про надання послуг з прання №438 від 20 грудня 2022 року. Зменшити суму Договору №438 від 20 грудня 2022 року на 122 394.00 грн. (сто двадцять дві тисячі триста дев’яносто чотири гривні 00 коп). Загальна сума Договору №438 від 20 грудня 2022 року становить 117 606.00 грн. (сто сімнадцять тисяч шістсот шість гривень 00 коп). У зв’язку з припиненням дії Договору жодна із сторін не має претензій до іншої сторони Договору. |