ПОВІДОМЛЕННЯ

про намір укласти договір про закупівлю
UA-2022-12-05-001503-a


Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 39787008
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4
Вид предмета закупівлі: Товари
Назва предмета закупівлі: Обладнання системи резервного копіювання
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Стрічкова бібліотека Dell EMC ML3 Tape Library ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання 1 комплект 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 до 30 квітня 2023
Стрічкові касети LTO8 Tape Media, 5 Pack ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання 10 комплект 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 до 30 квітня 2023
Стрічкові касети LTO8 Tape Labels, 1-200 ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання 1 комплект 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 до 30 квітня 2023
Касета для очищення Cleaning Tape Cartridge for LTO with Barcode Labels, 1 pack ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання 1 комплект 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 до 30 квітня 2023
Диск 8TB Hard Drive SAS ISE 12Gbps 7K 512e 3.5in Hot-Plug, CUS Kit ДК 021:2015: 30234000-8 — Носії інформації 168 штуки 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 до 30 квітня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата в розмірі 60% вартості Товару перераховується впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору на підставі виставленого Продавцем рахунку-фактури Аванс 10 Банківські 60
Поставка товару 40 % вартості Товару сплачуються Покупцем впродовж 2 (двох) місяців з дати підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує факт передачі Товару. Платежі здійснюються двома рівними частинами, у розмірі 20% вартості Товару кожна, до завершення кожного наступного після передачі Товару, місячного строку, на підставі виставленого Продавцем рахунку. Пiсляоплата 60 Календарні 40
Найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП"
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції: 11 655 712,99 UAH з ПДВ
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 12480000 UAH