Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сарненська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04057770 |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 31 |
Контактна особа: |
Алла Захарчук +380365535146 miskaradas@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 07:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 362 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 812,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти ) робочих днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 07:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 07:37 |
тендерна документація 05.12.2022.doc | |
05 грудня 2022 07:37 |
тендерна документація 05.12.2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-28-000006 ● ab194a902a4145f0b67ed18f081601a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.12.2022 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-12-05-000105-a 05.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-28 12:10:56
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ноутбук, планшет» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 362 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-05-000105-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 05.12.2022 №114 (далі – Тендерна документація), учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 1 до цієї Тендерної документації.
Так, Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості виробника (або сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність) та висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович відсутній висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи.
При цьому Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14 грудня 2022, а саме: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасника процедури закупівлі у ціновій пропозиції замовником було встановлено, що учасник ФОП Хоронжук Віктор Гергійович, ІПН 2374503116 у складі своєї тендерної пропозиції допустив формальну несуттєву помилку, а саме у складі тендерної пропозиції, не додав висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи».
Відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова КМУ №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, відсутність документів, які необхідно було подати учасником у складі тендерної пропозиції, не відноситься до опису та прикладів формальних та несуттєвих помилок згідно п.1.10 Тендерної документації, а також «Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України України 29.07.2020 №715/34998.
По якій причині була надана можливість усунення невідповідностей з підстав не передбачених п.40 постанови КМУ №1178, а не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-02 10:40:08
Відповідь на звернення
Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 05.12.2022 №114 (далі – Тендерна документація), учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 1 до цієї Тендерної документації.
Так, Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості виробника (або сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність) та висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович відсутній висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова КМУ №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович відсутній висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, що свідчить про невідповіднісь в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником прийнято рішення надати вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Про прийняте рішення додаємо скан-копію протоколу уповноваженої особи.
У зв’язку з тим, що учасник ФОП Хоронжук Віктор Гергійович усунув вищезазначені невідповідності – підстави для відхилення його тендерної пропозиції – відсутні.
Зазначення в електронній системі у вимозі про усунення невідповідностей формулювання наступного змісту «учасник ФОП ХОРОНЖУК ВІКТОР ГЕОРГІЙОВИЧ, ІПН 2374503116 у складі своєї тендерної пропозиції допустив формальну несуттєву помилку» є технічною помилкою, про що свідчить протокольне рішення уповноваженої особи, доданого до цієї відповіді.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-02 14:34:09
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ноутбук, планшет» (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 362 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-05-000105-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 05.12.2022 №114 (далі – Тендерна документація), Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям ст. 16 Закону (згідно вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації).
Так, згідно з п.3 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, учасники підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з п.3.1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю подібних товарів, що мають схожі технічні характеристики.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, накладну) (п.3.2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 2 до Тендерної документації).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та відсутні накладні до будь-якого з доданих аналогічних договорів.
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?
2. Відповідно до п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 1 до цієї Тендерної документації.
Так, Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і підтверджуватися сертифікатом якості виробника (або сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність) та висновком державної санітарно-гігієнічної експертизи.
Учасником ФОП Хоронжук Віктор Георгійович в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат якості виробника (або сертифікат відповідності або декларацією про відповідність) на ноутбук Lenovo Idea Pad 1 15IJL7 (82LX0073RA) та планшет Lenovo Tab M10 (ZAAF0011UA).
Учасником ФОП Хоронжук Віктор Георгійович було завантажено Декларації про відповідність від 19.10.2021 та 22.04.2022 на вищевказаний ноутбук 14.12.2022, тобто після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (13.12.2022).
Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Георгійович Вами не зафіксовано відсутність в її складі вищевказаних документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 13:03:48
Відповідь на звернення
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Хоронжук Віктор Гергійович є присутні скан - копії договорів №354 від 28.11.2022 на суму 92900 грн., №306 від 10.11.2022 на суму 118400 грн., №240 від 23.08.2022 на суму 23955 грн., №209 від 10.11.2022 на суму 8444 грн., які були укладені головним розпорядником коштів та одержувачем коштів, а саме Сарненською міською радою, КНП Сарненський ЦПМСД» та ФОП Хорожук В.Г. долучення накладних не потребує, оскільки Замовник має оригінали.
Учасник ФОП Хоронжук Віктор Гергійович у складі тендерної пропозиції надав лист-повідомлення про необов’язкову сертифікацію товарів. Учасник в складі тендерної пропозиції надав і інші документи, які Замовник не вимагав це сталося і 14.12.2022 року. Долучати документи інші не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» - підстави для відхилення його тендерної пропозиції – відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення відсутні
2023-01-18 17:08:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм пункту 40 Особливостей в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з підстав не передбачених вказаним пунктом Особливостей; недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону (повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Хоронжук Віктор Гергійович |
362 476,00
UAH з ПДВ
|
362 476,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Хоронжук Віктор Гергійович #2374503116 |
Переможець |
362 476,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2022 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2022 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 09:08
|
договір 393 від 20.12.2022.pdf | укладений |
20 грудня 2022 09:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук | 7 | штуки |
17 500,00
UAH
|
Планшет | 24 | штуки |
9 999,00
UAH
|