Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи за об'єктом: "Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за адресою: м. Черкаси бул. Шевченка, 307 для облаштування укриття (з ПКД)" (згідно код ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи")
Очікувана вартість
3 700 289,44 UAH
UA-2022-12-03-000754-a 975252e7fed84db6b95107afb22e3382
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Скитиба

+380676360833 natashenka_0707@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37853109
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307
Контактна особа: Наталія Скитиба
+380676360833
natashenka_0707@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи за об'єктом: "Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за адресою: м. Черкаси бул. Шевченка, 307 для облаштування укриття (з ПКД)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка,307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

03 грудня 2022 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕСПЕКТ СІТІ"
#43415981
Переможець 3 700 289,44
UAH
03 грудня 2022 16:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2024 17:54
Дод.угода 11 до договору від 22.11.2022 № 198.PDF зміни до договору
19 лютого 2024 17:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 17:30
ду 10 від 29.12.2023 до дог198 від 21.11.2022.pdf зміни до договору
04 січня 2024 17:28
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 23:02
Дод угода 9 до договору підряду від 21.11.2022 №198.PDF зміни до договору
13 грудня 2023 22:58
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 19:02
Дод угода № 8 до договору підряду.PDF зміни до договору
22 листопада 2023 19:00
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2023 14:31
ДУ 7 дог 198.pdf зміни до договору
23 серпня 2023 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2023 16:35
CCF19072023.pdf зміни до договору
24 липня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2023 17:14
дод угода 5 від 19.05.2023 до договору 198.pdf зміни до договору
24 травня 2023 17:12
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2023 15:21
додаткова угода 4 від 03.03.2023.pdf зміни до договору
07 березня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 20:04
дод угода 3 від 17.02.2023.PDF зміни до договору
22 лютого 2023 20:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 18:48
CCF додаткова угода 2 від 30.12.2022(роботи).pdf зміни до договору
04 січня 2023 18:46
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 16:10
CCF (3).pdf зміни до договору
12 грудня 2022 16:05
договір 198 від 21.11.2022.pdf укладений
03 грудня 2022 16:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи за об'єктом: "Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за адресою: м. Черкаси бул. Шевченка, 307 для облаштування укриття (з ПКД)" 1 роботи 3 700 289,44
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги робіт та пропорційно зменшено суму договору, викладено у новій редакції договірну ціну (кошторисні розрахунки) та протокол погодження договірної ціни. Внесено право Замовника придбавати матеріали самостійно.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл фінансування на 2022 та 2023 роки. Продовжено строк виконання робіт (викладено у новій редакції Додаток 4 до договору) та строк дії договору до 19.02.2023 року
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл фінансування на 2022 та 2023 роки. Продовжено строк виконання робіт (викладено у новій редакції Додаток 4 до договору) та строк дії договору до 20.05.2023 року
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розділ XIV "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору викласти в новій редакції а саме: реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди пункт 5.1.1, пункт 10.1 та додаток 4 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Преамбули Договору та викласти її в новій редакції та внести зміни до розділу XIV Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін».
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції п.5.1.1, п.10.1 Договору та Додаток 4 Договору
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 5.1.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «5.1.1. Строк виконання робіт на Об'єкті визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4), але не пізніше 08.12.2023 року.». 2. Сторони дійшли згоди пункт 10.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 08.12.2023, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.». 3. Сторони дійшли згоди додаток 4 до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 5.1.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «5.1.1. Строк виконання робіт на Об'єкті визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4), але не пізніше 29.12.2023 року.». 2. Сторони дійшли згоди пункт 10.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 29.12.2023, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.». 3. Сторони дійшли згоди додаток 4 до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 5.1.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «5.1.1. Строк виконання робіт на Об'єкті визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4), але не пізніше 14.02.2024 року.». 2. Сторони дійшли згоди пункт 10.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 14.02.2024, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.». 3. Сторони дійшли згоди додаток 4 до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п.3.1, п.5.1.1, п.10.1 Договору та Додаток 4 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи за об'єктом: "Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за адресою: м. Черкаси бул. Шевченка, 307 для облаштування укриття (з ПКД)" 1 роботи 3 157 167,82
UAH