Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991470 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Контактна особа: |
Дякевич Ангеліна Йосипівна 380412550106 posveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2022 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 75 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Більш детально в Додатку 2 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Більш детально в Додатку 2 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс (попередня оплата) у розмірі 50 (п’ятдесят) відсотків загальної суми договору, сплачується Покупцем до фактичної поставки товару та протягом 1 (одного) банківського дня з моменту підписання договору | Аванс | 1 | Банківські | 50 |
Поставка товару | 50 (п’ятдесят) відсотків загальної суми договору, сплачується Покупцем протягом терміну дії договору (до 31.12.2025 року) з дня фактичної передачі товару Покупцю (дати підписання видаткової накладної) у строк 10 (десяти) робочих днів після поставки. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2022 13:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2022 12:58 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000038 ● 05848953f4eb4b6e96c9f96aa05b7b39
- Статус: завершено ● Дата: 22 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-12-03-000505-a 03.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 09:41:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання (код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-03-000505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди № 1 до Договору від 28.12.2022 № 28/20/АТ (далі – Договір).
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» відповідно до умов пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору.
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 16:27:04
Про надання інформації
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником була оприлюднена інформація на сайті (підтвердження за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/).
На підставі листа від медичного директора О.О. Аврамець, який відповідно до своїх посадових обов’язків здійснює керівництво закладом охорони здоров'я з медичних питань, № 737 від 30 листопада 2022 року було зазначено потребу у закупівлі медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається). Також, дана потреба була досліджена комісією по удосконаленню системи планування потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 02.12.2022 року (витяг із засідання даної комісії додається), по тексту витягу також зазначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, з урахуванням специфіки застосовуваних методик лікування онкологічних захворювань.
Закупівля високоякісного сучасного медичного лінійного прискорювача з комплексом обладнання з установленими медико-технічними вимогами забезпечить ефективний лікувальний процес пухлин різних видів, зокрема вплив іонізуючого випромінювання буде спрямований тільки на пухлину, не зачіпаючи критичних органів і тканин. Також, враховано такий важливий технічний параметр, як візуалізація об’ємного зображення, що дозволяє лікарям бачити пухлину, неушкоджені здорові органи і тканини, що оточують пухлину, а також їх рух між і під час проведення опромінення.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами та отриманих цінових пропозицій (відповідне підтвердження додається). Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
Враховуючи вищезазначене, КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначило очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Стосовно Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 року повідомляємо наступне.
Дана Додаткова угода оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу з метою дотримання принципу закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, підстава для внесення змін «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» була обрана з технічних міркувань, для забезпечення публікації даної додаткової угоди. Згідно із змістом додаткової угоди (зміна порядку здійснення оплати) істотні умови договору залишаються без змін. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (ч. 1 ст 41). Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків (ч. 5 ст. 41):
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
{Пункт 2 частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Згідно із ч. 7 ст. 41 Закону, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
При цьому, норма п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону не передбачає надання документального підтвердження покращення якості предмета закупівлі.
Підсумовуючи вище зазначене, внесення змін згідно із змістом Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 року не підпадає під жодну підставу передбачену ч. 5 ст. 41 Закону, так як істотні умови (кількість, якість, ціна за одиницю, сума договору, строк поставки, строк дії договору) не змінились.
Стосовно питання 3 Запиту, повідомляємо наступне.
Замовником перераховано аванс (попередню оплату) переможцю торгів ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» відповідно до умов пунктів 4.1.1 та 4.1.2 розділу 4 Договору (з урахуванням Додаткової угоди № 1 до Договору) у розмірі 20 000 000,00 грн. (двадцять мільйонів гривень 00 копійок). Документальне підтвердження надається.
Додатки:
1. Копія листа медичного директора від 30.11.2022 року № 737;
2. Витяг засідання комісії по удосконаленню системи планування потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради від 02.12.2022 року;
3. Цінові (комерційні) пропозиції;
4. Додаткова угода № 1 від 28.12.2022 року;
5. Платіжне доручення № 4 від 28.12.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» |
74 990 000,00
UAH з ПДВ
|
74 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» #43391657 |
Переможець |
74 990 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:42
|
ДУ 3 Медрадіофізика.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 16:20
|
ДУ 2 Медрадіофізика.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:46
|
ДУ прискорювач.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 10:42
|
Договір прискорювач 2023.pdf | укладений |
28 грудня 2022 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 року (уточнення умов оплати по договору). Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 28/20/АТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 26.05.2023 року (уточнення умов оплати по договору). Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 28/20/АТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №3 від 21.12.2023 року (зміна реквізитів). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 28/20/АТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |