Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники (додаткові роботи)
Очікувана вартість
6 142 636,80 UAH
UA-2022-12-02-013898-a ● db1749c2a52a4bbfa0060a446998f0c3
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
02 грудня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814670 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422 |
Контактна особа: |
Возняк Андрій Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники (додаткові роботи). /
На виконання робіт по об’єкті «Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники» розроблено проектно-кошторисну документацію та проведено її комплексну державну експертизу (експертний звіт від 30.06.2020 № 14-0804-20).
У 2020 році, за результатами проведеної процедури відкритих тортів, укладено договір про закупівлю від 19.08.2020 № 19/08/20-01 на виконання робіт по об’єкті «Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники» з підрядною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» на суму 15 524 994,00 грн з ПДВ (відповідно до додаткового договору №4 від 11.11.2022 сума договору становить – 14 422 928,12 грн з ПДВ).
В процесі виконання робіт, підрядником та уповноваженим технічним наглядом виявлено невідповідність необхідних фактичних обсягів проектним рішенням (зокрема, встановлено факт просідання дороги у зв’язку з тим, що супісок пилуватий, пластичний за консистенції наближеної до границі текучості є непридатним для відсипки насипу автодоріг). Відповідно до зазначеного, а також з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, комісійно, за участю представників замовника, підрядника, проектної організації та технічного нагляду проведені додаткові обстеження об’єкта, за результатами яких, в ході виконання робіт, прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації та включення додаткових аналогічних робіт (лист від генерального проектувальника від 10.12.2020 №14/2, протокол від 09.11.2020 №1, протокол №2). Зокрема, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних будівельних робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для реалізації проекту в повному обсязі, а саме:
1. додаткове видалення деревини в т.ч.:
- видалення дерев;
-трелювання деревини на відстань до 300 м тракторами;
-зрiзування середнього чагарника i дрiбнолiсся у грунтах природного залягання кущорiзами на тракторi;
- корчування пнiв з перемiщенням до 10 м, дiаметр пня бiльше 34 см;
2. заміна нестійкого грунту на привозний з кар’єрів;
3. роботи на вiдвалi, група ґрунту 1);
та інші необхідні додаткові роботи, які повинні бути включені у відкориговану проектно-кошторисну документацію.
Виконання зазначених додаткових робіт є необхідним для завершення виконання проекту в повному обсязі.
За результатами вище наведеного сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла комплексну державну експертизу (експертний звіт від 12.11.2020 № 14-1310-20).
Загальна очікувана вартість додаткових аналогічних будівельних робіт необхідних для реалізації проекту, становить 6 558 345,68 грн., що не перевищує 50% вартості основного (первинного) договору укладеного за результатами проведення тендера.
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 30.06.2020 № 14-0804-20.
2. Копія експертного звіту від 12.11.2020 № 14-1310-20.
3. Копія договору від 19.08.2020 № 19/08/20-01.
4. Копія листа від генерального проектувальника від 10.12.2020 №14/2.
5. Копія протоколу №1 визначення гранулометричного складу грунту від 09.11.2020
6. Копія протоколу № 2 визначення фізико-механічних властивостей і типу грунту
Розгорнути
Згорнути
На виконання робіт по об’єкті «Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники» розроблено проектно-кошторисну документацію та проведено її комплексну державну експертизу (експертний звіт від 30.06.2020 № 14-0804-20).
У 2020 році, за результатами проведеної процедури відкритих тортів, укладено договір про закупівлю від 19.08.2020 № 19/08/20-01 на виконання робіт по об’єкті «Капітальний ремонт дороги від вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро у м. Винники» з підрядною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» на суму 15 524 994,00 грн з ПДВ (відповідно до додаткового договору №4 від 11.11.2022 сума договору становить – 14 422 928,12 грн з ПДВ).
В процесі виконання робіт, підрядником та уповноваженим технічним наглядом виявлено невідповідність необхідних фактичних обсягів проектним рішенням (зокрема, встановлено факт просідання дороги у зв’язку з тим, що супісок пилуватий, пластичний за консистенції наближеної до границі текучості є непридатним для відсипки насипу автодоріг). Відповідно до зазначеного, а також з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, комісійно, за участю представників замовника, підрядника, проектної організації та технічного нагляду проведені додаткові обстеження об’єкта, за результатами яких, в ході виконання робіт, прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації та включення додаткових аналогічних робіт (лист від генерального проектувальника від 10.12.2020 №14/2, протокол від 09.11.2020 №1, протокол №2). Зокрема, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних будівельних робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для реалізації проекту в повному обсязі, а саме:
1. додаткове видалення деревини в т.ч.:
- видалення дерев;
-трелювання деревини на відстань до 300 м тракторами;
-зрiзування середнього чагарника i дрiбнолiсся у грунтах природного залягання кущорiзами на тракторi;
- корчування пнiв з перемiщенням до 10 м, дiаметр пня бiльше 34 см;
2. заміна нестійкого грунту на привозний з кар’єрів;
3. роботи на вiдвалi, група ґрунту 1);
та інші необхідні додаткові роботи, які повинні бути включені у відкориговану проектно-кошторисну документацію.
Виконання зазначених додаткових робіт є необхідним для завершення виконання проекту в повному обсязі.
За результатами вище наведеного сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла комплексну державну експертизу (експертний звіт від 12.11.2020 № 14-1310-20).
Загальна очікувана вартість додаткових аналогічних будівельних робіт необхідних для реалізації проекту, становить 6 558 345,68 грн., що не перевищує 50% вартості основного (первинного) договору укладеного за результатами проведення тендера.
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 30.06.2020 № 14-0804-20.
2. Копія експертного звіту від 12.11.2020 № 14-1310-20.
3. Копія договору від 19.08.2020 № 19/08/20-01.
4. Копія листа від генерального проектувальника від 10.12.2020 №14/2.
5. Копія протоколу №1 визначення гранулометричного складу грунту від 09.11.2020
6. Копія протоколу № 2 визначення фізико-механічних властивостей і типу грунту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Личаківська до центрального входу на Винниківське озеро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
02 грудня 2022 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2022 15:21 |
Договір.pdf | |
02 грудня 2022 15:21 |
Експертиза2.pdf | |
02 грудня 2022 15:21 |
Експертиза1.pdf | |
02 грудня 2022 15:21 |
Лист дод.роботи.pdf | |
02 грудня 2022 15:21 |
Протоколи по грунту.pdf | |
02 грудня 2022 15:21 |
ДД4.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» #32851616 |
Переможець |
6 142 636,80
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 21:55
|
ЛИСТ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 21:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:47
|
ДД1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:33
|
Експертиза2.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
Договір.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
Експертиза1.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
Протоколи по грунту.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
ДД4.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
Лист дод.роботи.pdf | укладений |
02 грудня 2022 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «01.12.2022 – 29.12.2022» на «01.12.2022 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах» |
Номер договору про закупівлю: | 11 к/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 11 к/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2502-вих-159040 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |