Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2022 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 163 199 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 815 997,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Гарантія має містити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі)___, номер закупівлі _______________”; 9) найменування бенефіціара – юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) – ________________________________________; 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) – “______________ ”; 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” _______ 202__ р. включно”; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.2 пункту 3 цього розділу”; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби) – _________________ 2.2. Реквізити замовника: Львівський національний університет ім. Івана Франка р/р UA 468201720343101002200001061, МФО 35225 в Державній казначейській службі 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 500 000 грн. (не більше 0, 5 %) 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000031 ● 600327da50d8479c8cc7c2464d401e5a
- Статус: вирішено ● Дата: 20 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2022-12-02-006064-a 02.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 10:09:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-02-006064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 11:38:12
Відповідь на запит-пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення Держаудитслужби України моніторингу закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» за ID: UA-2022-12-02-006064-a, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, уповноваженою особою з публічних закупівель Іваночко І.Б. 02 грудня 2022 року оголошено закупівлю «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» відповідно до потреби забезпечення здобувачів вищої освіти (студентів та аспірантів) місцями у гуртожитках Львівського університету (потреба у місцях проживання в гуртожитках зумовлена зростанням кількості студентів із інших регіонів України). Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою забезпечення належних умов проживання студентів та аспірантів. З метою цього розроблено проектно-кошторисну документацію по проекту «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)», який пройшов відповідну експертизу. Проектно-кошторисна документація після коригування пройшла відповідну експертизу (коригування проектно-кошторисної документації обумовлено необхідністю приведення у відповідність до діючих норм).
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
1 Назва предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
Закупівля проводиться з метою забезпечення здобувачів вищої освіти місцями в гуртожитках для проживання шляхом будівництва студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62.
Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені з урахуванням проведеного коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту та здійсненої експертизи (відповідно до висновку проведеної експертизи) відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості матеріалів та робіт.
Місце та строк поставки послуг: м. Львів вул.Пасічна, 62 до 31.12.2024 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 163 199 471 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2022 рік) 163 199 471 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/2022-substantiation-15.pdf.
З урахуванням об’єктивних обставин обумовлених введеним на території України воєнним станом, проблемами із аварійними роботами по електропостачанню (і відповідно неможливість накладення КЕП) та частими діями сигналів «Повітряна тривога» (необхідність перебування в укритті) відповідь на запит змогли опублікувати 20.03.2023 р., будемо сподіватись на врахування вказаних об’єктивних обставин при розгляді відповіді.
Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-20 12:16:45
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення Держаудитслужби України моніторингу закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» за ID: UA-2022-12-02-006064-a, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, уповноваженою особою з публічних закупівель Іваночко І.Б. 02 грудня 2022 року оголошено закупівлю «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» відповідно до потреби забезпечення здобувачів вищої освіти (студентів та аспірантів) місцями у гуртожитках Львівського університету (потреба у місцях проживання в гуртожитках зумовлена зростанням кількості студентів із інших регіонів України). Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою забезпечення належних умов проживання студентів та аспірантів. З метою цього розроблено проектно-кошторисну документацію по проекту «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)», який пройшов відповідну експертизу. Проектно-кошторисна документація після коригування пройшла відповідну експертизу (коригування проектно-кошторисної документації обумовлено необхідністю приведення у відповідність до діючих норм).
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
1 Назва предмету закупівлі «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)».
Закупівля проводиться з метою забезпечення здобувачів вищої освіти місцями в гуртожитках для проживання шляхом будівництва студентського гуртожитку на вул.Пасічна, 62.
Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені з урахуванням проведеного коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту та здійсненої експертизи (відповідно до висновку проведеної експертизи) відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості матеріалів та робіт.
Місце та строк поставки послуг: м. Львів вул.Пасічна, 62 до 31.12.2024 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 163 199 471 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2022 рік) 163 199 471 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/2022-substantiation-15.pdf.
З урахуванням об’єктивних обставин обумовлених введеним на території України воєнним станом, проблемами із аварійними роботами по електропостачанню (і відповідно неможливість накладення КЕП) та частими діями сигналів «Повітряна тривога» (необхідність перебування в укритті) відповідь на запит змогли опублікувати 20.03.2023 р., будемо сподіватись на врахування вказаних об’єктивних обставин при розгляді відповіді.
Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б.
Додаток висновки експертизи додаємо
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено: 1. Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в частині своєчасності опублікування інформації - вжито заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечувати в подальшому своєчасне оприлюднення інформації з урахуванням вимог Закону. 2. Повідомити Державну аудиторську службу України про виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель.
2023-04-10 22:12:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2023-04-14 08:57:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" |
162 836 223,81
UAH з ПДВ
|
162 836 223,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" #32568624 |
Переможець |
162 836 223,81
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:51
|
Додаток (4).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:38
|
Графік виконання (4).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:38
|
Графік фінансування (5).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:19
|
Додаткова угода № 7 (СТРІМ-Львів).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:55
|
Додаткова угода 6_Фінансування на 2023 р..pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 10:40
|
Додаткова угода № 5_Зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:34
|
Додаткова угода_4_Гуртожиток.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 16:51
|
Додаткова угода № 3 до договору № 6_01-Б від 20.01.23.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2023 13:12
|
Додаток №2_БГ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 19:34
|
Додаткова угода № 1 до договору № 6_01-Б від 06.01.23.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 19:28
|
Додатки до договору № 6_01-Б від 06.01.23.pdf | укладений |
11 січня 2023 19:26
|
Договір № 6_01-Б від 06.01.23.pdf | укладений |
11 січня 2023 19:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» | 1 | роботи |
162 836 223,81
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині викладення пунктів договору в новій редакції без зміни змісту з урахуванням технічної описки. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині уточнення обсягу фінансування та виправлення технічної описки. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині права Підрядника на укладення договорів про надання комунальних послуг на будівельному майданчику. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині доповнення рахунком у реквізитах Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили фінансування на 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили продовжити дію Договору до 31.12.2024 р. з урахуванням відсутності фінансування у повному обсязі. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 06/01-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво студентських гуртожитків ДК 021:2015 - 45214700-7, робочий проект "Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові" (Коригування)» | 1 | роботи |
162 836 223,81
UAH з ПДВ
|