Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливна деревина твердих порід (код за ДК 021:2015 – 03410000-7 (Деревина)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2022-12-02-001084-a ● f12111219e82421ba90ba692198bb821
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 00493712 |
Вебсайт: | http://www.btsau.net.ua |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, площа Соборна 8/1 |
Контактна особа: |
Карпенко Анатолій Миколайович 380456354504 bnau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2022 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 14:20 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 метри кубічні
Паливна деревина твердих порід (код за ДК 021:2015 – 03410000-7 (Деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, площа Соборна, 8/1, вул. Ставищанська, 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 20 календарних днів з дня його отримання. Джерело фінансування закупівлі – Кошти загального та спеціального фонду. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 09:53 |
Перелік змін до тендерної.docx | |
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
06 грудня 2022 09:52 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
06 грудня 2022 09:52 |
Тендерна документація.docx |
06 грудня 2022 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2022 09:53 |
Перелік змін до тендерної.docx
|
|||
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
06 грудня 2022 09:53 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
06 грудня 2022 09:52 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
06 грудня 2022 09:52 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 06 грудня 2022 08:57
Дата відповіді: 07 грудня 2022 14:35
Доброго дня, відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, а саме учасник надає:
1. довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, а також надає копію аналогічного договору, копію акту (-ів) наданих послуг, що свідчить про повне виконання наданого договору. Також, з інформацією, що підтверджує відсутність випадків невиконання умов договору (замовлень) та претензій від Замовників у вигляді відгуків (скановані), видані Замовниками зазначених договорів про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук;
Враховуючи те , що предметом закупівлі є товар, та аналогічні договори, які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, також на постачання товару, тож не передбачено складання актів наданих послуг, щодо таких договорів. Учасник на підтвердження виконання аналогічних договорів може надати видаткові накладні, підписані сторонами та /або відгуків від Замовників за цими договорами .
2. інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
документальне підтвердження про наявність приміщення для надання послуг (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування);
документальне підтвердження про наявність складських приміщень (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування).
Прошу надати роз’яснення щодо цієї вимоги. Що Ви маєте на увазі під приміщенням для надання послуг? Чи достатньо для виконання умов договору та відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, надати документальне підтвердження про наявність складських приміщень та /або відкритого майданчика, тощо придатного для зберігання деревини (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування). Вас влаштує, якщо Учасник не має окремого офісного приміщення, але має складське приміщення та надає підтвердження його наявності, і цього приміщення цілком достатньо для надання послуг з постачання деревини?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Було внесено зміни у тендерну документацію.
Уточнення вимог закупівлі щодо Ст 16 ЗУ
Дата подання: 07 грудня 2022 08:24
Дата відповіді: 07 грудня 2022 14:35
Доброго дня, внесені Вами зміни у тендерну документацію не стосуються наступного питання, яке є суттєвим при підготовці тендерної пропозиції, а саме: відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, а саме учасник надає: 1. довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) послуг та строків їх надання, а також надає копію аналогічного договору, копію акту (-ів) наданих послуг, що свідчить про повне виконання наданого договору. Також, з інформацією, що підтверджує відсутність випадків невиконання умов договору (замовлень) та претензій від Замовників у вигляді відгуків (скановані), видані Замовниками зазначених договорів про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук; Враховуючи те , що предметом закупівлі є товар, та аналогічні договори, які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, також на постачання товару, тож не передбачено складання актів наданих послуг, щодо таких договорів. Учасник на підтвердження виконання аналогічних договорів може надати видаткові накладні, підписані сторонами та /або відгуки від Замовників за цими договорами. Прошу привести вимоги стосвно Ст 16 ЗУ до відповідності та внести необхідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, підтвердженням належного виконання договору може бути і видаткова накладна підписана сторонами договору. Крім видаткової накладної, учасники у складі своєї пропозиції мають надати і лист (листи) відгуки від Замовників за цими договорами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-02-001084-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович, Код ЄДРПОУ:3399013690
Дата подання: 05 грудня 2022 13:19
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
1. В додатку 2 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" п.2.5 вказано, що дрова повинні відповідати ГОСТу 3243-88. Повідомляємо, що ГОСТ 3243-88 втратив чинність 01.01. 2019 р. З 16.01.2019 р. паливна деревина поставляється згідно з ТУ У 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ EN 15234-5:2018, (ДСТУ EN 15234-5:2012,IDT) "Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання". Відповідно, вимагаємо внести зміни та виключити із тендерної документації посилання на ГОСТ 3243-88.
2. Просимо надати інформацію по якому коефіцієнту укладки буде обраховуватися поставлена паливна деревина згідно з технічними характеристиками, вказаними в тендерній документації.
3.В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції замовник вимагає надати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. В п.2 Забезпечення тендерної пропозиції цього ж розділу вказано, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Відповідно, вимагаємо внести зміни та виключити із тендерної документації вимогу про надання документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
4.Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Замовник установлює кваліфікаційні критерії , де вимагає документальне підтвердження про:
- наявність приміщення для надання послуг (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування);
- документальне підтвердження про наявність складських приміщень (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування).
Разом з цим, Замовником не вказано які послуги мають надаватися в приміщенні та не обґрунтовано необхідність встановлення зазначених вище вимог документації. Замовник оголосив відкриті торги з особливостями по закупівлі паливної деревини твердих порід, а не послуг.
Вважаємо, що вказані вище вимоги звужують коло потенційних учасників, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить вимогам
частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , де передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати відповідь на поставлені запитання.
Розгорнути
Згорнути
1. В додатку 2 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" п.2.5 вказано, що дрова повинні відповідати ГОСТу 3243-88. Повідомляємо, що ГОСТ 3243-88 втратив чинність 01.01. 2019 р. З 16.01.2019 р. паливна деревина поставляється згідно з ТУ У 16.1-00994207-005:2018 та ДСТУ EN 15234-5:2018, (ДСТУ EN 15234-5:2012,IDT) "Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання". Відповідно, вимагаємо внести зміни та виключити із тендерної документації посилання на ГОСТ 3243-88.
2. Просимо надати інформацію по якому коефіцієнту укладки буде обраховуватися поставлена паливна деревина згідно з технічними характеристиками, вказаними в тендерній документації.
3.В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції замовник вимагає надати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. В п.2 Забезпечення тендерної пропозиції цього ж розділу вказано, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Відповідно, вимагаємо внести зміни та виключити із тендерної документації вимогу про надання документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
4.Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Замовник установлює кваліфікаційні критерії , де вимагає документальне підтвердження про:
- наявність приміщення для надання послуг (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування);
- документальне підтвердження про наявність складських приміщень (копія чинного договору оренди або документа, що підтверджує право на власність чи користування).
Разом з цим, Замовником не вказано які послуги мають надаватися в приміщенні та не обґрунтовано необхідність встановлення зазначених вище вимог документації. Замовник оголосив відкриті торги з особливостями по закупівлі паливної деревини твердих порід, а не послуг.
Вважаємо, що вказані вище вимоги звужують коло потенційних учасників, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить вимогам
частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , де передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати відповідь на поставлені запитання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2022 09:58
Зміни в документацію внесено.
Коефіцієнт за яким буде обраховуватися поставлена паливна деревина становить 0,7 ..
Тобто одиниця об᾿єму кузова складометр це 1 метр висоти, 1 метр глибини і 1 метр ширини щільно укладених дров. 1 скл. / м дров покладених з пустотами між собою - це 0,7 кубометра деревини без цього порожнього простору.
Коефіцієнт за яким буде обраховуватися поставлена паливна деревина становить 0,7 ..
Тобто одиниця об᾿єму кузова складометр це 1 метр висоти, 1 метр глибини і 1 метр ширини щільно укладених дров. 1 скл. / м дров покладених з пустотами між собою - це 0,7 кубометра деревини без цього порожнього простору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 660 800,00
UAH з ПДВ
|
1 660 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович #3399013690 |
Переможець |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 12:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2022 14:51 |
Кінець періоду оскарження: | 07 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 07 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
27 грудня 2022 14:51
|
Електронний підпис |
27 грудня 2022 14:50
|
Протокол.pdf |