Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2022 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2022 12:34 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2022 12:34 |
Очікувана вартість: | 19 610 360,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 051,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2022 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2022 18:49 |
ТД_перехід.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000035 ● dadded9e67a247ea833a2b15d4ecb798
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-01-017118-a 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 16:19:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у
м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-12-01-017118-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пояснити на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» переможцем торгів тоді, як:
2.1. у складі пропозиції не надано оригінала листа-підтвердження від власника вантажного автомобіля ГАЗ 33023 КГТС-ПБ ВС 8336 АТ та вантажного бортового автомобіля Mercedes-benz, Sprinter 519 CDI, BC3600HB (п. 14 та п.15 довідки від 05.12.2022 № 10/12 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (вимога пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації);
2.2. у складі пропозиції не надано скан-копію аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3), а саме договору на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення (вимога пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації);
2.3. у складі пропозиції не надано копій наказів про призначення/прийняття на роботу або скан-копії наказів або трудових книжок на головного інженера з досвідом на даній посаді не менше 5 років та інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років (вимога пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 15:03:57
Інформація на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, розрахунок очікуваної вартості робіт «Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-01-017118-a) здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ID: UA-2022-11-22-004065-a);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (UA-2022-11-23-012450-a);
- Ухвали Львівської міської ради від 31.12.2022 №1973 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік», Рішень Львівської міської ради від 27.06.2022 № 468, від 25.11.2022 №1141, від 22.12.2022 №№1271, від 28.12.2022 №1328 «Про внесення змін до переліку об’єктів, що фінансуються з бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Також додаємо скановану копію експертного звіту. Ухвала та рішення міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://city-adm.lviv.ua
2.1. Рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» переможцем торгів прийнято тому, що вказаним учасником надано всі необхідні документи які вимагались тендерною документацією.
Зокрема, учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» завантажено у електронну систему закупівель лист-підтвердження від власника вантажного автомобіля ГАЗ 33023 КГТС-ПБ ВС 8336 АТ та вантажного бортового автомобіля Mercedes-benz, Sprinter 519 CDI, BC3600HB (файл «11. Лист ТТС.pdf).
2.2. У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано скан-копію аналогічного договору, а саме: договір на виконання робіт з капітального ремонту укладеного з «Представництвом «ЕНЕРТЕКС САРЛ» (файл 13. Аналогічний договір №UKR 17-07-01_SC.pdf). Також, складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 (файл «13.Довідка _КБ-3_КБ_2_до договору UKR 17-07-01_SC.pdf»), що підтверджують повне виконання робіт за вказаним договором.
2.3. На вимогу п. 2.1. Таблиці 1 у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано інформаційну довідку у табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, та періоду існування трудових відносин з учасником та долучено копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників (файл «12. Накази про призначення.pdf». На виконання п. 2.1.1. Таблиці 1 у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» підтвердив наявність у головного інженера Скакун Г.Т досвіду на даній посаді не менше 5 років (а саме 43 р.), а також підтверджено наявність у інженера-проектувальника Левко А.С. досвіду не менше 5 років. Так, відповідно до п. 2.2. вимог таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано кваліфікаційний сертифікат виданий інженеру –проектувальнику Левко Ганні Степанівні від 19.09.2012 (файл «12.Сертифікати_ГІПа_та_інженера-проектувальника.pdf» яка відповідно до довідки (12.довідка про працівників.pdf) має стаж більше 5 років.
Отже, учасник закупівлі робіт «Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові», ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» повністю підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
27.02.2023 Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу № UA-2022-12-01-017118-a, із яким замовник не погоджується. Тому, висновок буде оскаржений до суду відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-03-06 17:44:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Документи:
13 березня 2023 17:55
|
Електронний підпис |
13 березня 2023 17:55
|
Позовна заява |
13 березня 2023 17:55
|
Цінний лист з накладною про відправлення |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
19 599 972,00
UAH з ПДВ
|
19 599 972,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Метрополіс |
19 607 293,34
UAH з ПДВ
|
19 607 293,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
19 599 972,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 16:31
|
Додаткова до 740-к.PDF | зміни до договору |
03 липня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 13:07
|
Договір 740_к.pdf | укладений |
19 грудня 2022 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 740-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |