Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
462 101,28 UAH
UA-2022-12-01-015160-a ● f60e1d2a94254ca5af2f055b050a49fa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40991299 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Новокадацький район, ВУЛИЦЯ АВІАЦІЙНА, будинок 41 |
Контактна особа: |
Гавриш Олексій Володимирович 380509140804 DNIPROMCZ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2022 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 15:44 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 462 101,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 310,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1077.8 метри квадратні
Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Новокадацький район, ВУЛИЦЯ АВІАЦІЙНА, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
285.78 метри квадратні
Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
310.7 метри квадратні
Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Високовольтна 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 10:12 |
ТД прибирання 2023 Заміна.docx | |
02 грудня 2022 09:35 |
scan-02-12-2022-01.pdf | |
02 грудня 2022 09:35 |
scan-02-12-2022-02.pdf | |
01 грудня 2022 16:26 |
ТД прибирання 2023ред.docx |
07 грудня 2022 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
07 грудня 2022 10:12 |
ТД прибирання 2023 Заміна.docx
|
|||||||||||||||
02 грудня 2022 09:35 |
scan-02-12-2022-01.pdf
|
|||||||||||||||
02 грудня 2022 09:35 |
scan-02-12-2022-02.pdf
|
|||||||||||||||
01 грудня 2022 16:26 |
ТД прибирання 2023ред.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-01-015160-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:41612233
Дата подання: 05 грудня 2022 12:07
- вимоги щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі
Шановний Замовник!
1) Додаток 2 до тендерної документації п.2 містить вимогу про надання підтверджуючих документів, а саме: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період).
Зазначаємо, що така вимога не стосуються безпосередньо предмета закупівлі. Встановлення такої дискримінаційної умови суперечить Закон України “Про публічні закупівлі”.
Просимо прибрати з Тендерної Документації вищезазначену умову та внести відповідні зміни.
2) ДОДАТОК 2 п.1 до тендерної документації передбачено підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником за останні 2 роки. Предметом Закупівлі є "Послуги з прибирання", але Замовником зазначено, що - Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори ), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з охорони.
Просимо надати роз'яснення, щодо такої вимоги, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1) Додаток 2 до тендерної документації п.2 містить вимогу про надання підтверджуючих документів, а саме: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період).
Зазначаємо, що така вимога не стосуються безпосередньо предмета закупівлі. Встановлення такої дискримінаційної умови суперечить Закон України “Про публічні закупівлі”.
Просимо прибрати з Тендерної Документації вищезазначену умову та внести відповідні зміни.
2) ДОДАТОК 2 п.1 до тендерної документації передбачено підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником за останні 2 роки. Предметом Закупівлі є "Послуги з прибирання", але Замовником зазначено, що - Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори ), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з охорони.
Просимо надати роз'яснення, щодо такої вимоги, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2022 10:07
Шановний Учасник!
1) Згідно частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”,
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Тому у п. 2 додатку 2 до тендерної документації прописана вимога Замовника: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна бути зазначена інформація про кількість працівників учасника на дату довідки. Підтверджуючі документи: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період)». Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
2) Абзац 2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації викладено в наступній редакції: «Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з прибирання».
1) Згідно частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”,
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Тому у п. 2 додатку 2 до тендерної документації прописана вимога Замовника: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна бути зазначена інформація про кількість працівників учасника на дату довідки. Підтверджуючі документи: копія звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773)), поданої до відповідного контролюючого органу за останній звітний період (що містить інформацію про подавача звіту, звітний період та середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період)». Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
2) Абзац 2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації викладено в наступній редакції: «Аналогічним (аналогічними) договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з прибирання».
Номер вимоги: UA-2022-12-01-015160-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Абрамова Марина В'ячеславівна, Код ЄДРПОУ:2261116885
Дата подання: 05 грудня 2022 13:54
лист-згода з умовами проєкту договору про закупівлю електричної енергії
Навіщо в торгах на закупівлю послуг з прибирання офісних приміщень надавати лист-згоду з умовами проєкту договору про закупівлю електричної енергії згідно з додатком № 7 до тендерної документації (вимога на арк. 5 тендерної документації)?просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2022 10:08
Шановний Учасник! Дякуємо за питання. Відповідні зміни внесені до п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-12-01-015160-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Абрамова Марина В'ячеславівна, Код ЄДРПОУ:2261116885
Дата подання: 05 грудня 2022 13:55
про підтверджуючі документи на працівників:
згідно додатку 2 в довідці вимагається вказати кількість працівників учасника на дату довідки та підтвердити звітністю, а в додатку 4 вимагається підтвердити «належними копіями наказів та копією звіту за формою 4ДФ за останній звітний період (квартал)». Але
звіт за формою 4 ДФ за останній звітний період (ІІІ квартал 2022) може містити іншу кількість, ніж обліковується на підприємстві на день подання пропозиції; крым того прийняті працівники з жовтня не відображені в звіті. Також працівники можуть бути не оформлені в штат, а залучені на умовах договорів цпх і наказів на них немає. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
звіт за формою 4 ДФ за останній звітний період (ІІІ квартал 2022) може містити іншу кількість, ніж обліковується на підприємстві на день подання пропозиції; крым того прийняті працівники з жовтня не відображені в звіті. Також працівники можуть бути не оформлені в штат, а залучені на умовах договорів цпх і наказів на них немає. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2022 10:08
Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
Для виключення дискримінаційних умов для учасників, які залучають до виконання робіт осіб за цивільно-правовими договорами Замовник вносить зміни до тендерної документації. Підтверджуючими документами визначаються також «копії цивільно-правових договорів, які були укладені після надання останньої звітності».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" |
329 163,45
UAH з ПДВ
|
315 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
346 575,96
UAH з ПДВ
|
315 998,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" |
349 589,64
UAH з ПДВ
|
315 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
316 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
364 933,04
UAH з ПДВ
|
319 897,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛІХНЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
368 341,60
UAH з ПДВ
|
368 341,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" #38441213 |
Переможець |
315 998,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 13:57
|
Тендер ИНПЛЕЙС цв.pdf | укладений |
30 грудня 2022 13:57
|