Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
605 000,00 UAH
UA-2022-12-01-012308-a ● 4c7667df134f4b78932ab3b02777ec26
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИЖОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04325940 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський р-н, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 59 |
Контактна особа: |
Леся Нагорняк +380980538983 franya30@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2022 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:49 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:49 |
Очікувана вартість: | 605 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП(електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису), відповідно до вимог Закону України „Про електронні довірчі послуги”. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, „Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України „Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП (електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису), відповідно до Закону України „Про електронні довірчі послуги” від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII”. Форма гарантії забезпечення тендерної пропозиції подається згідно Додатку 5 до тендерної документації. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2,5% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше 90 дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку дії забезпечення тендерної пропозиції обчислюється відповідно до вимог Цивільного кодексу України. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну цифрову/кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківські реквізити Замовника: Крижопільська селищна рада, код ЄДРПОУ 04325940, IBAN UA068201720344230027000030488, Державна казначейська служба України, м.Київ. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15125 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 08:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 08:26 |
Проєкт Договору на 2023 рік (у новій редакції).docx | |
01 грудня 2022 15:05 |
ДОДАТОК 5 Гарантія.docx | |
01 грудня 2022 15:05 |
ТД Електроенергія 2023 рік.docx | |
01 грудня 2022 15:05 |
Проєкт Договору на 2023 рік.docx |
06 грудня 2022 08:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2022 08:26 |
Проєкт Договору на 2023 рік (у новій редакції).docx
|
|||
01 грудня 2022 15:05 |
ДОДАТОК 5 Гарантія.docx
|
|||
01 грудня 2022 15:05 |
ТД Електроенергія 2023 рік.docx
|
|||
01 грудня 2022 15:05 |
Проєкт Договору на 2023 рік.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-01-012308-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Код ЄДРПОУ:41835359
Дата подання: 26 грудня 2022 12:39
Дата подання: 26 грудня 2022 12:39
СКАРГА
01 грудня 2022 року Замовником торгів, КРИЖОПІЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі – Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-01-012308-a, за предметом: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
10 грудня 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА ВІННИЦЯ (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація).
12 грудня 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції.
В результаті своїм протиправним, незаконним рішенням, Замовник здійснив безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», зокрема в рішенні уповноваженої особи від 23.12.2022 року зазначено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», як учасник закупівлі, вважає таке рішення незаконне, необґрунтоване, безпідставне, дискримінаційне по відношенню до учасників та таке яке підлягає скасуванню повністю.
14.12.2022 року Замовник приймає рішення №100 про визнання переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
15.12.2022 року Учасник ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надав документи, що стосуються переможця закупівлі згідно вимог тендерної документації.
19.12.2022 року Замовник відмінив рішення визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», й о 14:51 було оприлюднене рішення Уповноваженої особи й зазначено наступне: «Відповідно до Додатку №4 Тендерної документації, учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію за результатами аукціону, повинен заповнити форму "Тендерна пропозиція (комерційна частина)" за результатами аукціону. При чому всі поля обов'язкові для заповнення. Переможець повинен заповнити усі складові формули зазначені у Додатку №4 з описом та обґрунтуванням підстав та повністю заповнений Проект Договору, включно із Комерційною пропозицією. Договір не може бути підписаний без надання повної та достовірної інформації, згода з якою була подана у складі Тендерної пропозиції. Очікуємо від вас належно заповнений проект договору.».
20.12.2022 року о 09:42 учасник ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надав документи «КР-130000 Крижопільська СР 2023» (заповнений договір) та «Лист-роз'яснення щодо проекту Договора», де був зазначений розрахунок цінової пропозиції за результатами аукціону й заповнені всі поля, які передбачали собою заповнення. Проте просимо взяти до уваги, що пунктом 2 Розділу 6 тендерної документації зазначено: «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.», тобто Учасник зобов’язаний надати Замовнику заповнений договір лише через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, для забезпечення періоду оскарження. Отже заповнений договір учасник зобов’язаний надати, лише після закінчення періоду оскарження. Не зважаючи на це ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надає заповнений договір з розрахунком загальної вартості пропозиції за результатами аукціону. Також просимо взяти до уваги, що хоча уповноважена особа вимагає заповнити усі складові формули зазначені у Додатку №4 та Проекті договору з описом та обґрунтуванням підстав, проте Замовник у тендерній документації не передбачив вимогу заповнення формули (окрему вимогу або пропущене поле для заповнення), що зазначена у Додатку №4 тендерної документації та проекту договору, окрім пункту «Дпост – дохід Постачальника. Коефіцієнт дохідності становить: __________;(коефіцієнт дохідності не може бути меншим "1" )»», який Учасником ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» заповнив й у тендерній пропозиції, й підчас надання 24 годин для виправлення помилок Учасника. Всі інші пункти формули вважаємо інформативними та не обов’язковими до заповнення.
«Лист-роз'яснення щодо проекту Договора» передбачає роз’яснення для Замовника: «Ми, ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», як учасник тендеру на закупівлю товару «постачання електричної енергії (Код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія)», надаємо заповнений проект договору, окрім заповнених дат підписання, дати початку постачання електричної енергії та основного ЕІС-коду, так як ці дані вносяться на момент укладання/підписання договору.», в свою чергу Замовник вирішив, що заповнений договір, який був наданий в набагато коротші строки, був не правильно заповнений.
23 грудня 2022 року Уповноважена особа публікує протокол №103 «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Крижопільської селищної ради» на наступних підставах: «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Повністю не погоджуємось з рішенням уповноваженої особи та наголошуємо на протиправності дій Замовника.
Відповідно до пункту 9 статті 26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Тобто Замовник має право публікувати вимогу щодо виправлення помилок тендерної пропозиції згідно документів, що надані на етапі прийому пропозицій, а вимога виправлення щодо документів, які надаються на момент підписання договору, без дотримання строків передбачених законодавством - є повністю абсурдною.
Згідно рішення протоколу №103 уповноваженої особи підтверджується, що Учасник «У складі поданої пропозиції подав Лист-погодження із проектом договору та його умовами. Також у складі пропозиції учасник подав Лист-погодження з істотними умовами договору», тобто ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» погодилась з умовами зазначеними у проекті договору та з істотними умовами договору, в тому числі формулою зазначеною в «Додаток № 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу». Далі уповноважена особа зазначає формульний розрахунок, який ніяким чином не відноситься до закупівлі UA-2022-12-01-012308-a та оприлюдненій в ній тендерній документації, а саме: «Ц факт = ((Вфакт +Впер+В)/Wфакт)*Кпр,
де: Вфакт- фактична вартість купівлі Постачальником обсягів електроенергії Споживача на ринку електричної енергії, яка визначається як сума добутків погодинних обсягів споживання електроенергії Споживача та фактичної ціни за кожну годину доби постачання місяця з урахуванням врегулювання небалансів;
Впер – витрати Постачальника на послуги передачі електроенергії, затвержено НКРЕКП.
В – витрати Постачальника (плата за послуги Оператора ринку у відповідності до розділу 4 Правил РДН та ВДР, Адміністратора розрахунків, внески на регулювання НКРЕКП, акцизний збір, диспетчеризація НЕК Укренерго, витрати на фінансову гарантію РДД, інші обов’язкові витрати Постачальника згідно з нормативними документами),
Wфакт - фактичний обсяг споживання електричної енергії Споживача у розрахунковому місяці
Кпр - коефіцієнт прибутковості Постачальника, який обговорюється індивідуально для кожного конкретного підприємства і залежить від наступних чинників: наявність автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії (АСКОЕ) в промислові експлуатації; добового графіка споживання електроенергії, обсягу споживання, оптової ціни електроенергії, графіка оплати і т.д.»,
хоча в додатку 4 тендерної документації та проекті договору зазначена формула: «Цел.ен = Цсоб*Дпост + ЦОСП +Ц 1.2
де Цел.ен – тариф на електричну енергію для Споживача, що визначений за результатами проведення процедури закупівлі, грн./кВт.год;
Цсоб – середньозважена ціна закупівлі електроенергії на Ринку електричної енергії РДН, грн./кВт.год;( зазначається за місяць, попередній до місяця проведення аукціону)
Ц1.2 – обов’язкові витрати Постачальника на послуги ДП «Оператор ринку», НКРЕКП, підтверджені відповідними постановами Регулятора, грн./кВт.год;
Дпост – дохід Постачальника. Коефіцієнт дохідності становить: __________;
ЦОСП – тариф на послуги з передачі Оператора системи передач, грн./кВт.год.».
ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надали у складі тендерної пропозиції усі документи, що вимагав Замовник згідно із умовами закупівлі. Натомість, Замовник у Тендерній документації не передбачив вимогу заповнити формулу визначення ціни у складі Додатку 4 та Проекту договору. В разі якщо Замовник хотів отримати точний формульний розрахунок, то це повинно було бути зазначено в тендерній документації до проведення аукціону й уповноважена особа не має права вигадувати вимоги до Учасників під час розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги статті 31 Закону №922-VIII.
Разом з тим, у частині першій статті 5 Закону №922-VIII прямо проголошуються принципи здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників та рівне ставлення до них; добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Учасника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення Переможця процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охорони законом інтересів Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 17, 18, 29, 31 Закону України
Просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2022-12-01-012308-a на строк, до винесення рішення по скарзі;
3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 23.12.2022 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»;
4. Зобов’язати Крижопільську селищну раду повторно провести оцінку конкурсних торгів у встановленому Законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2022 14:26
рішення від 28.12.2022 № 7810.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2022 14:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2023 № 137.pdf
Дата публікації: 05 січня 2023 13:05
рішення від 04.01.2023 № 137.pdf
Дата публікації: 06 січня 2023 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення №137-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія), Крижопільська селищна рада скасовує рішення №103 від 23.12.2022 року , яке прийняте уповноваженою особою, про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за процедурою закупівлі – «Електрична енергія», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-01-012308-a
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2023 15:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
570 900,00
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Рішення скасоване |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 14:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Рішення скасоване |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2022 14:51
|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41987461 |
Рішення скасоване |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2022 12:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:01
|
додаткова угода №3 від 07.12.2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:34
|
Додаткова угода №3.1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:21
|
додаткова угода №3 від 07.12.2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 11:29
|
Додаткова угода №2 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:47
|
Додаткова угода №1 від 28.08.2023.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 10:16
|
Договір постачання електричної енергії.pdf | укладений |
31 січня 2023 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із коливанням ціни електричної енергії на ринку і бік збільшення, що підтверджується експертним висновком ТПП №В-259 від 18.08.2023 |
Номер договору про закупівлю: | КР-130000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | КР-130000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | КР-130000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | КР-130000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |