Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2022 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 851 147,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 255,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2022 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2022 11:04 |
Оголошення про торги .pdf | |
01 грудня 2022 11:04 |
Тендерна документація з проектом договору Реконструкція ліфтів просп. Героїв Сталінграда,16-Б,п.1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000028 ● efa1406b3e5e4a43981204f744ee8aac
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2023 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-12-01-004625-a 01.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 13:27:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції ліфтів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-01-004625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-18 16:22:00
Надання пояснень та відповідних документів у відповідь на запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва», очікуваною вартістю 9 851 147,20 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за № UA-2022-12-01-004625-a), щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-08-26-003628-c) укладено договір № 19-ПР від 21.09.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 20.10.2021 р. № 01-0254-21/ЦБ, розроблений філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2022-12-01-004625-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва» склала 9 851 147,20 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів в експлуатацію та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0254-21/ЦБ від 20.10.2021 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»(зі змінами), рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr122.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 13:27:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції ліфтів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-01-004625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-18 16:16:50
Надання пояснень та відповідних документів у відповідь на запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва», очікуваною вартістю 9 851 147,20 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за № UA-2022-12-01-004625-a), щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2021-08-26-003628-c) укладено договір № 19-ПР від 21.09.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 20.10.2021 р. № 01-0254-21/ЦБ, розроблений філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2022-12-01-004625-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Героїв Сталінграда, 16-Б, під'їзд 1 у Оболонському районі м. Києва» склала 9 851 147,20 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів в експлуатацію та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році» (зі змінами). Експертний звіт № 01-0254-21/ЦБ від 20.10.2021 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (Виконавчий орган Київської міської ради Київська міська державна адміністрація) № 31-ОД від 01.08.2022 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»(зі змінами), рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr122.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
9 850 058,40
UAH з ПДВ
|
9 850 058,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
9 850 058,40
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 15:54
|
Додаткова угода № 3 від 07.08.2023р. до Дог. № 58-22-КТ від 20.12.2022р..pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:32
|
Додаткова угода № 2 від 05.04.2023 до дог. № 58-22-КТ від 20.12.2022.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 15:01
|
ДУ № 1 від 20.12.2022 до дог. № 58-22-КТ від 20.12.2022 просп. Г.Сталінграда, 16-Б, п. 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 14:46
|
Договір підряду № 58-22-КТ від 20.12.2022 просп. Г.Сталінграда, 16-Б, п. 1.pdf | укладений |
20 грудня 2022 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.3. Договору Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: - в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; - в розділ 3 Договору «Договірна ціна»; - в розділ 4 Договору «Умови виконання Робіт»; - в розділ 5 Договору «Порядок розрахунків»; - в розділ 15 Договору «Інші умови Договору»; - пункти 6.1.3. і 15.9. Договору виключити. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 20.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 58/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді 2 від 05.04.2023 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 58/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 3 від 07.08.2023 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 58/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |