Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 14 769 293,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 846,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 147692.94 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 18:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 4 до ТД - ТСдоПЗ.pdf | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики (форма для учасників).docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
7069 - ТД.doc | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 5 до ТД - проєкт договору.pdf | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 12 до ТД - анкета.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 7 до ТД - лист-згода.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 9 до ТД - довідка ст. 17 для об'єднання.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 8 до ТД - довідка ст. 17.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 6 до ТД - довідка про досвід виконання.docx | |
30 листопада 2022 18:36 |
Додаток 3 до ТД - інформація про тех характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000012 ● 85e7520bf9194697844d072500ea8e95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-30-013968-a 30.11.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 17:50:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Матеріали для оливоочисного обладнання для ВП РАЕС)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-30-013968-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію про поставку товару та здійснені розрахунки за договором від 10.01.2023 №53-129-01-23-02647.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 19:29:03
Пояснення на запит ДАСУ від 29.01.2024 (процедура закупівлі UA-2022-11-30-013968-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.01.2024 № 14 «Про початок моніторингупроцедур закупівель/закупівель» розпочато моніторинг закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Матеріали для оливоочисного обладнання для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-013968-a] через електронну систему закупівель 29.01.2024 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію про поставку товару та здійснені розрахунки за договором від 10.01.2023 №53-129-01-23-02647.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (філією «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом»), перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направлення запитів про надання комерційних пропозицій постачальникам, з якими були раніше укладені договори постачання та/або отримані оферти;
- проведено аналіз отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників ТОВ «КОММОДУМ» від 23.09.2022 №22.019-К, Neria Energy s.r.o. від 21.09.2022 №006-22/001, ТОВ «В Вікторія» від 21.09.2022 №26-22 з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, ОВЗ встановлено на рівні найнижчої актуальної комерційної пропозиції Neria Energy s.r.o. від 21.09.2022 №006-22/001 (копії відповідних комерційних пропозицій додаються).
На енергоблоках № 3, 4 філії «ВП «Рівненська АЕС» для забезпечення надійної експлуатації турбін К-1000-60/3000 в системах змащування та регулювання використовується вогнестійка турбінна олива якість якої повинна відповідати вимогам нормативного документу СОУ НАЕК 085:2020 «Експлуатація технологічного комплексу. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Правила експлуатації».
Відповідно до вимог п. 5.4.2 СОУ НАЕК 085:2020 у процесі експлуатації вогнестійкої турбінної оливи повинна проводитись постійна очистка оливи від механічних домішок, води і зниження значення продуктів окислення, для цього на енергоблоках № 3,4 Філії «ВП РАЕС» застосовується оливоочисне обладнання фірми PALL.
Предметом вищезазначеної закупівлі є витратні матеріали для оливоочисного обладнання фірми PALL, робота якого виконується з метою комплексної очистки вогнестійкої турбінної оливи та забезпечення відповідності якості оливи вимогам нормативного документу СОУ НАЕК 085:2020.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником на підставі розробленої та затвердженої «Технічної специфікації до предмета закупівлі матеріали для оливоочисного обладнання виробництва PALL» ТСдоПЗ-У(т).122.038-2022 (Додаток 4 до тендерної документації) та відповідно до положень нормативних і виробничих документів, а саме:
Позначення документа Назва документа
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
ДСТУ ISO 16889:2008 Об’ємні гідроприводи. Фільтри. Метод багаторазового циркулювання для визначення фільтрувальних характеристик фільтроелемента (ISO 16889:1999)
ДСТУ ISO 2941:2015 (ISO 2941:2009, IDT) Гідравліка. Елементи фільтрів. Метод визначення міцності на руйнування/розрив під тиском
ISO 4406:2021 Hydraulic fluid power — Fluids — Method for coding the level of contamination by solid particles
Приводи гідравлічні-рідини-метод кодування рівня забруднення твердими частинками
СОУ НАЕК 085:2020 Експлуатація технологічного комплексу. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Правила експлуатації
ДСТУ 7232:2011 Таблички марковальні. Технічні умови
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 173:2020 Забезпечення технічної безпеки. Технічні вимоги до будови та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів та обладнання
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту АТ «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022.html#november 30.11.2022 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Матеріали для оливоочисного обладнання для ВП РАЕС) UA-2022-11-30-013968-a.
3. Постачання продукції та розрахунок за Контрактом від 10.01.2024 № 53-129-01-23-02647 було виконано в повному обсязі.
Додатки:
1. Копія комерційної пропозиції ТОВ «КОММОДУМ» від 23.09.2022 № 22.019-К на - 1 арк;
2. Копія комерційної пропозиції Neria Energy s.r.o. від 21.09.2022 № 006-22/001 на - 1 арк;
3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «В Вікторія» від 21.09.2022 № 26-22 на - 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі 20.02.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Матеріали для оливоочисного обладнання для ВП РАЕС) (URL-адреса закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-013968-a, торги 7069), відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. Передусім варто зауважити, що оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація на вищезазначену закупівлю оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 30.11.2022. Відповідно до п. 1 розділу I тендерної документації вона розроблена відповідно до норм і положень Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Тендерну документацію розроблено відповідно до редакції Особливостей, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі, а саме – 15.11.2022. Згідно з п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У висновку зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог п. 44 Особливостей. Виходячи з констатуючої частини висновку, порушення стосується строку подання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Проте, положення п. 44 Особливостей в повному обсязі враховані у тендерній документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (п. 7 ч. ІІ (Б) р. ІІІ тендерної документації); замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 цього Закону (крім п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону) з урахуванням п. 44 Особливостей (п. 4 р. V тендерної документації). Вищевикладене свідчить про вибірковий аналіз аудиторами положень тендерної документації, зокрема п. 3 розділу III, а не тендерної документації в цілому. Твердження ДАСУ, що «не завантаження переможцем у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей» не відповідає дійсності, оскільки ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону, з урахуванням п. 44 Особливостей, є підставою для відхилення пропозиції переможця торгів, а не учасника. Крім того, у п. 41 Особливостей не зазначено, що відхилення пропозиції переможця торгів відбувається при недотриманні строків подання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону, як це зазначено в ч. 3 ст. 25 Закону. Також стосовно порушеного у висновку ДАСУ питання існує колізія норм права, тобто неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання. Способи, за якими можливо визначити нормативно-правовий акт, яким слід керуватися, викладені у листі Міністерства юстиції України від 26.12.2008 № 758-0-2-08-19 «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії». Відповідно до зазначеного листа норми Закону мають вищу юридичну силу ніж постанова КМУ, а відповідно безумовному застосуванню підлягають норми Закону. Крім того, варто зазначити, що положення стосовно вимог до забезпечення тендерної пропозиції, визначені ст. 25 Закону, не змінено та не зупинено навіть частково з моменту прийняття Особливостей. Аналогічна ситуація з формою та вимогами до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 (на який є посилання у п. 2 розділу III тендерної документації). Відповідно до п. 3 затвердженої форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції письмова вимога бенефіціара про сплату суми гарантії повинна містити серед іншого посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією/пропозицією, серед яких – ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону. Поряд з цим вимоги стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції, підстави для повернення/неповернення забезпечення тендерної пропозиції жодним пунктом Особливостей не врегульовані. Таким чином, замовником дотримано вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель, твердження державних аудиторів щодо порушення вимог пункту 44 Особливостей є безпідставним, а прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження.
2024-02-22 11:50:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | АТ "НАЕК "Енергоатом" 28.02.2024 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 20.02.2024 |
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/11636/24 |
Дата відкриття провадження: | 19 березня 2024 |
Документи:
20 березня 2024 17:50
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 17:50
|
Електронний підпис |
29 лютого 2024 16:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
NERIA ENERGY s.r.o. |
14 665 996,08
UAH з ПДВ
|
14 665 996,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
NERIA ENERGY s.r.o. #CZ27674495 |
Переможець |
14 665 996,08
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2022 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2022 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 12:04
|
7069 - витяг подовж.pdf | укладений |
12 січня 2023 12:02
|
Договір 53-129-01-23-02647.pdf | укладений |
12 січня 2023 12:02
|