Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
399 997,80 UAH
UA-2022-11-30-009841-a 487b070ee9334e4b8d616d61ad9455b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугай Дарина Володимирівна

+380961089927 darynabugai@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бугай Дарина Володимирівна
+380961089927
darynabugai@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


в межах кошторисних призначень на відповідний період. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). 11.11.2022 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, щодо закупівлі за предметом: Офісне устаткування та приладдя різне (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 30190000-7) автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 48 Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів та Звіт про результати проведення процедури закупівлі додаються (ID оголошення - UA-2022-11-03-009349-a). Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Конверт С4 скл крафт 125 (пакет) 40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
8000 штуки
Конверт С5 скл білий 80 3444
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
25000 штуки
Конверт С6 скл білий 75 ар 1040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 упаковка
Скріпки 78мм (50шт) BM 5021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
100 штуки
Термоетикетка 58*30 (1000) Есо F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Олівець графітний НВ з гумкою Buromax (BM.8515)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1500 пачок
Папір А4 80 Navigator
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
15 пачок
Папір А3 80 Multicopy FSC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
250 штуки
Ручка кулькова автоматична синя Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 упаковка
Скоби №24/6 Buromax 4402
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
50 штуки
Стрічка клейка 48*50 пакувальна прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
200 упаковка
Скріпки 33мм (100шт) ВМ5003 нікел.круг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
20 коробка
СНФ-60-420 SL Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
10 штуки
Степлер №24 20арк металевий Buromax (BM.4258)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
200 штуки
Стержень кульковий "Buromax"синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 пачок
Файл глянець А4+ (100шт) Е31107 40мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2022 15:04
UA-2022-11-03-009349-a-report.pdf
30 листопада 2022 15:04
UA-2022-11-03-009349-a-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 399 997,80
UAH з ПДВ
30 листопада 2022 15:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 11:00
звіт про виконання укладений
18 січня 2023 10:54
підписаний контракт укладений
30 листопада 2022 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 399 997,80
UAH (в тому числі ПДВ 66 666,30 UAH)