Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській, 11 у Подільському районі»
Очікувана вартість
374 710,00 UAH
UA-2022-11-30-008136-a 3898311841da41788de991fe4513aa78
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2022 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 374 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 873,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській, 11 у Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні, в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2022 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2022 14:05
14СЗ - Оголошення ПР Оленівська.doc
30 листопада 2022 14:05
Вимоги до предмета закупівлі ПР Оленівська.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" 369 000,00
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2022 16:13
Електронний підпис
06 грудня 2022 16:09
01. Статут ІК АРКОН.pdf
06 грудня 2022 16:09
01. Статут ІК АРКОН.pdf.p7s
06 грудня 2022 16:09
02. Опис до статуту.pdf
06 грудня 2022 16:09
02. Опис до статуту.pdf.p7s
06 грудня 2022 16:09
07. Паспорт директора.pdf
06 грудня 2022 16:09
07. Паспорт директора.pdf.p7s
06 грудня 2022 16:09
15. Проект договору.pdf
06 грудня 2022 16:09
15. Проект договору.pdf.p7s
06 грудня 2022 16:09
18. Довідка ГІПа.PDF
06 грудня 2022 16:09
18. Довідка ГІПа.PDF.p7s
06 грудня 2022 16:09
19. Накази працівників.PDF
06 грудня 2022 16:09
23. Лист-відгук.pdf
06 грудня 2022 16:09
23. Лист-відгук.pdf.p7s
06 грудня 2022 16:09
24. Експертний звіт.PDF
06 грудня 2022 16:09
24. Експертний звіт.PDF
06 грудня 2022 16:09
30. Витяг ЄДРПОУ.PDF
06 грудня 2022 16:09
30. Витяг ЄДРПОУ.PDF.p7s
06 грудня 2022 16:09
31. Витяг ПДВ.PDF
06 грудня 2022 16:09
31. Витяг ПДВ.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#41780588
Переможець 369 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2022 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2022 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#41780588
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2023 16:25
Додаткова 2.pdf зміни до договору
27 квітня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 12:36
Додаткова 1.pdf зміни до договору
27 березня 2023 12:35
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 13:09
57-10.pdf укладений
13 грудня 2022 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється; 2. Внести зміни до пункту 4.1. Договору; 3. Внести зміни до розділу 20; 4. Внести зміни в Додаток 2 Договору"Календарний план виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 57-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до Розділу 20 "Найменування та реквізити Сторін" Договору.
Номер договору про закупівлю: 57-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 369 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 500,00 UAH)