Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Блоки, плати до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 546 450,00 UAH
UA-2022-11-30-007633-a ● 0df70bc223c24a2a9f9d3c6167b486a0
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Веселовський Артем Володимирович 380443097514 pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2022 14:05 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2022 14:05 |
Очікувана вартість: | 2 546 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 464,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-30-001062-b
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Блоки, плати до пасажирських вагонів).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 546 450,00 грн. (два мільйони п’ятсот сорок шість тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 коп.)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.12.2022 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Веселовський Артем
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-30-001062-b
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Блоки, плати до пасажирських вагонів).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 546 450,00 грн. (два мільйони п’ятсот сорок шість тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 коп.)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.12.2022 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Веселовський Артем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Блок комутації БК-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
7 штуки
Блок комутації БК-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 штуки
Блок комутації БК-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
7 штуки
Плата АІ-21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
24 штуки
Джерело живлення ІП-60 (ИП-60)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 13:45 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
30 листопада 2022 13:45 |
Обгрунтування ціни.docx | |
30 листопада 2022 13:45 |
ТД_.docx | |
30 листопада 2022 13:45 |
Договір 12.07.2022 погоджено з ЦЮВд.docx | |
30 листопада 2022 13:45 |
Оголошенння.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-30-007633-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ „ОРГТЕХКОМ”, Код ЄДРПОУ:24336012
Дата подання: 17 грудня 2022 16:48
Дата подання: 17 грудня 2022 16:48
"ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" та кож є недоліки в запропонованих документах до тендерної пропозиції,
ТОВ “ОРТЕХКОМ” брало участь у даному тендері, але з деяких причин було дискваліфіковано, не встигши усунути зауваження до тендерної пропозиції. Тому звертаємо увагу ОРГАНІЗАТОРА ТОРГІВ - ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" на те, що у другого учасника торгів ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" та кож є недоліки в запропонованих документах до тендерної пропозиції, а саме:
1 На дані блоки відсутні Технічні умови.
2 Надані кресленики не є складальними як позначено в них, це габаритні кресленики.
3 Кресленики підписані 2019 роком, а протокол випробувань виготовленої партії, зазначений в Акті МВК від 27.06.2019р. датований 21.11.2017р., а також дані блоки зазначені листах погодження для використання блоків "ЕЛПО" при виконанні ремонту пасажирських вагонів №ЦЛ-16/82 від 24.02.2017 р. та №ЦЛ-16/264 від 22.06.2017 р., що також зазначені в Акті МВК від 27.06.2019р.
4 Також в Акті МВК від 27.06.2019р. зазначено акт експлуатаційних випробувань від 26.03.2019р. електроблока ЕТ.441.00 як аналога блока керування, а враховуючи що даний блок як і всі блоки даної тендерної закупівлі входить до складу шафи розподільчої пасажирського вагона, розробки НВП "ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД" ААОТ.421417.103 від 2001р. комплектуючі вироби, які входять до блоку керування у 2016 році були зняті з виробництва, що унеможливлює використання даного Акту МВК як легітимного документу.
Просимо Вас розглянути данні зауваження та прийняти відповідні міри.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2022 13:29
Рішення від 20.12.2022 №7529.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2022 13:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 № 7820.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2022 13:36
Рішення від 28.12.2022 №7820.pdf
Дата публікації: 02 січня 2023 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
Протокол розгляду тендерних пропозицій
№ 2-03/01/23 від 03.01.2023 р.
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049
4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2022-11-30-007633-a
5. Перелік тендерних пропозицій:
1) ТОВ „ОРГТЕХКОМ”
2) ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"
7. результат розгляду :
Рішенням №7820-р/пк-пз від 28.12.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано замовника:
- Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю до ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" від 12 грудня 2022;
- Скасувати рішення про відхилення ТОВ „ОРГТЕХКОМ” від 12 грудня 2022;
- Відхилити пропозицію ТОВ „ОРГТЕХКОМ” на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» відповідно мотивувальної частини рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022.
Вирішив:
Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю до ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" на виконання рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022;
- Скасувати рішення про відхилення ТОВ „ОРГТЕХКОМ” від 12 грудня 2022 на виконання рішення №7820-р/пк-пз від 28.12.2022;
- пропозицію учасника ТОВ „ОРГТЕХКОМ” відхилити на підставі підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Дата виконання рішення замовником: 03 січня 2023 13:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2022 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ „ОРГТЕХКОМ” |
2 531 898,00
UAH з ПДВ
|
2 455 502,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" |
2 546 316,00
UAH з ПДВ
|
2 469 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ „ОРГТЕХКОМ” #24336012 |
Рішення скасоване |
2 455 502,40
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 12:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2022 15:59
|
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" #41776786 |
Рішення скасоване |
2 469 720,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 12:56
|
|
ТОВ „ОРГТЕХКОМ” #24336012 |
Відхилено |
2 455 502,40
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 12:58
|
|
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" #41776786 |
Очікує рішення |
2 469 720,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 12:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 січня 2023 14:32 |
Кінець періоду оскарження: | 21 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 21 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Блоки, плати до пасажирських вагонів). В даній закупівлі строк дії договору до 31.12.2022. Отже з урахування часових обмежень та відповідних строків за процедурою неможливо буде укласти договір до кінця 2022 року. Вирішив: 1) Відмінити торги відповідно пп. 2 п. 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». |
Документи:
10 січня 2023 14:32
|
Електронний підпис |
10 січня 2023 14:32
|
Протокол оцінки.docx |
10 січня 2023 14:32
|
ПОВ відміна.docx |
10 січня 2023 14:32
|
Електронний підпис |
10 січня 2023 14:32
|
Протокол оцінки.docx |
09 січня 2023 11:27
|
Протокол оцінки.docx |
10 січня 2023 14:32
|
ПОВ відміна.docx |
09 січня 2023 11:27
|
ПОВ відміна.docx |