Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стовпчик антипаркувальний
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-11-30-004607-a ● 405957828af64c138dfbddd95f20e28b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33387623 |
Місцезнаходження: | 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А |
Контактна особа: |
Береза Євгенія Ігорівна 380487722701 4tender.smep@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) за формою наведеною в Додатку № 4 у розмірі 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Стовпчик антипаркувальний
ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (стовпчик антипаркувальний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Стовпчик антипаркувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 180 (ста восьмидесяти) календарних днів з дати поставки товару належної якості на склад Покупця на підставі рахунку та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 11:32 |
Тендерна документацiя стовпчик.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-30-004607-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 02 грудня 2022 16:32
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
У тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови: В Додатку 1 до Тендерної документації, вказано, що «Учасник погоджується після завершення аукціону протягом 2-х робочих днів, не пізніше ніж до 16:00 надати Замовнику зразок стовпчику антипаркувального, який є предметом закупівель. Доставка Замовнику зразка Товару буде здійснена Учасником за власний рахунок. Учасник у складі пропозиції підтверджує свою можливість виконати зазначену вимогу.» Вказана вимога ТД надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції.
“Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону”.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИДІВ ДОКУМЕНТІВ. Вимагати від учасників подання зразків товару або листа про згоду «можливість виконати зазначену вимогу» ні ст.16, ні жодна інша стаття Закону НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та привести вимоги тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями, затвердженої рішенням уповноваженої особи Протокол № 59 від «30» листопада 2022 р, відповідно до чинного законодавства та виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
“Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону”.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИДІВ ДОКУМЕНТІВ. Вимагати від учасників подання зразків товару або листа про згоду «можливість виконати зазначену вимогу» ні ст.16, ні жодна інша стаття Закону НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та привести вимоги тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями, затвердженої рішенням уповноваженої особи Протокол № 59 від «30» листопада 2022 р, відповідно до чинного законодавства та виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2022 10:17
Доброго дня, шановний учаснику!
Ваша вимога розглянута уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР. Щодо її розгляду повідомляємо наступне.
Встановлена вимога щодо надання зразку товару не може вважатися, адже, як Вами було вказано, Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено вимагати надання зразку. Більш того, Ваша вимога не містить обґрунтування, в чому саме полягає дискримінація, тобто, чому саме дана вимога обмежує Вашу участь у закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Ваша скарга залишається без розгляду.
Додатково повідомляємо, що дана вимога встановлена з огляду на наступне: враховуючи короткі терміни поставки, Замовник бажає виявити невідповідність товару до моменту підписання договору, вказати на невідповідність, та після підписання договору отримати товар з усуненими невідповідностями.
Ваша вимога розглянута уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР. Щодо її розгляду повідомляємо наступне.
Встановлена вимога щодо надання зразку товару не може вважатися, адже, як Вами було вказано, Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено вимагати надання зразку. Більш того, Ваша вимога не містить обґрунтування, в чому саме полягає дискримінація, тобто, чому саме дана вимога обмежує Вашу участь у закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Ваша скарга залишається без розгляду.
Додатково повідомляємо, що дана вимога встановлена з огляду на наступне: враховуючи короткі терміни поставки, Замовник бажає виявити невідповідність товару до моменту підписання договору, вказати на невідповідність, та після підписання договору отримати товар з усуненими невідповідностями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКОЛАЄВ ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
996 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКОЛАЄВ ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" #3034022471 |
Переможець |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 09:55
|
190.22.Б.pdf | укладений |
15 грудня 2022 09:54
|