Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) : «15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)».
Очікувана вартість
51 300,00 UAH
UA-2022-11-30-003046-a ● cfc5d29ba24540c1bba026349d12973d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189765 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Контактна особа: |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ 0473320847 sdbi40@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2022 11:15 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 51 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України
Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
• назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – «15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)».
• Деталізований КОД ДК 021:2015 (CPV), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / НЕ ЗНАЙДЕНО ;
• *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
• *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847
• кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість:
1. Крупа пшоно - 150 кг.
2. Крупа гречана /жарена/ - 250 кг.
3. Ячна крупа - 150 кг.
4. Пшенична крупа - 150 кг.
5. Крупа кукурудзяна - 150 кг.
6. Крупа перлова - 50 кг.
7. Рисова крупа - 250 кг.
8. Горохова крупа - 150 кг.
Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40
• очікувана вартість предмета закупівлі – 51300.00 грн з ПДВ;
• джерело фінансування – кошти місцевого бюджету .
• Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором.
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 08.12.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону);
• умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
• мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ;
• Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ;
• Інша обов`язкова інформація .
• Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " .
• Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки.
• Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2022 рік.
• Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2022 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість .
• Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»..
• Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
• назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – «15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)».
• Деталізований КОД ДК 021:2015 (CPV), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / НЕ ЗНАЙДЕНО ;
• *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
• *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847
• кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість:
1. Крупа пшоно - 150 кг.
2. Крупа гречана /жарена/ - 250 кг.
3. Ячна крупа - 150 кг.
4. Пшенична крупа - 150 кг.
5. Крупа кукурудзяна - 150 кг.
6. Крупа перлова - 50 кг.
7. Рисова крупа - 250 кг.
8. Горохова крупа - 150 кг.
Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40
• очікувана вартість предмета закупівлі – 51300.00 грн з ПДВ;
• джерело фінансування – кошти місцевого бюджету .
• Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором.
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 08.12.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону);
• умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
• мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ;
• Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ;
• Інша обов`язкова інформація .
• Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " .
• Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки.
• Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2022 рік.
• Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2022 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість .
• Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»..
• Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограм
1. Крупа пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
2. Крупа гречана /жарена/
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
3. Ячна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
4. Пшенична крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
5. Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кілограм
6. Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
7. Рисова крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
8. Горохова крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 10:40 |
проект договору СДБІ 2022 КРУПА.doc | |
30 листопада 2022 10:40 |
ТД СДБІ 2022 КРУПА.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" |
45 375,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Лянной Ігор Георгійович" |
44 950,00
UAH з ПДВ
|
44 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" #2906316443 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 09:03
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:57
|
Д. 532 від 16.12.2022 крупи ду 1 30.04.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 15:31
|
Д. 532 від 16.12.2022.pdf | укладений |
16 грудня 2022 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2023 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором, але не пізніше 30.04.2023 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2023 року по 30 квітня 2023 2023 року, а також ціна Договору будуть визначені Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника. 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. не змінюється /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 03.03.2023року |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |