Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Камери та обладнання вузлів відеоспостереження (згідно специфікації)
Очікувана вартість
6 500 200,00 UAH
UA-2022-11-29-015500-a ● deeab589e4d44b2e8fd70dbe3ba60d62
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Ігор Ісаєв +380678727953 iiv2000d@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 500 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 501,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 комплект
Камери та обладнання вузлів відеоспостереження (згідно специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2022 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2022 17:12 |
Тендерна документація 02.12..22 (2).docx | |
02 грудня 2022 17:12 |
187 від 02,12 зміни.doc | |
02 грудня 2022 13:34 |
180 від 02,12 зміни.doc | |
29 листопада 2022 20:58 |
Проєкт договору.docx |
02 грудня 2022 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 грудня 2022 17:12 |
Тендерна документація 02.12..22 (2).docx
|
||||||
02 грудня 2022 17:12 |
187 від 02,12 зміни.doc
|
||||||
02 грудня 2022 13:34 |
180 від 02,12 зміни.doc
|
||||||
29 листопада 2022 20:58 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 02 грудня 2022 15:54
Дата відповіді: 05 грудня 2022 20:47
В технічних вимогах до предмету закупівлі зокрема вказано:
"Вид та розмірність монтажного комплекту уточняється на етапі обстеження об’єктів встановлення вузлів, та попередньо складається з наступних частин:
- Провід сигналізації;
- Провід ШВВП;
- Провід АППВ;
- Провід UTP;
- комплект витратних матеріалів (гвинти, болти, саморізи, дюбелі, свердла та ін.)"
Предметом даної закупівлі є товар, яким чином учасник може правильно розрахувати ціну пропозиції, на маючи конкретних параметрів, як то переріз проводу та конкретної кількості необхідного до постачання товару.. Коли саме буде етап обстеження об’єктів встановлення вузлів? Яким чином учасник має проводити обстеження об’єктів встановлення вузлів? Адже предметом закупівлі є постачання товару, і не включає його встановлення, то ж учасник не зобов'язаний мати таку компетенцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені в тендерную документацію
Стосовно об'ємів предмету закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2022 20:43
Дата відповіді: 05 грудня 2022 20:48
Замовник вніс зміни в документацію, вказавши в технічних вимогах:
"Монтажний комплект – 1 од.
складається з наступних частин:
- Провід сигналізації;- 5м.
- Провід ШВВП;-6м.
- Провід АППВ;-4.5
- Провід UTP;-3.5 "
Але питань від таких змін менше не стало:
1. Провід сигналізації;- 5м.- скільки жил, який переріз?
2. Провід ШВВП;-6м - скільки жил, який переріз?
3. Провід АППВ;-4.5 - що таке 4.5? Якщо кількість, то в яких одиницях? Скільки жил, який переріз?
4. Провід UTP;-3.5 - що таке 3.5? Якщо кількість, то в яких одиницях? Скільки пар, який переріз, яка категорія кабелю?
Не маючи чітких параметрів характеристик та кількості предмету закупівлі неможливо надати правильну цінову пропозицію.
Прошу внести коректні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3. Провід АППВ;-4.5 м. 4. Провід UTP;-3.5 м.
Вимога про фахівців
Дата подання: 03 грудня 2022 23:02
Дата відповіді: 05 грудня 2022 20:49
Для підтвердження кваліфікацій замовником замовником вимагається, що Учасник повинен мати у своєму штаті не менше 4 працівників (зокрема, але не виключно не менше 1 інженера фахівця з продажу та обслуговуванню предмету закупівлі.).
В класифікаторі професій відсутній «інженер фахівець з продажу та обслуговуванню предмету закупівлі». Можливо замовник надасть відповідь, у якому саме учбовому закладі навчають таких специалістів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-29-015500-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2204021216
Дата подання: 03 грудня 2022 22:02
Встановлення дискримінаційної вимоги
В тендерній документації Замовником встановлено наступну вимогу:
«Враховуючи важливість поставки якісного, сертифікованого товару, у складі пропозиції Учасник надає авторизаційний лист від виробника відеокамер в якому надається право Учаснику на постачання обладнання Замовнику та його подальше технічне обслуговування з обов’язковим зазначенням адреси сертифікованого сервісного центру виробника на території України та ідентифікатора закупівлі»
В закупівлях, які замовник проводив раніше іншими учасниками неодноразово вказувалось, що вимога про надання авторизаційного листа від виробника є дискримінаційною, Втім замовник знов намагається вставити дану дискримінаційну симогу. Адже за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є
дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги у
спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 3 Закону.
Узагальнена практика рішень постійно діючою адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово підтверджувала, що така вимога є дискримінаційною. Наприклад рішення № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019, № 5222-р/пк-пз від 28.07.2022
Тому вимагаю від замовника внести відповідні зміни та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
«Враховуючи важливість поставки якісного, сертифікованого товару, у складі пропозиції Учасник надає авторизаційний лист від виробника відеокамер в якому надається право Учаснику на постачання обладнання Замовнику та його подальше технічне обслуговування з обов’язковим зазначенням адреси сертифікованого сервісного центру виробника на території України та ідентифікатора закупівлі»
В закупівлях, які замовник проводив раніше іншими учасниками неодноразово вказувалось, що вимога про надання авторизаційного листа від виробника є дискримінаційною, Втім замовник знов намагається вставити дану дискримінаційну симогу. Адже за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є
дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги у
спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачені статтею 3 Закону.
Узагальнена практика рішень постійно діючою адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово підтверджувала, що така вимога є дискримінаційною. Наприклад рішення № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019, № 5222-р/пк-пз від 28.07.2022
Тому вимагаю від замовника внести відповідні зміни та видалити дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2022 20:52
«Вимоги викладені у р. III п. 5 Кваліфікаційні критерії не порушують норм ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, статтю 16 та статтю 5 Закону.
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Номер вимоги: UA-2022-11-29-015500-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2204021216
Дата подання: 03 грудня 2022 22:35
Необґрунтована кваліфікаційна вимога
В кваліфікаційних вимогах замовником встановлено вимогу про те, що Учасник повинен мати у своєму штаті не менше двох працівників, які пройшли навчання з питань інсталяції та обслуговування відеокамер, опис яких зазначено у Технічних вимогах). На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (лист, сертифікат тощо) від компанії – виробника відеокамер про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та обслуговування такого обладнання з обов’язковим вказанням моделей/артикулів.
Предметом даної закупівлі є постачання товару. Ні про яку інсталяцію, чи обслуговування відеокамер в закупівлі не йдеться. То ж з якою метою учасник повинен мати в штаті таких працівників? Яку функцію вони мають виконувати в рамках виконання договору по даній закупівлі?
Встановлення якоїсь вимоги лише тому, що її може виконати потенційний переможець, з метою щоб він і надалі вигравав ваші тендери за відсутності конкуренції, бо при появі конкуренції замовнику доводиться відміняти закупівлі, не є достатнім обґрунтуванням . Більше того, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, і як наслідок порушується принцип максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Тому враховуючи викладене вище вимагаю внести відповідні зміни в документацію та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Предметом даної закупівлі є постачання товару. Ні про яку інсталяцію, чи обслуговування відеокамер в закупівлі не йдеться. То ж з якою метою учасник повинен мати в штаті таких працівників? Яку функцію вони мають виконувати в рамках виконання договору по даній закупівлі?
Встановлення якоїсь вимоги лише тому, що її може виконати потенційний переможець, з метою щоб він і надалі вигравав ваші тендери за відсутності конкуренції, бо при появі конкуренції замовнику доводиться відміняти закупівлі, не є достатнім обґрунтуванням . Більше того, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, і як наслідок порушується принцип максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Тому враховуючи викладене вище вимагаю внести відповідні зміни в документацію та видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2022 20:51
«Вимоги викладені у р. III п. 5 Кваліфікаційні критерії не порушують норм ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, статтю 16 та статтю 5 Закону.
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Номер вимоги: UA-2022-11-29-015500-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2204021216
Дата подання: 03 грудня 2022 22:51
Необґрунтована кваліфікаційна вимога
Для підтвердження кваліфікацій замовником замовником вимагається, що Учасник повинен мати у своєму штаті не менше 4 працівників (зокрема, але не виключно не менше 1 інженера фахівця з продажу та обслуговуванню предмету закупівлі.).
Предметом даної закупівлі є постачання товару. Якщо один працівник проведе оплату, отримає у виробника товар, завантажить в автомобіль, самостійно доставить його замовнику та вивантажить на склад замовнику, чи може пояснити замовник, що весь цей час мають робити ще три працівники? Ну, крім того, що отримувати заробітну плату, збільшуючи накладні витрати, тим самим змушуючи учасника до збільшення своєї пропозиції.
Вважаю, що вимога до учасників про наявність у своєму штаті не менше 4 працівників є не обґрунтованою і лише призводить до порушення принципу максимальної економії при здійсненні публічних закупівель.
Тому вимагаю внести відповідні зміни в документацію та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Предметом даної закупівлі є постачання товару. Якщо один працівник проведе оплату, отримає у виробника товар, завантажить в автомобіль, самостійно доставить його замовнику та вивантажить на склад замовнику, чи може пояснити замовник, що весь цей час мають робити ще три працівники? Ну, крім того, що отримувати заробітну плату, збільшуючи накладні витрати, тим самим змушуючи учасника до збільшення своєї пропозиції.
Вважаю, що вимога до учасників про наявність у своєму штаті не менше 4 працівників є не обґрунтованою і лише призводить до порушення принципу максимальної економії при здійсненні публічних закупівель.
Тому вимагаю внести відповідні зміни в документацію та видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2022 20:50
«Вимоги викладені у р. III п. 5 Кваліфікаційні критерії не порушують норм ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, статтю 16 та статтю 5 Закону.
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Учасник відповідної кваліфікації має змогу виконати зазначені вимоги.
Вимога не задоволена.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" |
6 309 342,00
UAH з ПДВ
|
6 309 342,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" #32406126 |
Переможець |
6 309 342,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2022 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 09:43
|
договір №15_12-1 від 15_12_22пл.pdf | укладений |
15 грудня 2022 09:42
|